Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، هفته پنجم لیگ برتر انگلیس سه شنبه شب و برگزاری ۴ دیدار آغاز شد. در مهمترین دیدار امشب تیم فوتبال چلسی در ورزشگاه سنت موریز میهمان تیم ساوتهمپتون بود که با ۲ بر یک به میزبان خود باخت.

شاگردان توماس توخل که امسال نتوانستند از ابتدا چهره یک مدعی را به خود داشته باشند دنبال این بودن تا با کسب امتیاز این دیدار از جمع مدعیان عقب نمانند و از طرفی ساوتهمپتون دوست نداشت در این دیدار خانگی امتیاز از دست بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال ابتدا رحیم استرلینگ در دقیقه ۲۳ برای آبی‌پوشان گلزنی کرد اما تیم میزبان ۵ دقیقه بعد گل او را پاسخ داد تا بازی به تساوی کشیده شود. در شرایطی که نیمه نخست با همین نتیجه رو به اتمام بود، دروقت‌های اضافی این نیمه، آدام آرمسترانگ دروازه مندی را برای بار دوم باز کرد و تیم میزبان پیش بیافتد.

در نیمه دوم نیز تلاش شاگردان توخل برای جبران نتیجه بی نتیجه ماند تا ساوتهمپتون برنده جدال حساس امشب باشد.

شاگردان توخل با دو پیروزی یک تساوی و دو شکست در رده هشتم لیگ جزیره قرار دارند و ساوتهمپتون هم هفتم است.

تیم‌های لیدز و اورتون هم که تا اینجای فصل نتایج قابل قبولی کسب کردند، تقابلشان با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

مصاف برنتفورد و کریستال پالاس هم با تساوی یک بر یک همراه بود. سامان قدوس ملی‌پوش ایرانی برنتفورد از دقیقه ۷۹ برای تیمش به میدان رفت تا نشان دهد به شرایط ایده‌آل برای بازی بازگشته است.

در دیگر دیدار امشب فولام که بازگشت قدرتمندی به لیگ جزیره داشته، توانست با نتیجه ۲ بر یک برایتون را شکست دهد تا رده ششم جدول را از آن خود کند.

برچسب‌ها لیدزیونایتد رحیم استرلینگ چلسی اورتون

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیدزیونایتد رحیم استرلینگ چلسی لیدزیونایتد رحیم استرلینگ چلسی اورتون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۱۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی دربی استان کرمان | مس رفسنجان ۱-۱ گل گهر سیرجان

دیدار دو تیم مس رفسنجان و گل‌گهر سیرجان در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر با تساوی به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر، تیم مس رفسنجان امروز دوازدهم اردیبهشت میزبان گل‌گهر سیرجان بود که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

گل اول این دیدار توسط سعید سحرخیزان در دقیقه ۲۸ وارد دروازه مس رفسنجان شد و در دقیقه ۶۱ گل دوم بازی برای مس رفسنجان توسط فرشید باقری به ثمر رسید.

سجاد شهباز زاده بازیکن مس رفسنجان در دقیقه ۴۸ و احمدرضا زنده‌روح بازیکن گل‌گهر سیرجان در دقیقه ۵۸ کارت زرد دریافت کردند.

مس رفسنجان با دریافت تک امتیاز این دیدار ۳۰ امتیازی و گل گهر سیرجان ۳۴ امتیازی شد. نارنجی پوشان رفسنجانی در جایگاه نهم و گل‌گهری‌ها در جایگاه ششم جدول لیگ‌برتر قرار دارند.

داوری دیدار دو تیم هم‌استانی را سیدرضا مهدوی به عهده داشت و امیررضا آشورماهانی، احمد سلطانی و احسان اکبری کمک داور و علیرضا کهوری ناظر این دیدار بودند.

کد خبر 749840

دیگر خبرها

  • تساوی پرسپولیس و سپاهان در نیمه «خواب‌آور»/ ستاره‌های پوشالی
  • تساوی دربی استان کرمان | مس رفسنجان ۱-۱ گل گهر سیرجان
  • تساوی یک نیمه‌ای تراکتور و استقلال در بازی سرد
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 2-2 مقابل بایرن مونیخ (2018/5/1) / فیلم
  • طعنه مدیر بایرن: باز اشتباه نکنیم، رئال را می‌بریم
  • بایرن مونیخ ۲ - ۲ رئال مادرید/ راند نخست ال کلاسیکوی اروپا برنده نداشت + فیلم
  • نبردی تماشایی در آلیانس آرنا؛ بایرن و رئال در نیمه نهایی به تساوی 2-2 رضایت دادند
  • الهلال با شکست الاتحاد راهی فینال جام حذفی عربستان شد
  • الهلال با شکست الاتحاد فینالیست شد
  • ادامه تیره‌روزی‌های کلباء با وجود گلزنی قایدی