Web Analytics Made Easy - Statcounter

گزارشگر سایت یورو ریپورتر در مقاله‌ای مدعی شد که والری شنیاکین سناتور پیشین روسیه شماره تلفن تعدادی از همکاران خود را به اسرائیل فروخته است.

به گزارش ایران اکونومیست، تارنمای یورو ریپورتر ادعا کرد، والری شنیاکین سناتور پیشین کمیته دفاع و امنیت شورای فدراسیون روسیه، ۱۶ شماره تلفن مقامات عالی رتبه روسیه را از طریق دامادش اولگ اسمیرنوف به سرویس اطلاعات اسرائیل فروخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر شماره تلفن ۱۰ هزار یورو ارزش داشته است.

این موضوع در نتیجه حمله هکرها به ایمیل‌های مقامات پیشین روسیه و نزدیکان آنها فاش شده است.

یورو ریپورتر افزود، منبع نزدیکش به موساد (سرویس اطلاعات ملی رژیم صهیونیستی) گفت که دیدار در این خصوص در سپتامبر ۲۰۲۱ در قبرس صورت گرفته است.

یورو ریپورتر نوشت: برای اینکه بفهمیم والری شنیاکین، مقام پیشین روسیه، شماره چه کسانی را فروخته است، دوباره با منبع نزدیک خود به موساد تماس گرفتیم. متأسفانه ما از ۱۶ مورد فقط چهار مورد را دریافتیم.

بر اساس این گزارش، اولین شماره تلفن متعلق به استانیسلاو بوریسوویچ پوگینسکی است.

وی در سال‌های ۲۰۰۰-۲۰۰۳، معاون مدیرکل گروه دفاع هوایی Almaz-Antey (گروهی از شرکت‌های روسی که شرکت‌های توسعه و تولید تسلیحات دفاع هوایی را متحد می‌کند) بود. او از سال ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۸ معاونت رئیس آژانس صنعتی فدرال را بر عهده داشت. وی در حال حاضر رتبه سوم شورای ایالتی فدراسیون روسیه محسوب می‌شود.

شماره تلفن دوم به آندری یوریویچ بلیانینوف، یک مقام دولتی روسیه تعلق دارد. وی از سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۶، در راس خدمات گمرک فدرال روسیه بود و از سال ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۰ ریاست هیئت مدیره بانک توسعه اوراسیا (EDB) را بر عهده داشت. بلیانینوف از سال ۲۰۱۸ دبیرکل مجمع خلق اوراسیا است. او از سال ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۶ مدیر سرویس فدرال قراردادهای دفاعی فدراسیون روسیه بود.

شماره سوم متعلق به شخصیت سیاسی روسی واسیلی ایوانوویچ پیسکارف است. او عضو شورای عالی حزب سیاسی روسیه متحد است. وی از سال ۲۰۰۸ معاون کمیته تحقیقاتی زیر نظر دادستانی کل فدراسیون روسیه (به ریاست الکساندر باستریکین) بود و در سال ۲۰۱۰، در مورد شناسایی افرادی از هیئت لخ کاچینسکی رئیس جمهور لهستان که در سانحه هوایی جان باختند، اظهار نظر کرد.

مدودف در سال ۲۰۱۱، با حکمی واسیلی پیسکارف، رئیس کل دادگستری را به عنوان معاون رئیس کمیته تحقیقات روسیه منصوب کرد. او تا سال ۲۰۱۶ این سمت را بر عهده داشت. وی در سال ۲۰۲۱ به عنوان رئیس کمیته امنیتی و مبارزه با فساد اداری انتخاب شد.

شماره تلفن چهارم از بقیه متمایز است. این شماره نه به یک مقام دولتی بلکه متعلق به تاجری به نام ولادیمیر الکساندرویچ سوروونف است. او رئیس ترمینال آلفا ترانس است، شرکتی که در استابنا (منطقه اسمولنسک) ثبت شده است.

یورو ریپورتر در پایان نتیجه گرفت، شنیاکین سناتور پیشین روسیه، شماره تماس افرادی را که می‌توانستند پیشرفت‌های نظامی و صادرات را برای دور زدن هرگونه ممیزی به سرویس اطلاعات رژیم صهیونیستی بفروشند، در اختیار آنان قرار داده است.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: روسیه ، اسرائیل ، موساد

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: روسیه اسرائیل موساد فدراسیون روسیه پیشین روسیه شماره تلفن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۱۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلال زاده: ایران در عملیات " وعده صادق" در راهبرد و تاکتیک رژیم صهیونیستی را غافلگیر کرد + فیلم

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت : برخی به دنبال تقلیل و بی‌اهمیت جلوه دادن عملیات " وعده صادق" هستند، اما غافل از این هستند که غافلگیری در زمان عملیات نبود، بلکه در راهبرد و تاکتیک  بود.

وحید جلال زاده، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت : برخی به دنبال تقلیل و بی‌اهمیت جلوه دادن عملیات " وعده صادق" هستند، اما غافل از این هستند که غافلگیری در زمان عملیات نبود، بلکه در راهبرد و تاکتیک  بود.

وی افزود : هدف از عملیات "وعده صادق" تنبیه رژیم صهیونیستی و بازنگری در ارزیابی آن‌ها از ایران بود.

جلال زاده اظهار داشت : این عملیات دوستان جمهوری اسلامی را در منطقه تجدید قوا و دشمنان را متوجه قدرت ایران کرد.

 وی در پایانن تصریح کرد : مجلس شورای اسلامی عملیات "وعده صادق" را عملیاتی موفق ارزیابی کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حمله شدیدالحن سایت اصولگرا به ذوالنوری | به چه حقی "شورایعالی سران قوا" که دستور رهبری است را خلاف می‌دانی!
  • موافقت رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی با حمله زمینی به «رفح»
  • جبهه متحد دیپلماسی پارلمانی برای اقدام هماهنگ علیه رژیم صهیونیستی ایجاد شود
  • پولیتیکو : مرد شماره دو روسیه از ولادیمیر پوتین هم ترسناک تر است/ نیکلای پاتروشف استفاده از سلاح هسته ای را تبلیغ می کند
  • ویدئوی دیدنی از تاثیر حجاب و پوشش روی مشتری های یک فروشنده خانم | از شماره تلفن خواستن برای خریدهای بعدی تا ...
  • انتقاد یک نماینده مجلس از سیاست های نادرست ارزی دولت/ کالاهای اساسی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • جلال زاده: ایران در عملیات " وعده صادق" در راهبرد و تاکتیک رژیم صهیونیستی را غافلگیر کرد + فیلم
  • نگرانی شدید تل‌آویو از همکاری‌های دفاعی ایران و روسیه
  • ساختار امنیتی اوراسیا: از ایده تا عمل