Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@00:05:03 GMT

آزمایشگاه تخصص و فوق تخصصی بدره افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۹۱۲۰۴

ایسنا/ایلام در اخرین روز از هفته دولت و با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار ایلام آزمایشگاه تخصص و فوق تخصصی با اعتباری بالغ بر ۳میلیارد تومان افتتاح شد.

مهندس «ناصر نجفی» امروز دوشنبه با حضور در شهرستان بدره به همراه فرماندار ، اعضای شورای تامین، مدیرکل ورزش و جوانان استان و اعضای شورای شهر شهرستان بدره با حجت الاسلام‌والمسلمین دانیاری امام جمعه بدره دیدار و گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن گرامیداشت هفته دولت از امام جمعه شهرستان بدره حجت الاسلام و المسلمین  دانیاری و زحماتی که برای مردم شهرستان می کشند و در کنار آنان دلسوزانه کار می کنند تقدیر و تشکر نمود.

 نجفی گفت: در حد توان به شهرستان بدره خدمت خواهیم کرد و سعی داریم دستگاه‌ها به صورت مجتمع در شهرستان مستقر نماییم تا بتوانیم مشکلات مردم شهرستان بدره را مرتفع سازیم.

وی اضافه کرد: این همه خدمات ارزنده در دولت سیزدهم باید برای مردم تشریح و بدانند چه کارهای خوبی در این دولت انجام شده است .

 نجفی در ادامه سفر به بدره با مردم این شهرستان دیدار واز نزدیک در جریان مسائل و مشکلات مردم قرار گرفت و خواستار رفع فوری آنان شد.

در ادامه اعضا ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای گمنام  شهرستان بدره و با حضور در منزل شهید حمزه دبیری با خانواده شهید دیدار و گفتگو کردند.

وی در این دیدار گفت: خانواده شهدا و ایثارگران چشم و چراغ ملت هستند و در مقابل آنان سر تعظیم فرود می آوریم.

امام جمعه بدره نیز ضمن تبریک هفته دولت را به دولتمردان نظام جمهوری اسلامی و گرامیداشت  خاطره شهدای والا مقام دولت شهیدان رجایی و باهنر خواستار استقرار ادارات در شهرستان بدره و رفع مشکلات مردم شد.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها منطقه ایلام شهرستان بدره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۱۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسریع در رفع مشکلات روستای امام‌قیس شهرستان بروجن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ فرماندار بروجن گفت: رفع مشکلات و تسریع در روند توسعه روستای امام‌قیس بخش گندمان این شهرستان در اولویت کاری مسئولان دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.
فتاح کرمی افزود: ساماندهی گلزار شهدا، تسریع در اجرای رفع تداخلات زمین‌های مستثنیات و ملی، تکمیل طرح حفر چاه آب آشامیدنی، اجرای طرح هادی روستایی و آسفالت معابر با اولویت دنبال و اجرایی شود.
وی افزود: تجهیز سالن ورزشی، اصلاح شبکه‌های برق روستایی، بهسازی جاده و کمربندی روستا، توسعه گردشگری، پیگیری و ایجاد بوم‌گردی در چشمه علی روستای امام‌قیس از مهمترین نیاز‌های توسعه‌ای این روستا است.
روستای امام قیس از توابع شهرستان بروجن و در فاصله ۶۰ کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

دیگر خبرها

  • اجرای ۲۵ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان تربت جام
  • تسریع در رفع مشکلات روستای امام‌قیس شهرستان بروجن
  • رفع مشکلات مردم، تکلیف مدیران در دولت سیزدهم است
  • اجرای طرح بیمه عشایر در شهرستان بدره
  • لزوم اجرای وعده صادق اقتصادی در کشور
  • دشمن در جنگ اقتصادی با مقاومت مردم نتوانسته کاری از پیش ببرد
  • وحشت مردم روستاهای شهرستان بدره از ورود سیلاب
  • بیش از ۱۸۷ واحد صنعتی نیمه فعال و راکد به چرخه تولید بازگشتند
  • نمایشگاه توانمندی های صادراتی فرصت رشد و تعمیق روابط اقتصادی کشور
  • افتتاح واحد تخصصی فیزیوتراپی کف لگن در شهرکرد