Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- دنی دانون، سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل متحد، با ادعای اینکه ایران منطقه و جهان را تهدید می کند و باید از دستیابی به سلاح هسته ای جلوگیری شود، اظهار داشت کشورش به هیچ توافقی که به امنیت آن لطمه بزند پایبند نخواهد بود.

به گزارش سرویس بین‌الملل آریا به نقل از رویترز؛یایر لاپید، نخست وزیر اسرائیل، در ماه سپتامبر در رابطه با رد توافق هسته ای با ایران از سوی اسرائیل، به آلمان سفر خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش شبکه تلویزیونی کان، سفر نخست وزیر اسرائیل به آلمان در روزهای 11 و 12 سپتامبر ادامه خواهد یافت.

لاپید قرار است آلمان را از امتناع اسرائیل از احیای توافق هسته ای با ایران مطلع کند و این را فرصتی برای تهران می‌داند تا به یک کشور هسته ای تبدیل شود.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی به دنبال متقاعد کردن قدرت های جهانی برای عدم بازگشت به توافق هسته ای با ایران است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اسراییل ایران هسته ای هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۲۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر اسرائیلی: کل غزه را نابود کنید

وزیر دارایی رژیم اسرائیل از موساد خواست که تمام سران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) را ترور کند و ارتش اسرائیل نیز غزه را به طور کامل ویران کند.

به گزارش مشرق، «بزالل اسموتریچ» وزیر دارایی رژیم اسرائیل این خواسته را شامگاه (پنجشنبه) با انتشار چند پیام در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) مطرح کرد.

وزیر دارایی اسرائیل نوشت: «زمان آن رسیده که موساد آنچه را آموزش دیده -حذف سران حماس در سراسر جهان و نه مذاکره غیرمسئولانه که به امنیت اسرائیل ضربه می‌زند- انجام دهد.»

منابع اسرائیلی می‌گویند اسموتریچ این اظهارات را بعد از انتشار گزارش‌هایی درباره طرح تل‌آویو برای تبادل اسرا با حماس بیان کرده است.

وزیر دارایی اسرائیل در ادامه هرگونه مذاکره با حماس را در کرد و گفت: «از حالا به بعد باید با موشک و بمب با حماس صحبت کنیم.»

بزالل اسموتریچ در عین حال خواست حمله به رفح (جنوب نوار غزه) «با تمام سرعت و با قدرت هر چه تمام انجام شود و این روند در سراسر نوار [غزه] ادامه یابد تا این منطقه به طور کامل ویران شود.»

او در این باره گفت: «این برای امنیت اسرائیل ضروری است و همچنین این تنها شانس بازگردانی ربوده‌شدگان است. وقت تلف کردن و سرگشتی دیگر بس است.»

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • اسرائیل درمانده است ایران قواعد بازی را تغییر داد | این جمله یک اشتباه بزرگ از سوی بایدن بود
  • اسرائیل : در صورت دستیابی به توافق تبادل اسرا، عملیات رفح را به تعویق می‌اندازیم
  • اسرای اسرائیلی خطاب به نتانیاهو: هر چه زودتر برای آزادی ما توافق کن!
  • فیلم| هفت تیر کشی وزیر امنیت اسرائیل به روی مردم عادی برای جای پارک
  • تهدید به بازنگری در دکترین هسته‌ای؛ آیا امیدی برای توافق باقی مانده؟
  • دفتر بن‌گویر بیانیه داد
  • ببینید | شوک بزرگ به اسرائیل؛ اولین تصاویر از واژگون شدن خودروی وزیر امنیت داخلی!
  • تصمیمات لاهه تاثیری بر رفتار اسرائیل ندارد
  • نتانیاهو: تصمیمات لاهه تاثیری بر رفتار اسرائیل ندارد
  • وزیر اسرائیلی: کل غزه را نابود کنید