Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، محمد باقر باقرپور، فرماندار بجنورد در نشست خبری با اصحاب رسانه استان اظهار کرد: در خراسان شمالی ۲۴ روستا با تنش آبی فوق بحرانی روبرو هستند که آبرسانی به این روستا ها با تانکر انجام می‌شود و یا در برخی از این روستاها شبکه آبی چند ساعت در روز فعال می شود.

وی گفت: در شهرستان بجنورد مجموعه ۱۳۴ روستا وجود دارد که از این تعداد ۵۵ روستا در وضعیت آبی بحرانی قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار بجنورد افزود: طبق بررسی‌های صورت گرفته در ادارات ۲۲۴ مورد نارضایتی احصاء شده است که بیشتر نارضایتی ها از شهرداری بوده است.

باقرپور اعتبارات سفر ریاست جمهوری نیز اشاره و بیان کرد: ۱۷ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه های شهر بجنورد اختصاص یافت.

فرماندار بجنورد ادامه داد: طی هفته دولت سال جاری نیز ۱۱۷ پروژه افتتاح و ۲ پروژه کلنگ زنی شد که ارزش آنها بیش از ۲۷۱ میلیارد تومان است.

وی گفت: ۸ نقطه از بجنورد به فاضلاب شهری دسترسی ندارند هرچند برای این موضوع از محل سفر رئیس جمهور ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار اخذ کردیم.

انتهای پیام/آ

منبع: فارس

کلیدواژه: فرمانداری بجنورد فرمانداری شهرداری بجنورد روستاهای با تنش آبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۲۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سلیمی مفرد ظهر سه شنبه در بازدید از روستاهای سطح بخش آبپخش اظهار داشت: برخی از روستاهای بخش آب‌پخش از جمله چم‌درواهی با توجه به نداشتن دهیاری و اعتبار کم روستا نیازمند توجه بیشتر مسئولان شهرستان هستند.

وی افزود: ۲ روستای چم دوراهی و میاندشت در مسیر اصلی ورودی و خروجی بخش آب‌پخش قرار گرفته‌اند و این موضوع نیازمند توجه بیشتر به ورودی‌های این روستاها به منظور جذب گردشگر است.

سرپرست بخشداری آب‌پخش ابراز داشت: آسفالت بریدگی‌های مسیر اصلی روبروی روستای میاندشت و ورودی این روستا از مهم‌ترین دغدغه‌ها و مطالبات مردم از اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دشتستان است.

کد خبر 6093283

دیگر خبرها

  • آبرسانی به وحوش منطقه حفاظت شده پروند سبزوار آغاز شد
  • روایت ۲۰۰۰ نفری که بعد از چند دهه صاحب «آب» شدند
  • اعضای شوراها از دخالت دادن تفکرات سیاسی پرهیز کنند
  • بهره مندی بیش از ۹۰ روستا در مناطق شرقی کرمانشاه از آب شرب خانگی
  • آبرسانی به ۸۲۰ روستای استان کرمانشاه در قالب پروژه‌های ملی، استانی و قرارگاه محرومیت‌زدایی
  • روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند
  • شورا‌های اسلامی می‌توانند بسترساز تحقق شعار سال باشند
  • آبرسانی به ۱۸۰ روستای خوزستان در قالب طرح محرومیت‌زدایی
  • رفع تنش آبی ۱۰ روستا از مجتمع نرژی چقابور
  • فرماندار: نارضایتی اجتماعی از هیچ دستگاه اجرایی در زهک پذیرفتنی نیست