Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بامداد چهارشنبه خبرنگار ایرنا، حسین رضایی عصر سه شنبه در حاشیه این آئین با اشاره به اینکه این طرح ها در منطقه نوق رفسنجان به بهره  برداری رسید، اظهار کرد: آسفالت معابر روستای جعفر آباد با متراژ شش هزار متر مربع  و زیر سازی و جدول گذاری و با مشارکت بنیاد مسکن و اعتبارات دهیاری با صرف هزینه ۹۵۰ میلیون تومان مورد بهره برداری قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پروژه آسفالت حسن آباد نیز همراه با زیرسازی و جدول گذاری با متراژ ۹ هزار متر مربع و صرف هزینه ۱۵ میلیارد ریال و نیز روشنایی معابر همین روستا هم با مشارکت اداره برق و صرف هزینه ۴۸۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

رضایی لوله گذاری و اصلاح شبکه آب آشامیدنی روستای حسن آباد را با مشارکت دهیاری و اداره آب و فاضلاب رفسنجان با هزینه ۲۰۰میلیون تومان از دیگر طرح های افتتاحی امروز برشمرد و افزود: نماسازی مسجد صاحب الزمان حسن آباد هم با مشارکت خیرین و هزینه ۷۰۰ میلیون تومان بهره برداری شد.

وی تصریح کرد: پروژه زیرسازی و آسفالت معابر مهدی آباد نوق رفسنجان با اعتبارات دهیاری و مشارکت بنیاد مسکن به مبلغ ۵۳ میلیارد ریال به متراژ ۳۴ هزار متر مربع به بهره بردرای رسید ضمن اینکه پروژه روشنایی بلوار ورودی رکن آباد نوق، همراه با درختکاری با مشارکت اداره برق و هزینه ۱۲ میلیارد ریال از طرح هایی بود که به بهره بردرای رسید.

سرپرست فرمانداری رفسنجان گفت: همچنین اصلاح هندسی و تسطیح و گسترش فضای تقاطع ورودی رکن آباد با روشنایی محیط و نیز هزینه کرد ۳۵۰ میلیون تومان از اعتبارات دهیاری ها بهره بردرای شد.

وی به افتتاح پروژه روشنایی بلوار شهدا شهر صفائیه در منطقه نوق همراه با جدول گذاری و روشنایی پارکها با مشارکت اداره برق و هزینه ۱۰ میلیارد ریال اشاره کرد و افزود: روکش آسفالت معابر صفائیه به متراژ ۱۵ هزار متر مربع و هزینه ۲ میلیارد تومان از اعتبارات شهرداری به اضافه کارگاه خیاطی کانون خادمیاران رضوی بخش فردوس با مشارکت شهرداری و اشتغالزایی ۶ نفر از جمله این پروژه ها است. 

۲ طرح عمران شهری در رفسنجان افتتاح و کلنگ زنی شد

شهردار رفسنجان هم اظهار کرد: در هفتمین روز از هفته دولت دو پروژه در شهرک فرهنگیان افتتاح و کلنگ زنی شد.

مجید کهنوجی اظهار داشت: پروژه احداث بلوار فرهنگ با اعتبار ۲٠ میلیارد ریال افتتاح و بوستان محله ای در این شهرک با اعتبار ۳۲ میلیارد ریال کلنگ زنی شد.

شهرستان رفسنجان با ۳۲۰ هزار نفر جمعیت در ۱۰۰ کیلومتری شمال غرب مرکز استان کرمان قرار دارد.

برچسب‌ها کرمان افتتاح طرح رفسنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان افتتاح طرح رفسنجان کرمان افتتاح طرح رفسنجان هزار متر مربع میلیون تومان میلیارد ریال بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۱۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پل سوخته کلا به زودی به بهره برداری می‌رسد

حسن جهانیان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران از بهره‌برداری عملیات احداث پل روستای سوخته کلا پس از وقفه طولانی درآینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: با عزم راسخ راهداران بعد از حدود ۱۰ سال صبوری قائمشهری‌ها پل سوخته کلا به زودی به بهره برداری می‌رسد.

او افزود: با تلاش‌های شبانه روزی و مدیریت جهادی این مجموعه، عملیات احداث پل سوخته کلاسالیان سال راکد بود و حدود ۲ سال قبل پروژه نیمه کاره از مجموعه اداره کل راه و شهرسازی منفک وجهت اتمام نهایی به این اداره کل واگذار گردید در حال انجام و بزودی مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

جهانیان با بیان اینکه اتمام این پروژه تاثیر خوبی در کاهش بار ترافیکی ۳۰ روستای همجواردهستان بالا تجن شهرستان قائمشهر و همچنین شریان سوادکوه شمالی خواهد داشت، گفت: با افتتاح این پروژه تردد بیش از ۴۰ هزار جمعیت ۳۰ روستای مذکور به آسانی فراهم خواهد آمد.

او با اشاره به اینکه توسعه و رفع محرومیت از چهره روستا‌ها از اولویت‌های دولت مردمی است، افزود: روستاییان بیش از دیگران به خدمت رسانی و دریافت امکانات و خدمات برای تأمین نیاز‌های اساسی خود و رهایی از محرومیت نیاز دارند، به همین دلیل محور برنامه‌های خدمت‌رسانی، توسعه و مقابله با محرومیت باید متوجه نواحی روستایی می‌باشد.

جهانیان گفت: طی یک سال گذشته ده‌ها پروژه نیمه تمام که سالیان سال راکد مانده بود ازجمله پل اروست شهرستان ساری، امیر ده وگردرودبار شهرستان بابل، بلیران و چنگ میان شهرستان آمل، کردخیل شهرستان جویبار و تیل پرده سر شهرستان تنکابن با همت راهداران به سرانجام رسید و عاقبت به خیر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • باند دوم پل هادی‌آباد شهرستان کارون به بهره‌برداری رسید
  • بهره برداری از باند دوم پل هادی آباد کارون
  • ۷۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای ۲ طرح آبرسانی مرکزی هزینه شده است
  • تخصیص ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای احداث مخزن آب آشامیدنی در گوجان
  • پل سوخته کلا در قائمشهر با همت راهداران به زودی به بهره برداری می رسد
  • پل سوخته کلا به زودی به بهره برداری می‌رسد
  • اجرای ۱۰ طرح راه سازی در استان همدان
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ است
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ای است
  • ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی در لرستان بهره برداری شد