Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید طاهر حسینی اظهار داشت: شب گذشته یک دستگاه تانکر حامل سوخت مازوت که در جاده دیواندره- سقز در حال تردد بود، با مشکل نقص فنی در سیستم ترمز وارد شهر شد.

فرماندار دیواندره اضافه کرد: راننده تانکر به دلیل عدم توانایی در مهار خودرو، در ورودی این شهر به تعدادی از خودرو‌های پارک شده در مسیر برخورد کرد و سپس متوقف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: با توجه به اینکه خودرو‌های پارک شده فاقد سرنشین بودند، این حادثه تنها سه نفر زخمی داشت و مصدومان برای مداوا به مراکز درمانی اعزام شدند.

حسینی اظهار داشت: با توجه به این بار این تانکر از نوع مازوت و قابل اشتعال بود، از محدوده مسکونی شهر خارج و به پارکینگی در پنج کیلومتری شهر منتقل شد.

فرماندار دیواندره یادآور شد: مجوز تردد این تانکر در این موقع شب و علت اصلی این حادثه توسط پلیس راهنمایی و رانندگی در دست پیگیری است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تانکر حمل سوخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۲۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ پارک بانوان شهر امیریه زده شد

ایسنا/تهران پارک بانوان شهر امیریه در زمینی به مساحت ۱۹ هزار مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد تومان کلنگ زنی شد که در هفته دولت به بهره‌برداری خواهد رسید.

فرماندار شهرستان شهریار گفت: جامعه اسلامی توجه ویژه ای به نقش بانوان در خانواده و جامعه دارد که در این راستا ایجاد روحیه نشاط و ارتقاء سرانه ورزشی این قشر تاثیرگذار امری حیاتی است.

علیرضا فاتحی نژاد در این خصوص اظهار کرد: حضور زنان در تمامی حوزه‌های مختلف جامعه چشم گیر و غیر قابل انکار است. زمانی که انتظار حفظ حریم و استمرار حضور موثر زنان در جامعه را داریم باید بستر لازم برای ارتقای روحیه‌ شور و نشاط در جامعه ایجاد شود.

وی در ادامه افزود: توسعه اماکن مخصوص بانوان یکی از این بسترها بوده که نیازمند توجه ویژه مسئولین، شهرداری‌ها و شوراها است.

فاتحی نژاد در پایان خاطر نشان کرد: کلنگ زنی پارک ویژه بانوان نیز ضرورتی بود که به همت شهرداری شهریار و با پشتیبانی اعضای شورای این شهر انجام یافته و امیدواریم در مهلت مقرر شده شاهد افتتاح این پارک باشیم. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حادثه رانندگی با ۱۴ مصدوم در محور سقز _ دیواندره
  • کلنگ پارک بانوان شهر امیریه زده شد
  • لزوم یادآوری اهمیت صنعت بازیافت از طریق آموزش/ سوخت‌ مازوت برای کره زمین سمّ است
  • دو فوتی در واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • عدم توجه به جلو بازهم حادثه آفرید
  • برخورد سمند با کمباین حادثه آفرید
  • بازهم سرعت غیر مجاز حادثه آفرید/ فوت جوان ۱۷ ساله قمی در بلوار غدیر
  • شاخ به شاخ شدن کمپرسی با تاکسی حادثه آفرید
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به تانکر حامل سوخت در لبنان
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به تانکر حامل سوخت در لبنان+ فیلم