Web Analytics Made Easy - Statcounter

آاس رم در هفته چهارم سری آ 2022/23 میزبان مونتزا بود که این دیدار با برتری 3-0 جالوروسی به پایان رسید. ژوزه مورینیو پس از این بازی گفتگویی با خبرنگاران داشت.

سرمربی رم در مصاحبه با DAZN گفت:

دلیل خندیدن من و دیبالا هنگام تعویض؟ سال قبل وقتی دیبالا با یوونتوس به اینجا آمده بود، به او گفتم تو خیلی خوبی پسر جان! امشب دقیقا همین حرف را تکرار کردم و هر دو خندیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما لبخند زدیم زیرا همه چیز به مرور زمان تغییر کرده؛ به یاد داشتیم که او قبلاً در این ورزشگاه به ما گل می زد و حالا برای ما گل می زند.

شما اغلب استعدادهایی به دست می آورید که برای تیم بازی نمی کنند، اما پائولو استعداد بزرگی است که با تیم و برای تیم بازی می کند. اگرچه او برای این ساخته نشده اما با کارهای خارق‌ العاده به دفاع هم کمک می‌ کند. او سابقه مصدومیت دارد، اما اکنون در حال پیشرفت است. فکر می کنم دیبالا کارهایی که قرار است در قطر با تیم ملی آرژانتین انجام دهد را از همین حالا به ما در پیراهن رم نشان می دهد. شاید لیونل اسکالونی باید برای قدردانی چند بطری شراب برای من بفرستد، زیرا او یک بازیکن فوق العاده در اختیار خواهد داشت.

این مسابقه دشوارتر از آن چیزی بود که نتیجه نشان دهد. مونتزا با مالکیت خود برای ما مشکل ایجاد کرد. مونتزا تیم بسیار جالبی است. ما تعادل خود را حفظ کردیم و کم کم داریم به نقطه ایده آل می رسیم.

خوشحالم که مردم درباره ایبانیز صحبت می کنند، زیرا او یکی از آن بچه هایی است که می بینم تغییر کرده است. او وقتی توپ را دارد، با آرامش بیشتری بازی می کند. راه‌ حل‌ هایی برای پاس پیدا می‌ کند و فقط به طور خودکار توپ را به مدافع کناری نمی‌ دهد یا زیر توپ نمی زند.

بازی قبل از تامی انتقاد کردم و حالا می خواهم بگویم که من از شیوه بازی امروز تامی آبراهام خوشم آمد، این همان تامی من بود. واضح است که امشب، شب پائولو است اما تامی فوق العاده بود.

نقل و انتقالات؟ راستش اگر واینالدوم آسیب نمی دید و مجبور به خرید یک هافبک دیگر نمی شدیم، باید یک مدافع میانی می آمد. جرات ندارم برای خرید مدافع به مدیران و مالک باشگاه فشار بیاورم و منتظر اتفاقی نیستم. فیرپلی مالی هم وجود دارد که به نظر می رسد فقط برای ما وجود دارد. کار فوق العاده ای در بازار نقل و انتقالات انجام شد. مدیران باشگاه می دانند که ما به مدافع نیاز داریم، اما من دیگر جرات ندارم از آنها دفاع وسط هم بخواهم، شاید بتوانیم راه حل دیگری پیدا کنیم مثلا در صورت نیاز از کارسدورپ یا وینیا در خط دفاعی استفاده کنیم.

بلوتی مدت ها به صورت انفرادی تمرین کرده است. او با دو هفته تمرین می توانست آن توپ را وارد دروازه کند. به زمان نیاز دارد.

اخبار داغ 

واکنش چهره های فوتبالی به انتخاب تاج؛ فرهاد مجیدی تبریک گفت و پاک کرد؟ آرای میرشاد ماجدی چگونه از سبدش ریخت؟ پاداش 900 هزار یورویی رئال مادرید به بازیکنانی که تاریخ سازی کردند کریستیانو رونالدو در منچستریونایتد می‌ماند/ ادعای گاتزتا دلو اسپورت

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۱۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرن ۲-۱ فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!

به گزارش جام جم آنلاین، فقط چهار هفته تا پایان بوندسلیگا زمان باقی مانده و قبلا قهرمانی لورکوزن قطعی شده است. امروز بایرن در خانه میزبان آینتراخت فرانکفورت بود. دیداری بین تیم‌های دوم و ششم جدول که به دلیل شکست سنگین بازی رفت، برای بایرن انتقامی بود.

بایرن که بازی را رئال را نیز در پیش دارد، می‌خواست برنده شود تا با روحیه به لیگ قهرمانان برسد.

مونیخی‌ها در دقیقه ۹ بازی به گل رسیدند. کار اصلی را کنراد لایمر انجام داد که در وسط زمین توپربایی کرد و با سرعت به درون محوطه جریمه رسید. او سپس با یک پاس عرضی هری کین را صاحب توپ کرد تا او دروازه خالی را باز کند.

۱۴ دقیقه بعد آینتراخت پاسخ این گل را داد.

هوگو اکیتیکه به زیبایی از بیرون محوطه جریمه با یک شوت زیبا مانوئل نویر را مغلوب کرد تا بازی ۱-۱ شود.

در دقایق پایانی نیمه اول گریرو از چند قدمی دروازه نتوانست گلزنی کند و دروازه بان فرانکفورت به کمک تیر دروازه مانع به گل رسیدن بایرن شد تا نیمه اول ۱-۱ مساوی شود.

در دقیقه ۵۸ بازی ضربه آرنج رابین کخ به توخاس مولر را داور بعد از بازبینی صحنه پنالتی گرفت. سه دقیقه بعد هری کین پشت توپ ایستاد و گل دوم خود و تیمش را زد. این گل شماره ۴۲ فصل کین بود تا به بهترین رکورد گلزنی دوران فوتبالش دست یابد.

در ادامه بایرن بازی را کاملا تحت کنترل داشت و حتی می‌توانست بر تعداد گل هایش نیز اضافه کند، اما در نهایت همان دو گل برای ثبت پیروزی کافی بود. به این ترتیب مونیخی‌ها با برد به بازی حساس دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان برابر رئال رسیدند.

دیگر خبرها

  • موراتا: خیلی‌ها بهتر از من بودند که حالا نیستند
  • دلیل اصلی سفید شدن مو‌های ژوزه مورینیو فاش شد
  • بالاتر از فرگوسن، مورینیو و کلوپ؛ رکورد تاریخی گواردیولا در لیگ برتر انگلیس!
  • پائولو دیبالا موثرترین بازیکن سری آ در تقویم سال ۲۰۲۴
  • هدیه آخر هفته سردار به دیبالا
  • شوخی روی کین با هالند: حالا به سطح چمپیونشیپ رسید!
  • ناپولی ۲-۲ رم: تساوی پرگل به سود بولونیا
  • ببینید | بایرن ۲-۱ فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!
  • بایرن ۲-۱ فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!
  • خداداد: سرنوشت قهرمانی دست استقلال است | پرسپولیس بهتر است اما این حرف‌ها در مورد تیم نکونام خنده‌دار است