Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز سیستان و بلوچستان از کشف ۷۴ کارت سوخت و‌ برخورد با یک جایگاه در شهرستان نیکشهر خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، به نقل از کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز سیستان و بلوچستان، حجت محمد قاسمی اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاق غیرقانونی سوخت به ویژه در منطقه بلوچستان واقع در جنوب استان، طی بازدیدهای سرزده از مجاری عرضه فرآورده‌های نفتی عملکرد آنها در خدمات‌رسانی به شهروندان و مسافران مورد بررسی میدانی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز سیستان و بلوچستان افزود: در همین رابطه طی بازدید سرزده از جایگاه سوخت "هیچان" در شهرستان نیکشهر یک دستگاه خودروی سنگین دارای تانکر غیرمجاز به ظرفیت 18 هزار لیتر که در حال سوختگیری نفت‌گاز مربوط به ناوگان مسافری استان‌های مرکزی کشور بود شناسایی شد که از این خودروی سنگین 74 فقره کارت سوخت نفت‌گاز نیز کشف و ضبط شد.

انهدام باند مسلحانه قاچاق مواد مخدر در بلوچستان/ بیش از 800 کیلوگرم تریاک کشف شدقاتلان فراری در کمتر از 4 ساعت در استان سیستان و بلوچستان به دام افتادندانتصابات جدید در سیستان و بلوچستان/ فرماندار هامون و دبیر کارگروه راهبردی آبخیزداری معرفی شدند

وی خاطرنشان کرد: با توجه به محرز بودن تخلف انجام‌ شده، فروش نفت‌گاز این جایگاه تا بررسی پرونده‌ها قطع اعلام شد و‌ کارت‌های سوخت توقیف شده نیز برای بررسی و‌ انسداد‌‌ تحویل واحد بازرسی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی شهرستان چابهار شد.

انتهای پیام/393/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان مبارزه با قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۳۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات موفق دستگیری عوامل جیش‌الظلم در راسک + جزئیات

قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه اطلاعیه داد که در یک اقدام اطلاعاتی عملیاتی چند نفر از عوامل تامین و پشتیبانی کننده عملیات‌های تروریستی اخیر سیستان و بلوچستان در مدرسه دینی پشامگ راسک بازداشت شدند.

 در اطلاعیه روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه که روز شنبه به ایرنا نمابر شده آمده است:به اطلاع امت شهیدپرور ایران اسلامی می‌رساند بامداد امروز رزمندگان قرارگاه قدس در یک عملیات مشترک اطلاعاتی و عملیاتی با اداره کل اطلاعات سیستان و بلوچستان چند نفر از عوامل تامین و پشتیبانی کننده که نقش محوری در ۲ عملیات گروهک تروریستی جیش الظلم در تاریخ‌های ۲۴ آذر ۱۴۰۲ در ستاد انتظامی و ۱۶ فروردین سالجاری در سپاه شهرستان راسک را داشته و در مدرسه دینی انوارالحرمین روستای پشامگ از توابع این شهرستان مخفی شده بودند را با همکاری مردم شریف منطقه شناسایی و دستگیر کردند.

tags # سیستان و بلوچستان ، تروریسم سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • محکومیت ۱.۵ میلیاردی قاچاقچی سوخت در دماوند
  • کشف ۹ میلیاردی سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • کشف ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در ساوه کشف شد 
  • کلاهبرداری با کارت سوخت در پمپ بنزین ها | بپا سوخت ندی!
  • قاچاق سوخت تهدید جدی برای شیوع مالاریا در شرق کشور
  • محکومیت ۱۰ میلیاردی، تاوان سوء استفاده از کارت سوخت شهروندان
  • دستگیری قاتل فراری در مهرستان سیستان و بلوچستان
  • کمیسیون عملیات مرزبانی در سیستان و بلوچستان برگزار شد
  • عملیات موفق دستگیری عوامل جیش‌الظلم در راسک + جزئیات