Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@12:05:17 GMT

جنجال در انزلی؛ وقتی مازیار تیم را بیرون کشید! (عکس)

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۹۱۶۰۳

جنجال در انزلی؛ وقتی مازیار تیم را بیرون کشید! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در دیدار تیمهای ملوان و ذوب آهن، یک پنالتی به سود تیم میهمان اعلام شد که برخلاف دیدگاه ذوب‌آهنی‌ها، هواداران، کادرفنی و بازیکنان ملوان نیز اعتقاد داشتند که داور اشتباه کرده و نباید پنالتی می‌گرفت.

در این لحظه بود که مازیار زارع تیمش را بیرون کشید و حاضر به ادامه مسابقه نبود. او به ناظر و داور مسابقه با فریادهای بلندش تاکید می‌کرد که خطا روی دروازه‌بانش انجام شده و نباید پنالتی اعلام می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زارع در نشست خبری نیز در این خصوص گفت: همانطور که باید من خودم را قوی کنم، داور نیز باید خودش را قوی‌ کند زیرا من این داور را خیلی وقت بود که ندیدم. دیشب دو بار انتخابات ما لغو و دوباره برگزار شد، چه برسد این که انتظار داشته باشیم VAR بیاید. داور لج کرده بود و به نظرم نباید با سرنوشت یک شهر و یک تیم اینگونه بازی کرد. تصمیم‌های کوچک داور هم ما را عصبی خواهد کرد. در صحنه پنالتی، خطا روی دروازه‌بان ما بود.

سرمربی ملوان به شدت نسبت به داور اعتراض می‌کرد و قصد داشت بازی را هم ادامه ندهد و به این شکل 8 دقیقه از زمان بازی را تلف کرد اما در بازگشت به کار، آرمان قاسمی موفق شد دروازه تیم او را از روی نقطه پنالتی باز کند.

ملوان در این بازی نمایش شایسته‌ای به عنوان یک تیم صعود کرده داشت و با حمایت هوادارانش موفق شد باخت 1-0 را با تساوی یک بر یک عوض کند؛ البته آنها خوش شانس هم بودند که شوت اسلامی به تیرک دروازه این تیم خورد و در ادامه هم صادقی دروازه را نجات داد تا به این شکل از شکست فرار کنند.

این یک امتیاز می‌تواند شروعی برای مازیار زارع باشد تا تیمش را به بالای جدول بکشاند و از کابوس تکرار سرنوشت فجرسپاسی فرار کند.

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۱۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوستر سپاهان برای بازی پرسپولیس بدون کری و جنجال

به گزارش "ورزش سه"، در هفته‌های گذشته در لیگ برتر جدال جالبی میان گرافیست‌های باشگاه‌های مختلف برپا شده و طرحی که منتشر می‌شود می‌تواند راهی برای کری خوانی باشد.

سپاهان نیز در این زمینه سابقه داشت و پیش‌تر برای بازی پرسپولیس از بازیکنان سابق سرخپوشان که در آن مقطع سپاهانی بودند استفاده کرد تا بازار کری‌ها در فضای مجازی داغ بشود.

در شرایطی که امسال هم بازیکنان زیادی در دو تیم هستند که سابقه پوشیدن پیراهن رقیب را دارند اما این‌بار سپاهان پوستر روز بازی را به دور از کری خوانی طراحی کرد.

سپاهان با استفاده از نمادهای دو شهر اصفهان و تهران فقط به اطلاع رسانی از زمان این بازی پرداخت تا حساسیتی در این خصوص به وجود نیاید‌.

دیگر خبرها

  • عکس| استقلال با گلر جوانش برای تراکتور خط و نشان کشید
  • شمس آذر ترمز پیکان را کشید
  • پوستر سپاهان برای بازی پرسپولیس بدون کری و جنجال
  • تلاش ناموفق جود: تمرکز کین به هم نخورد! (عکس)
  • تارتار: از تقابل با سپاهان استقبال می‌کنم
  • کارشناسان داوری علیه تصمیم جنجالی در انزلی
  • ۶ عامل هنجارشکنی پس از بازی تیم‌های ملوان و سپاهان دستگیر شدند + جزئیات
  • حذف پرسپولیس را این بازیکن شروع و تمام کرد!
  • راموس گوش ستاره سابق رئال را کشید!
  • ناپولی ۲-۲ رم: تساوی پرگل به سود بولونیا