Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان گفت: گلایه من به خاطر نبود تماشاگر در ورزشگاه بی مورد نبود

مهاجری صحبت هایی را عنوان کرد.

به گزارش طرفداری، رضا مهاجری بعد از تساوی بدون گل مقابل استقلال در نشست خبری اظهار داشت:

جا دارد که به تماشاگران مان خسته نباشید بگویم که جو خوبی ایجاد کردند. این نشان داد که گلایه من به خاطر نبود ورزشگاه بی مورد نبوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز 90 درصد ظرفیت ورزشگاه در اختیار ما بود که حقمان بود. بازی پیچیده و تاکتیکی بود که در نیمه اول سه چهار موقعیت گل داشتیم.

 

وی ادامه داد:

بعد از اینکه استقلال بازی بلند را برای گلزنی انتخاب کرد تحت فشار قرار گرفتیم، به خصوص در اواخر مسابقه. امیدوارم این فوتبال ما بهتر و بهتر شود اما نیاز به حمایت مالی و معنوی داریم که شرمنده شما و مردم نشویم.

 

سرمربی نفت مسجد سلیمان در مورد تساوی بدون گل گفت:

این بازی نشان داد که باخت به پیکان هم می‌تواند اتفاق فوتبالی باشد و  بازیکنان ما باید بدانند هر وقت پا پس بکشیم تنبیه می‌شویم. امروز بازیکنان مقابل استقلال دویدند، جنگیدند و تاکتیک  تیمی را پیاده کردند و بازی خوشگلی انجام دادیم. شاید می‌توانست این بازی با تساوی یک بر یک یا دو بر دو تمام شود که در آنصورت لذتش بیشتر بود اما دروازه‌بان های دو تیم خوب کار کردند و مهاجمان بی دقت بودند.

مهاجری تصریح کرد:

این مساوی چیزی از ارزش های دو تیم به ویژه تیم نفت کم نمی‌کند.

سرمربی نفت مسجدسلیمان در مورد تیم داوری مسابقه گفت:

به تیم داوری خسته نباشید می‌گویم و در برخی صحنه‌ها انتظار داشتیم داور به سود ما سوت بزند که زد اما تیم داوری خوب بود و برایشان در ادامه راه آرزوی موفقیت می کنم.

اخبار داغ 

واکنش چهره های فوتبالی به انتخاب تاج؛ فرهاد مجیدی تبریک گفت و پاک کرد؟ آرای میرشاد ماجدی چگونه از سبدش ریخت؟ پاداش 900 هزار یورویی رئال مادرید به بازیکنانی که تاریخ سازی کردند کریستیانو رونالدو در منچستریونایتد می‌ماند/ ادعای گاتزتا دلو اسپورت

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۱۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتبالیستی که 90 دقیقه برای تراکتور دوید (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مدافع راست سابق پرسپولیس که در حضور حمید مطهری به ترکیب اصلی تیم تراکتور رسیده، در بازی با استقلال انگیزه بسیار زیادی برای درخشش داشت و تمام تلاش خود را کرد تا مقابل استقلال پاس گل بدهد.

نکته مهم در مورد شیری این بود که باتوجه به تمایل مطهری به موقعیت‌سازی از کناره‌ها، او نقشی پررنگ در حملات تراکتور داشت و دائم مجبور بود که از خط دفاعی جدا شود و از پشت هافبک‌ها به گوشه برود و توپ بگیرد یا در برخی موارد حتی خودش توپ را از دفاع به حمله ببرد.

در عین حال مدافع راست تراکتور در رقابت با بازیکنان تهاجمی تیم استقلال و همچنین گوستاوو بلانکو که بازیکنی فیزیکی محسوب می‌شود، کارهای تدافعی را به خوبی انجام داد تا از پس ماموریت خود در سمت راست خط دفاعی بر بیاید و با موفقیت استادیوم یادگار را ترک کند.

نکته جالب اینکه او در بازی بعدی مقابل تیم سابقش فولاد قرار خواهد گرفت که یک فصل و نیم را در این تیم سپری کرد و حالا در برابر این تیم به میدان می‌رود.

عکس از مهرورز احمدی

دیگر خبرها

  • مهاجری: بعضی وزرا از حضور در دولت پشیمان هستند/ برخی نقش شاه سلطان حسین را بازی می کنند
  • سهم پرسپولیس از ۴ بازی ۶ امتیازی فقط ۳ امتیاز!
  • حرف آخر استقلال: هفته پایانی باید با تماشاگر باشد
  • آخرین قهرمانی استقلال در جام حذفی مقابل شگفتی‌ساز
  • عیدی علیه آبی‌ها در بازی سرنوشت‌ساز
  • حجازی: امیدوارم نام استقلال همان استقلال بماند/ به خاطر پیشنهاد سرپرستی بی درنگ به تهران آمدم+ فیلم
  • آمار ضعیف پرسپولیس مقابل مدعیان قهرمانی
  • چرا پرسپولیس مقابل سپاهان موفق به گلزنی نشد؟
  • در بازی تراکتور - استقلال همه ضرر کردند؛ به جز رقیب سرسخت حسین حسینی!
  • فوتبالیستی که 90 دقیقه برای تراکتور دوید (عکس)