Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هوانوردی و امور فرودگاهی فرودگاه بین المللی پیام از واگذاری مجوز ایرلاین این فرودگاه در بخش پروازهای کارگو (AOC)و همچنین واگذاری سه فروند هواپیما امبرائر ۱۱۰(EMB-110)به بخش خصوصی در قالب مشارکت و به منظور احیاء و راه اندازی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، مجتبی شمسی نژاد اظهارکرد: پیش از این پروازهای باری به صورت روزانه از این فرودگاه به مقاصد مختلف انجام و خدمات بار هوایی در منطقه و کشور از طریق پیام انجام می شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: با توجه به رویکرد جدید منطقه‌ ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام بر احیای مجدد این پروازها و از سوی دیگر به دلیل وجود زیر ساخت های مناسب در این بخش، بنا داریم تا بار دیگر این ایرلاین در فرودگاه پیام راه اندازی و فعالیت خود را از سر گیرد.

شمسی نژاد  افزود: این در حالی است که هم اکنون سه فروند هواپیما در این فرودگاه وجود دارد که با نوسازی، قابلیت انجام پروازهای مجدد را دارند.

وی  تصریح کرد: به همین منظور طی فراخوانی که  اعلام شده بناداریم با مشارکت بخش خصوصی بار دیگر  شاهد از سرگیری مجدد این ایرلاین در فرودگاه بین المللی  باشیم.

معاون هوانوردی و امور فرودگاهی، فرودگاه بین المللی پیام  با بیان اینکه به دنبال اعلام این فراخوان و جذب سرمایه گذار جدید بار دیگر ایرلاین پیام فعال و این فرودگاه به ماموریت اصلی خود در حوزه بار هوایی خواهد پرداخت، افزود: هم اکنون از فرودگاه و منطقه ویژه اقتصادی پیام  برای اهدافی چون ترانزیت باربری، حمل و نقل تجاری و پست کالا در کار گسترش صنایع ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور استفاده می‌شود.

وی وجود چندین مرکز آموزش هوانوردی آموزش خلبانی، بعنوان بزرگ‌ترین مرکز آموزش خلبانی از دیگر پتانسیل های این منطقه دانست و گفت: از دیگر  ظرفیت های این فرودگاه می‌توان به باند ۴کیلومتری برای نشست و برخاست پهن پیکرترین  هواپیما ها، روشنایی باند و تجهیزات بارگیری و تخلیه بار و ترمینال مسافری استاندارد و... است.

علاقمند جهت کسب اطلاعا‌ت بیشتر درباره فراخوان منتشره به آدرس: https://b2n.ir/m76317 و یا با شماره ۰۲۶۳۳۲۶۶۱۸۸ تماس حاصل نمایند.

انهای پیام

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: منطقه ویژه اقتصادی فرودگاه پیام پروازهای کارگو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۳۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس سازمان خصوصی سازی: ۵ میلیارد سهام ترجیحی به نام کارگران شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا از سازمان خصوصی سازی، ابراهیم بازیان با تبریک روز جهانی کار و کارگر و هفته کار و کارگر اعلام کرد: تعداد ۵ میلیارد و ۲۲۱ میلیون و ۶۲۷ هزار و ۷۱۰ سهم متعلق به ۶۴ هزار و ۱۶۱ نفر در ۱۵۴ شرکت که در سال‌های قبل واگذار شده بود، از وثیقه آزاد و سهام به نام کارگران منتقل شده است.

وی ادامه داد: با توجه به سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی مبنی بر گسترش مالکیت در سطح عموم مردم به منظور تامین عدالت اجتماعی، تشویق اقشار مردم به پس‌انداز و سرمایه‌گذاری و بهبود درآمد خانوار و در اجرای تبصره (۳) ماده «۲۰» قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴، از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون تعداد ۳۰۵ میلیون و ۸۹۳ هزار و ۵۶۲ سهم دولت در ۱۰ شرکت مشمول واگذاری به ۳۰۰۸ نفر از کارکنان و کارگران شاغل و بازنشسته به عنوان سهام ترجیحی واگذار شده است.

سرپرست سازمان خصوصی سازی افزود: مطابق مقررات، واگذاری سهام ترجیحی به صورت صد درصد اقساط با مدت ۱۰ سال صورت می‌گیرد و بهای سهام واگذار شده از محل سود سهام مورد واگذاری پرداخت می‌شود.

ارایه تخفیف قیمتی در واگذاری سهام ترجیحی به کارگران

بازیان در بخش دیگری از سخنان خود، از برنامه دولت برای حمایت از کارگران خبر داد و گفت: دولت در نظر دارد با هدف حمایت از کارگران؛ قیمت سهام ترجیحی شرکت‌های قابل واگذاری را با اعمال تخفیف به آنها واگذار کنند.

وی اضافه کرد: کلیات این پیشنهاد به تصویب هیات واگذاری رسیده و پس از تصویب جزئیات و طی مراحل قانونی، در واگذاری سهام ترجیحی مبنای عمل قرار خواهد گرفت.

سرپرست سازمان خصوصی سازی از یک تصمیم دیگر هیات واگذاری خبر داد و گفت: به موجب تصمیم دیگر هیات واگذاری، سهام ترجیحی مستقل از سهام بلوکی به کارکنان واگذار خواهد شد و بر این اساس کارکنان شرکت مشمول واگذاری، صرف‌نظر از فروش یا عدم فروش سهام بلوکی؛ قبل از خرید سهام توسط بخش خصوصی، سهامدار شرکت محل اشتغال خود خواهند شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سخنگوی سازمان هواپیمایی: ۷۸ فروند هواپیما و هلی‌کوپتر وارد کشور شد
  • ۷۸ فروند هواپیما و هلی‌کوپتر وارد کشور شد
  • قیمت بلیط هواپیما تهران استانبول
  • رشد ۷ درصدی سهم حمل ونقل هوایی از سفرهای نوروزی!
  • هزینه یک جت شخصی چقدر است؟
  • رییس سازمان خصوصی سازی: ۵ میلیارد سهام ترجیحی به نام کارگران شد
  • «شاهین مبارز» چند نبرد موفق داشته است؟(+عکس)
  • آمار نگران‌کننده هواپیما‌های سالم کشور؛ فقط ۷ تا ۸ فروند!
  • ۵ میلیارد سهم به نام کارگران شد
  • چرا چشم مردم به دیدن ۵۰ فروند هواپیمایی که دولت می‌گوید وارد کشور کرده، روشن نمی‌شود؟