Web Analytics Made Easy - Statcounter

حبیب الله دهمرده در گفتگو با خبرنگار مهر، در واکنش به تفکیک وزارت صمت که در این چند هفته مطرح شده است، گفت: ضرورتی ندارد وزارت صمت تفکیک شود چرا که تاکنون چند بار تصمیم به تفکیک و ادغام وزارتخانه‌ها گرفته‌ایم، اما خروجی کار موفقیت‌آمیز نبوده است.

وی بیان کرد: اگر تفکیک خوب بود، چرا به ادغام وزارتخانه‌ها روی آوردیم؟ اگر ادغام خوب است، پس چرا حرف از تفکیک می‌زنیم؟ این دست تصمیمات، فقط مردم را معطل می‌کند و فایده‌ای ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در دولت قبل هم موضوع تفکیک وزارت صمت مطرح شد، اما بسیاری از نمایندگان مخالفت کردند. بنده به عنوان نماینده‌ای که در مجلس دهم حضور داشتم و اکنون نیز در مجلس یازدهم هستم، می‌گویم صد در صد با تفکیک وزارت صمت مخالفم.

دهمرده اظهار داشت: ما دیگر زمانی برای آزمون و خطا نداریم و این روند باید متوقف شود. اینکه گفته شود تنظیم بازار منوط به تفکیک وزارت صمت است، نوعی فرافکنی است. چطور می‌توان ثابت کرد که تفکیک وزارت صمت کاری درست است؟

وی افزود: تا تفکیک وزارت صمت انجام شود و تأثیر خودش را نشان دهد، مجلس یازدهم و دولت سیزدهم به آخر خط و پایان کار خود می‌رسند.

نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید مسئله را حل کرد، نه اینکه به پاک کردن صورت مسئله روی آورد، گفت: سوال من از دولت این است که اگر تفکیک کاری شایسته است، چرا این مدل را در وزارت راه و شهرسازی دنبال نمی‌کند؟ اکنون تورم و گرانی در بازار وجود دارد و شاهد برهم خوردن تنظیم بازار هستیم و این موضوع چه ربطی به تفکیک وزارتخانه دارد؟ با همین شرایط موجود و با مدیریت دقیق و اصولی، می‌توان کار را کنترل کرد.

کد خبر 5577266 زهرا علیدادی

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت راه و شهرسازی مجلس یازدهم حبیب الله دهمرده دولت سیزدهم تفکیک وزارت صنعت صحن مجلس مجلس شورای اسلامی بانکداری اسلامی بانک مرکزی دولت سیزدهم کمیسیون اقتصادی آیت الله ناصری جمهوری اسلامی ایران حسین امیرعبداللهیان محمد باقر قالیباف علی بهادری جهرمی هفته دولت سیدابراهیم رئیسی پیام تسلیت تفکیک وزارت صمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۲۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد شدید میرسلیم از سفر رئیسی به پاکستان

آفتاب‌‌نیوز :

مصطفی میرسلیم، نماینده مجلس یازدهم در شبکه اجتماعی ایکس با انتقاد از عدم مراعات شأن رییس‌جمهور در سفر به پاکستان نوشت: چرا تشریفات ریاست جمهوری در مراعات شأن رئیس جمهوری اسلامی ایران در سفر‌های خارجی دقت لازم را به خرج نمی‌دهد؟ اعطای دکتری افتخاری دانشگاه فرعی به دست معاون دانشگاه چه افتخاری دارد؟

لازم به ذکر است حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در دومین روز سفر خود به پاکستان، به شهر کراچی به عنوان مرکز ایالت سند سفر کرد و رئیس دانشگاه کراچی در مراسمی با حضور جمعی از مقامات ایالت سند، نمایندگان مجلس ایالتی و تعدادی از اعضای هیئت علمی دانشگاه، مدرک دکترای افتخاری این دانشگاه را به رئیس جمهور اهدا کرد.

دیگر خبرها

  • مجلس باید در قانون شوراها نسبت به احراز صلاحیت‌ها تجدید نظر کند
  • انتقاد یک نماینده مجلس از سیاست های نادرست ارزی دولت/ کالاهای اساسی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • ضرورت تعامل دولت و مجلس برای رونق تولید و اشتغال
  • موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند
  • محمودزاده: موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند
  • معطل‌ماندن مردم خارگ در اسکله‌های دریایی قابل قبول نیست
  • سخنگوی وزارت خارجه آمریکا استعفا کرد
  • سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به جنگ غزه از سمت خود استعفا کرد
  • انتقاد شدید میرسلیم از سفر رئیسی به پاکستان
  • قانون مهریه 2 الی 3 سال است که معطل مانده/ نماینده مجلس: منتظر هستیم؛ فعلا دست هیئت رئیسه است