Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی پیش از ظهر امروز در یادواره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای دیگر دولت که در سالن فجر سنندج برگزار شد، ضمن تبریک هفته گرامیداشت دولت و یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی ایران، با اشاره به آیه ۱۳۹ سوره آل عمران اظهار داشت: مدیران و مسئولین هرگز در مسیرکار احساس ضعف و سستی نکنند و حتی در شکست هم اندوهناک نشوند و روحیه خود را از دست ندهند و با توکل به خدا، تقویت ایمان و اعتماد به نفس بالا به کار خود ادامه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نماینده ولی فقیه در کردستان شهادت و ترور رئیس جمهور و دانشمندان هسته ای نشان از قدرت برتر ایران دانست و افزود: تحریمها و دشمنی با ایران به دلیل موفقیت و پیشرفت هایی است که در طول چند سال گذشته حاصل شده است.

وی تصریح کرد: شما ملتی هستید پیرو قرآن، پیامبر و امام حسین (ع)، لذا براین اساس بلندترین ملل دنیایید نباید خود را دست کم بگیرید و نگاه استکباری و خود برتر بینی هم نداشته باشید.

حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی بالاترین مرگ برای انسان را شهادت درراه خدا دانست و افزود: شرافت، بزرگی و کرامت از ویژگی های بارز شهدا است اینها انسانهایی بودند با نجابت و اعتماد به نفس بالا که در نزد خدا دارای جایگاه و مقامی والا برای همیشه بوده و هستند.

نماینده ولی فقیه بابیان اینکه باید جوانمردی و همت بالا را در رفتار و گفتار خود پیشه کنیم عنوان داشت: چنان برخورد کنیم که به خاطر شخصیت انسانی خودمان مورد احترام باشیم نه برای پست و مقام اداری و دولتی که داریم نزد دیگران ارزشمند شویم.

حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی افزود: یک دولتمرد موفق کسی است که در کار سستی و روحیه ضعیف ندارد و حتی در شکست هم اندوهناک و غمزده نیست و درایمان ثابت قدم می ماند.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: هفته دولت عدالت اجتماعی عدالت اقتصادی کردستان وحدت اسلامی حجت الاسلام پورذهبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۱۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ۱۳ مخترع برگزیده در جشنواره ملی اختراعات خلیج فارس

فرهادی دبیر جشنواره ملی اختراعات خلیج فارس گفت: ۲۵۰ اختراع و پژوهش در حوزه‌های صنعتی، کشاورزی و پتروشیمی به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد. منصور 

فرهادی افزود: دبیرخانه این جشنواره در ۸ ماه گذشته، در جزیره بوموسی راه اندازی شد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان نیز در این مراسم گفت: برای ارتقای کیفیت صنایع هرمزگان باید از ظرفیت‌های شرکت‌های دانش بنیان بیشتر استفاده شود.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده افزود: شرط ارائه مجوز به سرمایه گذاران در صنایع باید حضور نخبگان و مخترعان باشد.

سردار احمد راستی معاون پژوهشی نیروی دریایی سپاه هم در این مراسم گفت: با حمایت از مخترعان طرح‌های گردشگری در هرمزگان تقویت می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • دادستان کل کشور: لازمه فسادزدایی نظارت هوشمند است
  • نظارت هوشمند لازمه فسادزدایی است
  • لازمه فسادزدایی نظارت هوشمند است
  • علی اف: تحدید مرزهای جمهوری آذربایجان و ارمنستان آغاز شده
  • آقا معلم در لیست ترور!
  • روایتی از شهادت مرتضی مطهری، معلمی برای انقلاب اسلامی ایران
  • تجلیل از ۱۳ مخترع برگزیده در جشنواره ملی اختراعات خلیج فارس
  • تلاش مکرون برای تبدیل اتحادیه اروپا به قدرت هسته ای مستقل
  • تلاش ماکرون برای تبدیل اتحادیه اروپا به قدرت هسته‌ای مستقل
  • جهان ایران را به عنوان قدرت برتر پذیرفت