Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی شرق استان تهران صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر فروش انواع روغن موتور و گیریس با نرخ غیر مصوب توسط فردی در فروشگاه روغن موتور در شهرستان ورامین، موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی گفت: پس از هماهنگی قضائی و اقدام به موقع ماموران در بازرسی انجام شده مقدار ۶۱هزار و ۲۳۱ لیتر انواع روغن موتور و مقدار ۶۳۲۶ انواع گیریس کشف و ضبط و درخواست مدارک ثبت در سامانه انبارها از مالک خواسته که وی مدارکی برای ارائه نداشته، مجموعا ۶۷ هزار و ۵۵۷  لیتر انواع روغن موتور و گیریس کشف که برابر اعلام کارشناسان اداره صمت ارزش این کالا بالغ بر ۳۳میلیارد ریال برآورد شده است. 

فرمانده انتظامی شرق استان تهران‌ در پایان گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد و مجموعه پلیس استان مبارزه با قاچاق کالا را اولویت های کاری خود قرار داده است و با اجرای طرح های مختلف موفقیت ها و نتایج قابل توجهی را بدست آورده است.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

منبع: فارس

کلیدواژه: فرمانده انتظامی شرق استان تهران انواع روغن موتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۳۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات ۱۴۷ هزار تن انواع کالا از گمرکات مازندران

امیرجمشیدی ناظر گمرکات مازندران با اشاره به صادرات بیش از ۷۰ قلم کالا نظیر فرآورده‌های لبنی، بستنی، سیمان، مصنوعات معدنی، چوب واشیا چوبی و...، گفت فروردین ماه امسال ۱۴۷ هزار و ۴۱۷ تن کالا به ارزش ۲۳ میلیون و ۷۰۵ هزار دلار از طریق گمرکات مازندران (نوشهر، امیرآباد، ساری، فریدونکنارو آمل) به نقاط مختلف دنیا صادر شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل از نظر وزنی ۷۰ درصد و از نظر ارزشی ۹ درصد رشدرا نشان می‌دهد.

او افزود: طی فروردین ماه سال ۱۴۰۳، ۵۸۲ هزار و ۶۴۶ تن کالا به ارزش ۱۷۹ میلیون و ۳۲۹ هزار دلار بین گمرکات مازندران و شرکای تجاری آن مبادله شد.

جمشیدی در مورد مهمترین مقاصد صادراتی گمرکات مازندران، گفت: عراق با واردات ۷ هزار تن کالا به ارزش ۸ میلیون و ۵۳۶ هزار دلار اولین مقصد صادرات کالا‌های مازندران، روسیه با ۱۰۸ هزار تن به ارزش ۶ میلیون و ۴۱۶ هزاردلار، ترکمنستان با ۷ هزار تن به ارزش یک میلیون و ۲۳۰ هزار دلار، قزاقستان با ۱۴ هزارتن به ارزش یک میلیون و ۱۷۸ هزاردلار و ازبکستان با یک هزار تن به ارزش ۹۸۹ هزار دلار پنج کشوری بودند که در مجموع بیش از ۱۳۸ هزار تن کالا به ارزش ۱۸ میلیون دلار از گمرکات مازندران وارد کردند. صادرات به کشور‌های فوق ۹۴ درصد وزن و ۷۷ درصد ارزش کل صادرات گمرکات مازندران را به خود اختصاص داده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • آفریقا، هدف ویژه صادراتی روغن موتور ایران
  • صادرات ۱۴۷ هزار تن انواع کالا از گمرکات مازندران
  • باید به کارگران به عنوان سنگرداران جنگ اقتصادی توجه شود
  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • انواع روغن‌های گیاهی؛ گنجینه ای از خواص و کاربردها
  • قیمت روغن خوراکی در بازار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • شرکت مگاموتور در تولید روزانه انواع پیشرانه رکورد زد
  • توزیع ۱۱ هزار تن انواع کود بین کشاورزان
  • تولید ۲۵ میلیون لیتر انواع عرقیات در میمند فارس
  • کشف و ضبط هشت هزار عدد قرص متادون ۴۰ خارج از شبکۀ توزیع در تربت حیدریه