Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@16:20:13 GMT

بهترین اسکیت بچگانه تا 3 میلیون تومان

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۹۳۶۳۴

بهترین اسکیت بچگانه تا 3 میلیون تومان

کمتر ورزشی مثل اسکیتینگ یا همان اسکیت سواری می‌تواند کودکان و حتی بزرگ‌سالان را به وجد بیاورد. بنابراین اگر می‌خواهید فرزندتان به یک فعالیت سرگرم‌کننده، مُهیج و درعین‌حال سازنده مشغول شود، چرا یک جفت کفش اسکیت به او هدیه نمی‌دهید؟ شاید فکر کنید که اسکیت‌بازی یک فعالیت خطرناک است. ممکن است نگران این باشید که فرزندتان در اثر افتادن یا سُر خوردن آسیب ببیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولی باید بدانید که اتفاقاتی از این قبیل، صرفاً مختص اسکیت سواری نیست و می‌تواند در هر ورزش دیگری رخ دهد. خوشبختانه با خرید یک کفش استاندارد مثل اسکیت فلایینگ ایگل و استفاده از لوازم ایمنی مناسب، احتمال وقوع حوادث به حداقل می‌رسد.

مزایای اسکیت سواری برای کودکان

اسکیت سواری، صرفاً یک فعالیت تفریحی و هیجانی نیست. بلکه برای جسم و روح، مزایا و فواید متعددی دارد. شناخت این مزایا باعث می‌شود که بیش‌ازپیش نسبت به خرید کفش اسکیت برای کودکان مصمم شوید.

بهبود اعتمادبه‌نفس: یادگیری اسکیت سواری یک چالش شیرین برای بچه‌هاست. چالشی که عبور موفقیت‌آمیز از آن برایشان یک دستاورد ارزشمند محسوب می‌شود. یادگیری اصول اولیه اسکیت سواری و پیشرفت در اجرای ترفندها، باعث می‌شود کودک از جانب والدین، دوستان و معلمان خود مورد تشویق قرار بگیرد. این تشویق شدن بر افزایش اعتمادبه‌نفس کودک تأثیر زیادی می‌گذارد. فعالیت در فضای باز: یکی از بزرگ‌ترین محاسن اسکیت سواری، امکان انجام آن در فضای باز است. به این ترتیب کودک حین بازی کردن، هوای تازه تنفس می‌کند و از اینکه باد پوست صورتش را مهربانانه می‌نوازد، لذت می‌برد. علاوه بر این، فضای باز بستر مناسب‌تری برای تخلیه انرژی کودکان است. بهبود تعادل و هماهنگی: کودکان برای یادگیری اسکیت سواری به تعادل و هماهنگی بین مغز و عضلات نیاز مبرمی دارند. تلاش برای ایجاد این تعادل و هماهنگی، مهارت‌های حرکتی کودک را به‌طور چشمگیری بهبود می‌بخشد. استقامت و رشد عضلانی: اسکیت سواری یک ورزش مفید برای تقویت استقامت به‌ویژه در نواحی ران و باسن است. به‌علاوه این فعالیت می‌تواند رشد عضلانی کودکان را به شکلی منحصربه‌فرد تحریک و تسریع کند. گام برداشتن با کفش اسکیت به عضلات چهار سر ران، باسن، همسترینگ و عضلات داخلی ران فشار مثبتی وارد می‌کند. فشاری که با انجام ورزش‌هایی نظیر پیاده‌روی یا دویدن ایجاد نمی‌شود. از طرف دیگر نیاز به حفظ تعادل در اسکیتینگ، به رشد و تقویت عضلات شکم نیز کمک زیادی می‌کند. بهبود تعامل اجتماعی: اسکیت سواری فرصتی برای برقراری روابط اجتماعی جدید با همسالان دیگر است. این ورزش خیلی اوقات به‌صورت دسته‌جمعی انجام می‌شود که این امر زمینه مناسبی را برای تعامل با دیگران و تبادل تجربیات فراهم می‌کند. افزایش آرامش: کودکان هم‌زمان که از هیجان اسکیت سواری لذت می‌برند، آرامش عجیبی احساس می‌کند. اسکیت سواری، دلیل خوبی برای قطع ارتباط فکری کودکان با مسائل دیگر است؛ به همین دلیل، حس آزادی خوشایندی را به آن‌ها القا می‌کند.

خرید بهترین اسکیت بچگانه با قیمت مناسب

حالا که تصمیم گرفته‌اید با هدیه دادن یک جفت کفش اسکیت، فرزند یا فرزندانتان را ذوق‌زده کنید، نوبت انتخاب می‌رسد. با خرید بهترین اسکیت بچگانه استاندارد می‌توانید اسکیت سواری را برای او به تجربه‌ای شیرین و درعین‌حال امن تبدیل می‌کنید.

احتمالاً یکی از اولین موضوعاتی که فکرتان را درگیر می‌کند، قیمت اسکیت بچگانه است. برخی گمان می‌کنند برای خرید این محصول، باید مبالغ سنگینی خرج کنند که شاید خارج از توان اقتصادی آن‌ها باشد. مثل هر بازار دیگری، در بازار اسکیت هم مدل‌ها و برندهای گران‌قیمت وجود دارند. بااین‌حال، برندهای اقتصادی گزینه‌های خوبی را برای خرید کفش اسکیت بچگانه در معرض انتخاب شما قرار می‌دهند. گزینه‌هایی که علیرغم قیمت ارزان، کیفیت قابل قبولی دارند.

با توجه به این توضیحات، نیازی نیست برای خرید کفش اسکیت، تحت‌ فشار مالی شدید قرار بگیرید. از بین برندهای زیر با کمتر از سه میلیون تومان هم  می‌توانید یک کفش اسکیت عالی به فرزندتان هدیه دهید.

1. اسکیت فلایینگ ایگل

یکی از پرفروش‌ترین برندهای اسکیت در بازار فلایینگ ایگل نام دارد. این برند چینی به‌واسطه عرضه محصولات باکیفیت و درجه‌یک، نام خود را به‌عنوان یک برند اقتصادی بر سر زبان‌ها انداخته است. زیبایی ظاهری و استحکام عالی تیغه و بدنه، محصولات فلایینگ ایگل را به اسکیت‌هایی جذاب و مطمئن تبدیل کرده‌اند. تعبیه منفذهای مناسب روی بدنه کفش‌ها، جریان آزادانه هوا را مقدور ساخته و ضمن ایجاد راحتی برای پا، مانع تعریق آن می‌شود. ناگفته نماند که برخی از مدل‌های فلاینگ ایگل همراه با لوازم ایمنی اسکیت عرضه می‌شوند.

 

فلایینگ ایگل برای همه رده‌های سنی و سطوح مهارتی، محصولات استانداردی را روانه بازار می‌کند. بااین‌حال اگر فرزندتان به‌تازگی می‌خواهد اسکیت سواری را یاد بگیرد، طبیعتاً باید مدلی را انتخاب کنید که برای مبتدیان مناسب باشد. در این صورت مدلی مثل FBS که اتفاقاً ارزان‌ترین اسکیت فلایینگ ایگل است، انتخاب خوبی خواهد بود. =

2. اسکیت روسز

روزس یک برند ایتالیایی است که با عرضه اسکیت‌های مرغوب و خوش قیمت فروش بالایی در بازار ایران دارد. مدل‌های اسکیت بچگانه روسز وزن کمی دارند که این امر، راحتی بیشتری را حین اسکیت سواری برای کودک فراهم می‌کند.

 

 

اسکیت روسز همانند اسکیت فلایینگ ایگل، از نظر ایمنی و استحکام یک انتخاب مطمئن است. وجود بست‌ها و بندهای محافظتی در بخش‌های مختلف، هرگونه نگرانی از بابت وقوع اتفاقات بد را برطرف می‌کند. یکی دیگر از قابلیت‌های عالی اسکیت روسز، امکان تغییر سایز آن است. مدل‌های این اسکیت سه سایز کوچک، متوسط و بزرگ دارند که هر کدام را می‌توان در 4 سایز متفاوت، تنظیم کرد.

3. اسکیت کالاری

برای خرید بهترین اسکیت بچگانه تا سه میلیون تومان، برند کالاری هم می‌تواند انتخاب خوبی باشد. اولین نکته‌ای که درباره اسکیت‌های بچگانه این برند جلب‌توجه می‌کند، طراحی و رنگ‌بندی خاص و فانتزی آن‌هاست. خصوصیاتی که در همان نگاه اول، تصویر یک اسکیت سواری کودکانه را در ذهن تداعی می‌کنند. بااین‌حال، اسکیت بچگانه کالاری غیر از ظاهر فانتزی و جذاب، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

 

 

اسکیت‌های این برند، کیفیت ساخت و سازوکارهای ایمنی مناسبی دارند و به‌طور کلی، هر آنچه را برای شروع اسکیت سواری نیاز است، در حد ایده‌آل فراهم می‌کنند. ضمناً می‌توان سایز این اسکیت‌ها را تغییر داد که یک ویژگی بسیار کاربردی محسوب می‌شود. اگر به دنبال ارزان‌ترین اسکیت بچگانه در بازار هستید، احتمالاً می‌توانید مدل دلخواهتان را از بین محصولات کالاری پیدا کنید.

4. اسکیت گالکسی

گالکسی نام یک برند خارجی معتبر دیگر در بازار اسکیت است که اسکیت‌های استانداردی را برای رده‌های سنتی مختلف ازجمله کودکان تولید و عرضه می‌کند. مدل‌های اسکیت گالکسی تنوع رنگی بسیار خوبی دارند و می‌توانند پاسخگوی سلایق مختلف باشند.

جنس و سختی مناسب چرخ در محصولات این برند و استحکام عالی آن‌ها تجربه یک اسکیت سواری روان و ایمن را برای کودکان رقم می‌زند. عمر مفید بالا یکی دیگر از ویژگی‌های اسکیت گالکسی به شمار می‌رود که نام آن را به‌عنوان یک برند بادوام در بازار مطرح می‌کند. اگر به دنبال بهترین اسکیت بچگانه تا سه میلیون تومان هستید، مدل گلکسی 404 یک پیشنهاد خوب است. این مدل که برای کودکان 3 تا 15 سال عرضه شده، همراه با لوازم جانبی ایمنی شامل کلاه اسکیت به فروش می‌رسد. نکته‌ای که ارزش خرید این کفش اسکیت را بالاتر می‌برد.

خرید اسکیت بچگانه ارزان و مرغوب از اسپرت رول

اسکیت سواری یک فعالیت هیجان‌انگیز است که هر کودکی از آن استقبال می‌کند. خوشبختانه وجود مدل‌ها و برندهای اقتصادی در بازار، خرید اسکیت بچگانه ارزان را آسان کرده است. اسکیت‌های اقتصادی معرفی‌شده در این گفتار، علی‌رغم قیمت به‌مراتب پایین‌تر از مدل‌های گران‌قیمت، کارایی، کیفیت و ایمنی استانداردی دارند.

نکته حائز اهمیت در خرید بهترین اسکیت بچگانه ارزان، تهیه اسکیت از فروشگاه‌های معتبر است. به این ترتیب، مشتریان از بابت اصالت جنس و قیمت مناسب آن آسوده‌خاطر خواهند بود. فروشگاه اسپرت رول با بیش از 2 دهه سابقه در زمینه فروش انواع لوازم ورزشی و به‌عنوان نمایندگی رسمی، اسکیت‌های فلایینگ ایگل، روسز، کالاری و گالکسی اصل را با ارزان‌ترین قیمت بازار به خریداران گرامی عرضه می‌کند.

شما می‌توانید از طریق مراجعه به سایت اسپرت رول و همین‌طور حضور در شعبات فیزیکی آن نسبت به خرید اسکیت بچگانه ارزان اقدام فرمایید.

 

*** این مطلب در سرویس گزارش آگهی منتشر شده و تبلیغاتی می باشد؛ لذا جماران هیچ توصیه در رابطه با انجام فعالیت فوق ندارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا قیمت اسکیت افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا میلیون تومان برای کودکان اسکیت سواری برای خرید برای کودک یک فعالیت کفش اسکیت اسکیت ها یک برند مدل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۳۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوچرخه سواران قزوینی در اردوی آسیایی

محسن شاه سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با دعوت سرمربی تیم ملی دو دوچرخه سوار قزوینی به اردوی تیم ملی دوچرخه سواری کوهستان دعوت شدند.

وی افزود: حسین زنجانیان و طاها قابلی برای حضور در اردوی آمادگی تیم ملی که خود را برای مسابقات آسیای آماده می‌کند دعوت شده‌اند.

دبیر هییت دوچرخه سواری قزوین بیان کرد: این اردو از امروز چهارشنبه در گیلان آغاز شده و یک هفته ادامه خواهد داشت.

کد خبر 6088166

دیگر خبرها

  • بهترین سواحل سریلانکا که باید ببینید
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران
  • راننده خودرو سبب مرگ پاکبان شد
  • نکات مهم قبل از انتخاب و خرید بهترین باربیکیوها
  • برنامه روز پنجم مسابقات تیراندازی
  • برنامه روز پنجم مسابقات/ ۲ تیرانداز در خط آتش
  • 4 کشته در حادثه کامیون (+ عکس)
  • (تصاویر) تجاوز به چپ کامیون در دره شهر / ۴ نفر جان باختند
  • سروش مهر: نبود پیست استاندارد تنها مشکل اسکیت سواران است/ ما چیزی از قهرمانان جهان کم نداریم
  • دوچرخه سواران قزوینی در اردوی آسیایی