Web Analytics Made Easy - Statcounter

قهرمان پارالمپیک توکیو در جودو گفت: هر چند در مسابقات گرند پری قزاقستان با اخطار داور از جدول مسابقات حذف شدم، اما در قهرمانی جهان باکو با کسب مدال طلا برتری خود را ثابت خواهم کرد.

محمدرضا خیرالله زاده در گفت وگو با ایران اکونومیست، در پاسخ به این پرسش که تغییر قوانین در جودو نابینایان و کم‌بینایان چقدر شرایط را برای کسب مدال سخت کرده است، اظهار کرد: هر چند تغییر قوانین شرایط را برای کسب مدال تا حدودی سخت کرده است، اما برای من فرقی نمی‌کند چون قبلا در مثبت 100 کیلوگرم رقابت می‌کردم و الان در مثبت 90 کیلوگرم در رقابتها حضور خواهم داشت، البته این تغییر قوانین برای جودوکارانی که امکان کاهش وزن ندارند و باید با افراد سنگین وزن رقابت داشته باشند، شرایط را تا حدودی برای آنها سخت‌تر خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به این پرسش که حذف شما از جدول مسابقات گرند پری قزاقستان به دلیل اخطار داور آیا بر روند عملکرد شما در قهرمانی جهان باکو تاثیر خواهد داشت یا خیر؟ تصریح کرد: هیچ تاثیری ندارد و با انگیزه بیشتر و با هدف کسب مدال طلا در قهرمانی جهان باکو شرکت خواهم کرد تا برتری خود را در دنیا ثابت کنم.

دارنده مدال طلای پارالمپیک توکیو پیرامون این پرسش که با توجه به اینکه قهرمانی جهان باکو بالاترین امتیاز را برای کسب سهمیه پارالمپیک پاریس دارد، چقدر از نظر روانی آماده شرکت در این مسابقات هستید، گفت: بعد از قزاقستان سعی کردم تمرینات متنوعی از جمله کوهنوردی، شنا و... داشته باشم تا اتفاقاتی که در قزاقستان رخ داد را فراموش کنم و در شرایط بهتری خود را برای باکو آماده کنم، تا به امروز روند کار راضی کننده بود و مشکل خاصی وجود ندارد.

خیرالله زاده یکی از مشکلات جودوکاران نابینا و کم‌بینا را نداشتن حریف تمرینی عنوان کرد و گفت: از زمانی که فدراسیون جودو دچار تعلیق شده کماکان با چنین مشکلی روبرو هستیم، البته تا قبل از بازیهای کشورهای اسلامی چون اردوی تمرینی مشترکی با جودوکاران جوان و بزرگسال در آزادی داشتیم شرایط خوب بود. با پایان این بازیها همچنان این دغدغه وجود دارد که آیا اردوی جودوکاران افراد سالم برگزار می‌شود یا خیر؟

وی در پایان حضور محمود خسروی وفا در کمیته ملی المپیک را نقطه قوتی برای ورزشکاران پارالمپیکی عنوان کرد و افزود: یقین دارم بعد از این ورزشکاران پارالمپیکی شرایط بهتری در رویدادهای آینده خواهند داشت.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: محمدرضا خیرالله زاده ، قهرمان پارالمپیک توکیو در جودو

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: محمدرضا خیرالله زاده قهرمانی جهان باکو کسب مدال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۱۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختر کاراته کا قمی بر سکوی قهرمانی کشور قرار گرفت

مهدی بیرانوند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر ظهار کرد: یکی از بانوان کاراته کا قمی در مسابقات قهرمانی دختران کشور موفق به کسب مدال طلا شد.

رییس هیات کاراته استان قم با اشاره به اینکه این مدال، اولین مدال طلای کشوری تاریخ کاراته استان قم در بخش دختران است افزود: سارا پاداش در کومیته وزن ۶۶+ کیلوگرم رده سنی جوانان دختران با شکست تمامی رقبای خود مقام قهرمانی مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی را کسب کرد.

وی بیان کرد: پاداش این مدال را چهارشنبه ۵ اردیبهشت در مسابقات قهرمانی کشور دختران که در سالن دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان برگزار شد کسب کرد.

بیرانوند گفت: سارا پاداش در دیدار فینال وزن خود، مائده شالی از استان قزوین را شکست داد و فاطمه عابدی از استان مازندران و مهلا صداقت از مازندران به صورت مشترک سوم شدند.

کد خبر 6089147

دیگر خبرها

  • تکرار رکوردشکنی عبدلی در ۱۰۰ متر آزاد
  • دیدار وزرای خارجه جمهوری آذربایجان و ارمنستان در قزاقستان
  • درخواست پیشکسوت پرسپولیس از مدیران باشگاه
  • حمید درخشان: برای تمدید قرارداد اوسمار عجله نکنید
  • امیر ملکی‌پور درگذشت + سوابق
  • قهرمان اسبق ایران درگذشت
  • مسابقات قهرمانی شنا آلمان| تکرار رکوردشکنی عبدلی در ۱۰۰ متر آزاد
  • شمسایی: تمام تمرکز ما روی بازی با تایلند است/ با کمترین اشتباه نمایش خوبی ارائه می‌کنیم
  • دختر کاراته کا قمی بر سکوی قهرمانی کشور قرار گرفت
  • گواردیولا: شاید ما هم مثل لیورپول شویم!