Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@12:38:07 GMT

پیگیری مشکلات خانواده شهدا و ایثارگران در اولویت باشد

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۹۳۹۱۰

پیگیری مشکلات خانواده شهدا و ایثارگران در اولویت باشد

به گزارش خبرنگار مهر، عباس ستایش‌گو صبح چهارشنبه در دیدار با ایثارگران شهرستان مُهر از جامعه ایثارگر به عنوان صاحبان اصلی این نظام و انقلاب یاد کرد و گفت: باید با تمام توان و به خوبی به جامعه هدف خدمت رسانی کنیم.

وی گفت: پاسداشت مقام شهدا و ایثارگران و ارج نهادن به مقام آنان وظیفه سنگینی است.

ستایش‌گو بیان کرد: خانواده شهیدان با اهدای عزیزان خود در راه دفاع از انقلاب و کشور کار بزرگ و عظیمی را انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروز همه ما به قشری خدمت می‌کنیم که بنا به فرمایش رسول گرامی اسلام کسانی هستند که دنبال نیکی و نیکویی و خدمت بودند و بالاتر از آن خدمتی نیست.

مشاور دبیرکل مجمع ایثارگران دفاع مقدس تصریح کرد: اگر استقامت و شجاعت شهدا نبود اکنون این آرامش را نداشتیم و باید مردم و ملت ما قدرشناس شهدا و خانواده معظم شهدا باشند، انقلاب اسلامی به برکت خون شهیدان به جایگاه والایی رسیده و اکنون خانواده شهیدان سرمایه‌های انقلاب هستند.

ستایش‌گو گفت: تلاش همه ما در راستای خدمت به بازماندگان خانواده شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران وظیفه اخلاقی، عرفی و دینی و البته کمترین کار ممکن است.

وی یادآور شد: رسیدگی به امور جانبازان و ایثارگران تنها وظیفه بنیاد شهید و امور ایثارگران نیست بلکه همه افراد جامعه در هر موقعیتی که هستند نسبت به این قشر فداکار وظیفه دارند.

مشاور فرهنگی و اجتماعی مجمع جهانی ایثارگران دفاع مقدس یکی از راه‌های زنده نگاه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت را رسیدگی به امور معیشتی ایثارگران و خانواده شهدا دانست و خاطرنشان کرد: پیگیری امور فرهنگی این قشر نیز از دیگر موضوعات مورد توجه است.

وی، در پایان بر ضرورت بهره مندی از همه توان و ظرفیت‌ها در جهت خدمت رسانی به جامعه هدف تاکید و بیان کرد: خدمت به جامعه ایثارگر، شرکت در حماسه شهدا و ایثارگران و جانبازان است.

کد خبر 5577967

منبع: مهر

کلیدواژه: جمعیت ایثارگران دفاع مقدس شهرستان مهر هفته دولت بوشهر اربعین حسینی ویروس کرونا کرمانشاه اربعین 1401 افتتاح طرح عمرانی خطبه های نماز جمعه گرگان آمار کرونا دولت سیزدهم گناوه قزوین سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۳۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهدا بهترین الگوی جامعه هستند/ برای ادامه راه انقلاب به یاد و راه شهدا نیاز داریم

ایسنا/لرستان مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در لرستان گفت: شهدا بهترین الگو برای جامعه هستند و برای ادامه راه انقلاب به نام، یاد و راه آنان نیاز داریم.

مجید طائف ششم اردیبهشت در دیدار با خانواده شهید محمد قیاسی در اشترینان بروجرد که به همراه امام جمعه و فرمانده سپاه بیان کرد: سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا جزو وظایف ذاتی مدیران و مسئولان به شمار می‌آید.

وی با تاکید بر اینکه باید قدر مادران و پدران شهدا را بدانیم، ادامه داد: عزت و اقتدار کشور عزیزمان، مرهون خون شهدای والامقام است و باید خدماتی در خور شان این عزیزان به خانواده شهدا و ایثارگران ارائه شود.

این مسئول با بیان اینکه عطر و بوی شهادت؛ نویدبخش آرامش و امنیت جامعه است، اضافه کرد: شهدا بهترین الگو برای جامعه هستند،برای ادامه راه انقلاب به نام، یاد و راه شهدا نیاز داریم.

طائف خانواده‌های شهدا به‌ویژه پدران و مادران را میراث گران‌بهای انقلاب دانست و افزود: آرامش و امنیت امروز را مرهون خون شهدا هستیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت به خانواده شهدا
  • ظرفیت‌های جامعه ایثارگری دیلم استفاده می‌شود
  • شهدا بهترین الگوی جامعه هستند/ برای ادامه راه انقلاب به یاد و راه شهدا نیاز داریم
  • ایثارگران اسوه عزت و پایداری انقلاب هستند
  • خانواده‌های شهدا سنگربان انقلاب هستند
  • غفلت از سرکشی به والدین شهدا پذیرفتنی نیست
  • پیگیری حل مشکلات جامعه ایثارگران استان در سطح ملی
  • عملکرد اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام قابل تقدیر است
  • غفلت از سرکشی به خانواده‌های شهدا پذیرفتنی نیست
  • ضرورت توجه به مطالبات جامعه ایثارگری