Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@14:07:46 GMT

بسیاری از مشکلات قنوات قم با پیگیری قابل حل است

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۹۲۸۷۰

بسیاری از مشکلات قنوات قم با پیگیری قابل حل است

حجت الاسلام والمسلمین رضا کرمی پور شامگاه سه شنبه در جلسه شورای اداری و بررسی اجرایی شدن مصوبات سفر استاندار به قنوات مطرح کرد: مدیرانی که به قنوات می آیند، باید با مشکلات این منطقه آشنا باشند؛ چرا که ما مواردی را دیده ایم که فرد آمده و بدون اطلاع از مسائل، راهکار و دستوری داده که بدون نتیجه مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متاسفانه بودجه فرهنگی برای قنوات پیش بینی نشده است؛ جاده قنوات و قمرود هم مشکلاتی دارد که برای رفت و آمد خودروها نیازمند اصلاح است.

امام جمعه قنوات خاطرنشان کرد: جوانگرایی یکی از مواردی است که رهبر معظم انقلاب تاکید کرده اند و جوانگرایی به این معنی است که فرد روحیه جهادی داشته باشد و کار برای او سخت نباشد و اگر مانعی در مقابل راه باشد، با کار جهادی آن را بردارد و به دنبال بهانه تراشی نباشد.

کرمی پور یادآور شد: برخی از مدیران با شجاعت هایی که در وجود خود دارند، کار را پیش می برند و این به نفع مردم است؛ اگر مدیری کار را انجام نمی دهد، به جای او باید مدیری جهادی بیاید.

قنوات در حدود ۱۰ کیلومتری قم واقع شده است، این شهر در سال ۷۹ با ادغام روستاهای حاجی‌آباد لک‌ها، مرادآباد، والیجرد و حسن‌آباد ایجاد شد و از سابقه تاریخی قابل‌توجهی برخوردار است و گویش برخی از مردم ساکن در این شهر به زبان لکی است.

برچسب‌ها قنوات قم توسعه روستایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قنوات قم توسعه روستایی قنوات قم توسعه روستایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۲۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، روایت کردن کار‌های خوب و مهربانی حال انسان را خوب می‌کند چه برسد بخواهی کار خوب انجام دهی، انسان‌هایی که تمام تلاش شان را می‌کنند تا بتوانند گره از مشکلات مردم باز کنند و مرهمی بر زخم مردم بگذارند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ایمن سازی سازه‌های آبی و خاکی و ساختمان‌های غیرایمن با سرعت پیگیری شود
  • اجرای طرح جهادی پلیس پاسخگو در خرم آباد
  • خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین
  • دولت توانسته بخش قابل توجهی از اهداف خود برای رفع ناترازی‌ها و مشکلات اقتصادی را محقق کند
  • پیگیری حل مشکلات جامعه ایثارگران استان در سطح ملی
  • ارتفاعات زیبای کفتار کوه در شمال شهر قنوات+فیلم
  • استاندار لرستان: عملکرد بانک‌های استان مطلوب نیست
  • پیگیری ،مشکلات تردد اهالی روستای رباط قره بیل
  • پیگیری مشکلات فاضلاب منطقه ۲۲ تهران
  • مشکلات کانال‌های آبیاری و زهکشی نخیلات آبپخش پیگیری می شود