Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان بوئین زهرا گفت: مهمترین ویژگی دولت سیزدهم، مردمی بودن آن است‌ و دولت مردان، با سفرهای استانی خود در طول یکسال و حضور در جمع مردم، این ویژگی را اثبات کرده‌اند.

محمد ادیب رامندی در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان بوئین زهرا که سه‌شنبه شب هشتم شهریور ۱۴۰۱ به مناسبت هفته دولت برگزار شد، بیان کرد: اصلی‌ترین هدف دولت محرومیت‌زدایی، رعایت عدالت، فساد ستیزی با ویژگی مردمی بودن و تلاش شبانه‌روزی است و وظیفه ما دولتمردان است که در جهت تحقق اهداف دولت قدم برداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار بوئین زهرا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک فرارسیدن هفته دولت بیان کرد: در هفته دولت امسال ۱۲۹ پروژه را با اعتباری بالغ بر ۱۸۶ میلیارد تومان و با اشتغالزایی برای ۶۴۷ نفر به صورت مستقیم و ۹۰۶ نفر به صورت غیرمستقیم افتتاح خواهیم کرد.

وی در ادامه افزود: تعداد بسیار زیادی پروژه نیمه کاره با پیشرفت فیزیکی بالای ۵۰ تا ۹۰ درصد داریم که در کمیته برنامه‌ریزی امسال نیز ۱۳۰ میلیارد تومان اعتبار به جهت تکمیل این پروژه‌های اختصاص داده‌ شده است.

ادیب رامندی گفت: مهمترین ویژگی دولت سیزدهم، مردمی بودن آن است‌ و دولت مردان، با سفرهای استانی خود در طول یکسال و حضور در جمع مردم، این ویژگی را اثبات کرده‌اند.

فرماندار بوئین‌زهرا خاطرنشان کرد: در جریان سفر ریاست جمهور به استان قزوین، اعتبارات خوبی به جهت تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در سطح شهرستان اختصاص داده شده است که مهمترین آن می‌توان به تکمیل پروژه سد بالاخانلو و خط انتقال آب شرب از سد به ۵ شهر و ۳۰ روستا و اراضی کشاورزی تحت پوشش آن در پایین دست و آغاز طرح مطالعاتی راه آهن قزوین، بوئین زهرا، ساوه به قم اشاره کرد.

ادیب رامندی در پایان عنوان کرد: اولویت اصلی اختصاص اعتبارات کمیته برنامه‌ریزی برای سال آینده در حوزه آب، راه، کشاورزی، بهداشت، گردشگری و ورزش بوده است و ان‌شاالله تا دهه فجر پروژه‌های بسیار خوبی را تکمیل و به بهره‌برداری خواهیم رساند.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: قزوین ، هفته دولت ، بویین‌زهرا ، استانی شهرستانها

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: قزوین هفته دولت بویین زهرا استانی شهرستانها مردمی بودن بوئین زهرا هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۱۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تنش آبی مهمترین مطالبه مردم کهگیلویه از دولت

به گزارش جام جم آنلاین،آیت الله سید نصیر رئیسی در اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه افزود: شهدا جان خود را برای حفاظت از جان، مال و خاک نثار کردند تا امروز امنیتی مثال زدنی بر این مرز و بوم حاکم شود و آنها به ما آموختند که چگونه راه عزت و افتخار را در پیش گیریم .  وی با بیان اینکه امروز صدای انقلاب و صدای شهیدان در دانشگاه‌های امریکا به گوش می‌رسد، افزود: مجریان و تریبون های امریکا می‌گوید دانشجویان دانشگاه‌های امریکا شعار اسلام، عدالت، عزت و اخلاق سر می‌دهند.  امام جمعه یاسوج ادامه داد: دیروز فریاد رهایی قدس و مرگ بر استکبار سردادیم اما امروز به برکت مقاومت شهیدان امروز همه شعار‌های که انقلاب داد در تمام کشور‌های جهان از زبان انسان‌های آزاده طنین‌انداز است. نماینده ولی فقیه در استان گفت: هر صدایی ک راه شهیدان را به فراموشی بسپارد صدای شیطان است. هر قلمی، هر بیانی و هر اندیشه‌ای که مردم را به ولنگاری دعوت کند صدای شیطان است و پرچم اسلام به زودی در سراسر جهان برافراشته خواهد شد.  نماینده ولی فقیه در استان احداث سد آبریز را مطالبه مهمترین مطالبه مردم کهگیلویه و بویراحمد به ویژه شهرستان کهگیلویه دانست و تاکید کرد: از دولت انقلابی رئیسی انتظار می رود به این مطالبه مردم توجه ویژه داشته باشد تا مردم این شهرستان بتوانند برای خود شغل پایدار ایجاد کنند چرا که احداث سد آبریز انقلابی در کشاورزی کهگیلویه ایجاد می کند. 

دیگر خبرها

  • آبرسانی پایدار به ۱۰ هزار روستا رویکرد محوری دولت سیزدهم است
  • سوت شروع مهمترین هفته فوتبال ایران
  • فیلم/ تحقق وعده یک میلیون اشتغال در دولت سیزدهم
  • رفع تنش آبی مهمترین مطالبه مردم کهگیلویه از دولت
  • رشد ۵۰درصدی تشکل های مردم نهاد چهارمحال و بختیاری
  • رویداد صدرا با حضور ۶۰ شرکت در دانشگاه آزاد بوئین‌زهرا آغاز شد
  • رفع چاله‌های بزرگ مسکن مهر در دولت سیزدهم
  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام
  • شتاب یک پروژه بیمارستانی در دولت سیزدهم
  • انجام ۶ هزار و ۹۵۰ متر شبکه‌گذاری در بوئین زهرا