Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-27@21:40:48 GMT

راز خوشبختی زوج‌های عاشق چیست؟

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۹۱۲۶۷

اگر ازدواج کرده باشید و درگیر زندگی دونفره باشید، حتما می‌دانید که مدیریت روابط پستی و بلندی‌های زیادی دارد. ناطقان: زندگی دونفره، همیشه مانند فیلم‌های رمانتیک نیست و داستان همیشه درباره‌ عشق و لحظات دوست‌داشتنی نخواهد بود. هدایت و مدیریت رابطه، آگاهی و تلاش می‌خواهد.
راز عشق در رابطه عاطفی

عشق یکی از عمیق‌ترین و قوی‌ترین احساسات بشری است که می‌تواند اثر نیرومندی بر زندگی افراد بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر عشق بر پایه‌های درستی شکل بگیرد، می‌تواند نجات‌بخش باشد و سلامت روان را ارتقا دهد.
از حال هم باخبر هستند

زوج‌های خوب، از حال هم باخبر هستند. منظور موضوعات عمقی و ریشه‌ای نیست، هر چند زوج‌های موفق درباره‌ چنین مسائلی نیز با هم دقیقا گفت‌وگو می‌کنند، اما در این قسمت، منظور این است، زوج‌هایی که خوشبخت هستند و درک خوبی از هم دارند، نسبت به حال‌و‌هوای هم بی‌تفاوت نیستند. به‌عنوان مثال بعد از اینکه از سر کار برمی‌گردند با هم گپ‌و‌گفتی خودمانی و صمیمی دارند و از اوضاع دنیای خود، بچه‌هایشان و غیره حرف می‌زنند.

راز عشق در رابطه عاطفی
فراموش نکردن خنده، راز عشق در رابطه عاطفی

خندیدن به موضوعی مشترک در کنار همسر باعث نزدیکی و وحدت زیادی میان زوج‌ها می‌شود. پس سعی کنید برای بهبود رابطه و داشتن اوقاتی خوش، بعد از اینکه از سر کار بازمی‌گردید با چیزی خود و همسرتان را شاد کنید. به‌عنوان مثال برای هم لطیفه بگویید، ماجراهای خنده‌دار تعریف کنید یا به هر طریق دیگری که می‌توانید، شادی و شوخی را به زندگی مشترک‌تان وارد کنید. البته فراموش نکنید که این شوخی‌ها نباید درباره‌ طرف مقابل‌تان باشد و حتما مرز میان شوخی و بی‌احترامی را بدانید و حفظ کنید.
تمرینات مناسب برای آرامش عضلات‌‌شان انجام می‌دهند

وقتی از سر کار به خانه بازمی‌گردید، معمولا تن خسته‌ای دارید و نیاز به استراحت و آرامش زیادی احساس می‌کنید. برای رفع خستگی بهتر است از ماساژ استفاده کنید. از همسرتان بخواهید، گردن و شانه‌هایتان را ماساژ بدهد و شما نیز همین کار را برای او بکنید. ماساژ پاها نیز به رفع خستگی خیلی کمک می‌کند. این کار به نزدیکی و حفظ رابطه‌ شما کمک می‌کند، زیرا ضمن اینکه خستگی جسمی از تن‌تان خارج می‌شود، تلویحا به همسرتان این پیام را منتقل می‌کنید که دوستش دارید و برای خستگی‌هایش هم ارزش قائل هستید.
اوقاتی را به‌تنهایی می‌گذرانند

بعد از اینکه از محل کار به خانه رسیدید، زمانی را به‌تنهایی خود اختصاص بدهید. شما باید ضمن تلاش برای گذراندن اوقاتی خوب و بهره‌ور با همسرتان، به فردیت خود نیز توجه داشته باشید. حفظ استقلال درونی برای هر فرد بسیار ضروری است. در این صورت است که می‌توانید رابطه دونفره‌تان را هم بهبود ببخشید. برای اینکه روابط عاطفی خوبی داشته باشید به مطلب اشتباهات مهلک که به طلاق ختم می‌شوند سر بزنید.

راز عشق در رابطه عاطفی
در مسابقات ورزشی شرکت می‌کنند

منظور از اینکه با هم در مسابقات ورزشی شرکت کنید، آمادگی پیداکردن برای حضور در مسابقات المپیک نیست. منظور این است که با همسرتان، برنامه‌هایی ورزشی تدارک ببینید و درواقع، به فکر سلامت جسمی و شادابی همدیگر باشید. مثلا غذاهای سالم درست کنید و بخورید، دونفره ورزش کنید و سعی کنید ابعاد مختلف رابطه‌تان را در انجام کارهای مفید و متنوع بهبود ببخشید. حتی نظافت در کنار هم نیز می‌تواند شما را به یکدیگر نزدیک‌تر کند.
بازی‌های فکری و رقابتی انجام می‌دهند

زمانی را به انجام بازی‌های فکری و بامزه اختصاص بدهید. سعی کنید در برنده‌شدن با هم رقابت کنید و هم را به چالش بکشید. انجام بازی‌هایی که به هر یک از شما اجازه‌ استفاده از قدرت فکر می‌دهد، اوقات خوشی را برای‌تان فراهم می‌کند و به شما و همسرتان کمک می‌کند تا تنوع بیشتری در رابطه‌تان ایجاد کنید. کمی رقابت مختصر نیز هیجان‌انگیز خواهد بود.
نوازش یکدیگر و محبت به هم، راز عشق در رابطه عاطفی

خستگی‌های کاری شما باید پس از بازگشت به خانه از تن و روح شما زدوده شوند. پس تلاش کنید با ابراز محبت، نوازش و غیره  بار خستگی‌ها را از دوش همسرتان بردارید و همدیگر را حمایت کنید. برچسب ها: راز خوشبختی ، زوج های عاشق ، ازدواج

منبع: ناطقان

کلیدواژه: راز خوشبختی زوج های عاشق ازدواج زوج ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۱۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یاناس ویچیچ:میلیون‌ها ایرانی عاشق والیبال هستند

به گزارش قدس آنلاین، یاناس ویچیچ، مربی بدنساز لهستانی سابق تیم ملی والیبال ایران در گفت‌وگو با یک رسانه لهستالنی درباره زندگی در ایران و شرایط تمرینی ملی‌پوشان صحبت کرده است. او در گفت و گو با رسانه Przegląd Sportowy Onet از پشت صحنه کارش و زندگی در ایران گفت.  

یاناس ویچیچ یک شخصیت بسیار ارزشمند در جامعه والیبال لهستان است. او سال ها با تیم های ملی والیبال لهستان همکاری داشته است. او همچنین در پلاس لیگا کار کرده و در آنجا با تیم اسکرا به موفقیت دست یافت.

او در صحبت‌هایش درباره حضور در ایران گفت: از من استقبال خیلی خوبی شد همه چیز در ایران برای من خوب بود.  بعد از رسیدن تعجب کردم چون با وجود اینکه هوا بسیار گرم بود، نیمی از کشور سرسبزی زیبا داشت. کوه و دریا در ایران زیبایی را بیشتر کرده و غذاها در ایران نیز ساده اما بسیار خوشمزه هستند. 

او اعتراف کرد که بهترین هندوانه عمرش را در ایران خورده است. با این حال از خیارشور در بشقاب غذایش تعجب کرد چون در لهستان نیز همین‌گونه است. این تنها مشترکات لهستان و ایران از دید این مربی نیست. 

ویچیچ در بخش بعدی صحبت‌هایش گفت: من فکر می کنم که ایران و لهستان به عنوان دو کشور مشترکات زیادی دارند. درست مثل ما تا جایی که بتوانیم محبت می‌کنیم ولی به سرعت ممکن است از دست هم عصبانی شویم. 

اقامت او در ایران زیاد طول نکشید اما این حضور کوتاه خاطرات خوبی برای این مربی به جای گذاشت. پس از دو یا سه هفته آماده‌سازی، او همراه بازیکنان ایرانی به مسابقات و کشورهای مختلف رفت.

"انجام تمرینات صبحگاهی در ایران سخت است"

ایران تیمی است که سال ها در بین بهترین های جهان قرار دارد. همچنین استعدادهای جوان بسیاری دارد.

او در بخش پایانی صحبت‌هایش گفت:  بازیکنان جوان به سرعت در ایران "ستاره" می‌شوند. باید خیلی بیشتر روی جوانان کار شود. قطعا پتانسیل انسانی در ایران بیشتر است. همه بچه ها دوست دارند یا سمت فوتبال بروند یا والیبال. کشتی هم در رده سوم است. در مقایسه با لهستان، تعداد کودکان و نوجوانان مشتاق به والیبال بیشتر است. البته نباید تعجب کرد چون فقط بیش از ۱۲ میلیون نفر در پایتخت زندگی می کنند.

یاناس در پایان درباره تفاوت همکاری با بازیکنان لهستانی و ایرانی صحبت کرد و گفت: تفاوت اصلی این است که در ایران تمرین صبحگاهی سخت است. به دلیل هوا و گرما، زندگی در ایران از غروب شروع می شود و در اواخر شب به پایان می رسد.  به همین دلیل است که صبح ها بیدار شدن سخت است.

دیگر خبرها

  • خاص‌ترین هوادار فوتبال در تمرین استقلال | هدیه نکونام به این هوادار خاص | تصاویر
  • خاص‌ترین هوادار ایران در تمرین استقلال (عکس)
  • سلامت از ارکان اصلی خوشبختی و بهروزی/ خانواده سلامت محور «زندگی زیسته» سالمی دارد
  • عاشق شعر عالمگیر ایران هستم/بهترین سوغاتی از نمایشگاه کتاب تهران
  • عاشق شعر عالمگیر ایران هستم/ بهترین سوغاتی از نمایشگاه کتاب تهران
  • ملی‌پوش فوتسال: ما ایرانیم و عاشق فینال پرتماشاگر
  • جان تری: تلاش فرگوسن برای انتقالم باورنکردنی بود اما من عاشق چلسی شده بودم
  • طراح این چمدان عاشق موز بوده! (عکس)
  • ستاره ژاپنی عامل خوشبختی گزینه سابق ایران
  • یاناس ویچیچ:میلیون‌ها ایرانی عاشق والیبال هستند