Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-06@19:20:33 GMT

تعامل شهرداری بندرعباس و کمیته امداد امام خمینی(ره)

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۹۱۳۷۹

تعامل شهرداری بندرعباس و کمیته امداد امام خمینی(ره)

شهردار بندرعباس گفت: در راستای ارائه خدمات بهینه به مددجویان کمیته امداد تعامل بین مدیریت شهری و کمیته امداد امام خمینی (ره) استان هرمزگان افزایش می یابد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی نوبانی در چهل و نهمین جلسه رسمی شورای شهر بندرعباس که با حضور جلیل تراهی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار شد، با اشاره به اینکه تعامل بین دستگاه‌های اجرایی باعث رونق و آبادانی شهر و خدمات رسانی بهینه به شهروندان می‌شود، اظهار کرد: شرح وظایف کمیته امداد امام خمینی (ره) و شهرداری بندرعباس به جهت اینکه ارتباط خاص و ویژه‌ای با اقشار مختلف مردم دارند اهمیت بسزایی در حل مشکلات، مسائل و معضلات شهروندان دارد، لذا تعامل دوسویه این نهاد می‌تواند گره‌گشای بسیاری از مشکلات شهر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار بندرعباس گفت: سیاست‌های شهرداری بندرعباس در مقطع زمانی کنونی حل مسائل و مشکلات شهری در کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌باشد و در مجموعه برای تحقق این هدف نیاز به ارتباط مؤثر با سایر نهادها و دستگاه‌های اجرایی در شهر بندرعباس هستیم.

نوبانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت به بهره برداری ۱۲ پروژه شهرداری اشاره کرد و افزود: در هفته دولت سال جاری ۱۲ پروژه مجموعه شهرداری با اعتباری بالغ بر ۷۲۰ میلیارد ریال به بهره برداری می‌رسد که مجموعه بوستان ساحلی صدف مهمترین این پروژه‌ها است.

کد خبر 601133

منبع: ایمنا

کلیدواژه: بندر عباس شهرداری مهدی نوبانی کلانشهر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق کمیته امداد امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۱۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۲۸ درصدی کمک‌های مردمی به مراکز نیکوکاری

به گزارش خبرگزاری مهر، حبیب‌اله آسوده معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گفت: سال گذشته مراکز نیکوکاری ۱۱ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان کمک مردمی جذب و به خانواده‌های نیازمند ارائه کردند.

وی افزود: مراکز نیکوکاری سراسر کشور در سال ۱۴۰۲ بیش از ۲۳۱ میلیارد تومان صدقه را جمع‌آوری و در اختیار مددجویان قرار دادند.

آسوده ادامه داد: همچنین در طرح اکرام ایتام و محسنین نیز مراکز نیکوکاری ۶۱۹ میلیارد تومان به ایتام و محسنین تحت حمایت کمک کردند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خاطرنشان کرد: در این مدت بیش از ۱,۱۲۷ میلیارد تومان زکات نیز توسط مراکز نیکوکاری جمع‌آوری به نیازمندان پرداخت شد.

آسوده اظهار کرد: در سال گذشته مراکز نیکوکاری ۹,۷۷۰ میلیارد تومان نیز کمک‌های مبتنی بر نیاز را جذب و به محرومان ارائه کردند.

وی اضافه کرد: در مجموع عملکرد مراکز نیکوکاری در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال پیش از آن ۲۸ درصد رشد در جذب کمک‌های مردمی را نشان می‌دهد.

کد خبر 6098365

دیگر خبرها

  • رشد ۲۸ درصدی کمک‌های مردمی به مراکز نیکوکاری
  • قصه فاضلاب بندرعباس و تدبیر دولت ‌برای پایان بی‌تدبیری‌ها
  • معاون امور فرهنگی کمیته امداد: ۲۰ درصد افراد جامعه دچار مشکلات روانشناختی هستند
  • معاون امور فرهنگی کمیته امداد کشور: ۲۰ درصد افراد جامعه دچار مشکلات روانشناختی هستند
  • تعامل دستگاه‌ها لازمه تبیین و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر است
  • مسئول کمیته نیروهای مسلح ستاد بزرگداشت امام خمینی(س): دشمنان امام را نقدهای غیرمنصفانه می‌کنند/ توصیه ما این است که به مناطق محروم بیشتر توجه شود
  • پارکینگ طبقاتی خیابان امام خمینی (ره) تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • پیست موتورسواری غیراستاندارد بندرعباس، چالشی جدی
  • اولویت اصلی شهرداری رفسنجان تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است/ ۲۰ پروژه شهری در مراحل پایانی