Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-30@22:45:51 GMT

میخائیل گورباچف درگذشت

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۹۲۷۶۷

«میخائیل گورباچف» آخرین رهبر اتحاد جماهیر شوروی ​​در ۹۱ سالگی درگذشت. ناطقان: بیمارستان مرکزی بالینی روسیه به خبرنگاران گفت که گورباچف ​​عصر سه‌شنبه (به وقت محلی) پس از یک بیماری شدید و طولانی درگذشت.

به گزارش خبرگزاری روسی ریانووستی، آخرین رئیس‌جمهور اتحاد جماهیر شوروی امسال ۹۱ ساله شده بود.

یک منبع نزدیک به خانواده گورباچف به ریانووستی گفت که گورباچف ​​را می‌توان در قبرستان نوودویچی در مسکو، در کنار همسرش (تصویر)، همانطور که او می‌خواست دفن کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بنیاد گورباچف نیز تأیید کرد که رئیس‌جمهور سابق شوروی در قبرستان نوودویچی در کنار همسرش به خاک سپرده خواهد شد. تاریخ تشییع جنازه گورباچف نیز توسط خانواده او تعیین می‌شود. منبع: باشگاه خبرنگاران برچسب ها: میخائیل گورباچف ، درگذشت ، رهبر اتحاد جماهیر شوروی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: میخائیل گورباچف درگذشت رهبر اتحاد جماهیر شوروی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۲۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتحاد کلبا قدر گل قایدی را ندانست

اتحاد کلباء در شبی که مهدی قایدی برایش گل زد، شکست سنگینی را تجربه کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، اتحاد کلباء در جام ریاست‌جمهوری امارات به مصاف تیم آماده و سرحال الوصل رفت. همچنان که پیش بینی می‌شد این الوصل بود که توانست پیروزی آسانی را در این بازی به دست آورد. الوصل با نتیجه چهار بر یک در این بازی به پیروزی دست پیدا کرد.

مهدی قایدی، ستاره ایرانی اتحاد کلباء، در این بازی در ترکیب اصلی تیمش به میدان رفت و در دقیقه ۶۸ در حالی که بازی با یک گل به سود الوصل دنبال می‌شد گل تساوی را به زیبایی به ثمر رساند اما در ادامه اتحاد کلباء سه گل دیگر را دریافت کرد تا شکست سنگینی را پذیرا شود.

قایدی در دقایق پایانی تعویض شد. این بازیکن ایرانی در فصل جاری عملکرد بسیار خوبی در لیگ امارات داشته و از بهترین بازیکنان تیمش بوده است. او به احتمال خیلی زیاد در ترکیب تیم منتخب فصل قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • اتحاد کلبا قدر گل قایدی را ندانست
  • هدف آمریکا از خرید ۸۱ فروند جنگنده روسی از قزاقستان چیست؟
  • گلزنی مهدی قایدی در شب تلخ اتحاد کلباء
  • اتحاد کلباء با وجود گل قایدی، مغلوب الوصل شد
  • مهدی نصیری و توهم اتحاد
  • کمک تسلیحاتی آمریکا به ارتش اوکراین با خرید جنگنده‌های قزاقستان
  • عکس| اقدام عجیب کاپیتان پرسپولیس در اینستاگرام/ عالیشاه همسرش را سانسور کرد
  • حرکت رونالدینیویی؛ امید عالیشاه با عکس خود، تولد همسرش را تبریک گفت! + عکس
  • حج تجلی وحدت و اقتدار امت اسلامی است
  • لزوم اتحاد کشورهای اسلامی در برابر ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی