Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال اینتر از مدیران باشگاه خواست تا پیش از بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی جاری اقدام به جذب یک مدافع میانی کنند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سیمونه اینزاگی که شاگردانش شب گذشته (سه‌شنبه) در هفته چهارم سری A ایتالیا و در ورزشگاه سن‌سیرو، تیم کرمونزه را با نتیجه 3 بر یک شکست دادند و به رده دوم جدول رده‌بندی این رقابت‌ها صعود کردند، پس از این بازی در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «DAZN» گفت: خیلی خوشحالم چون کسب پیروزی مقابل کرمونزه آسان نبود، تیمی که این فصل شایسته کسب نتایج بهتری بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما در نیمه اولِ شکست 3 بر یک مقابل لاتزیو خیلی خوب بازی کردیم، اما اتفاقاتی که در بازی روی داد، روند بازی را تغییر داد. اگر دنزل دومفریس آن موقعیتش را زمانی که نتیجه بازی یک-یک بود گل می‌کرد، اوضاع می‌توانست کاملاً تغییر کند. ما نسبت به همین مقطع فصل گذشته یک پله بهتر شده‌‌ایم، اما این تازه شروع فصل است و می‌دانیم که راه طولانی در پیش داریم. باید بهتر از این شویم.

سرمربی اینتر تصریح کرد: این تیم فصل گذشته تا آخرین لحظه برای فتح اسکودتو جنگید. ما فصل گذشته دو جام بردیم و شادی و ناامیدی را تجربه کردیم، اما با این حال دو جامی را به دست آوردیم که اینتر 12 سال بود در حسرت بردنش بود. انتظارات از اینتر همیشه بالاست، شاید بیش از اندازه درباره شکست ما مقابل لاتزیو صحبت شد، اما من از این موضوع ناراحت نیستم چون باعث شد تا ما انگیزه زیادی برای این بازی بگیریم.

رئیس باشگاه اینتر خرید مدافع لاتزیو را وتو کرد

اینزاگی هچنین درباره شایعاتی که حول آینده حرفه‌ای روبین گوزنس وجود دارد و گفته می‌شود اینتر با بایرلورکوزن برسر انتقال او به توافق رسیده است، خاطرنشان کرد: من چیزی در مورد گوزنس نمی‌دانم. نگرانی اصلی من این است که ما به یک مدافع میانی نیاز داریم. من فقط استفان دی‌فری را به عنوان ذخیره دارم و به باشگاه گفته‌ام که منتظر یک مدافع میانی هستم چون به 6 بازیکن در دفاع نیاز دارم و در حال حاضر فقط پنج بازیکن داریم.

اینتر در حال حاضر با 9 امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی سری A و پشت‌سر رُم 10 امتیازی ایستاده است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیمونه اینزاگی سری A اینترمیلان سیمونه اینزاگی سری A اینترمیلان یک مدافع میانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۳۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولد ستاره جدید رئال برابر بایرن!

به گزارش "ورزش سه"، رئال با لوکاس واسکز و 10 نفر دیگر مقابل بایرن در مونیخ. 

با محرومیت کارواخال، شماره 17 جایگاه تضمینی خود را در یازده‌تای ابتدایی به‌عنوان مدافع راست دارد. یک دوئل تاریخی برای او زیرا لوکاسِ جدید، دقیقاً مقابل بایرن "متولد" شد. 

در نیمه نهایی 2018 مقابل باواریایی‌ها بود که لوکاس برای اولین‌بار به‌عنوان مدافع راست به میدان رفت. بعد از اینکه در بازی رفت به دلیل مصدومیت کارواخال مجبور شد جای او را بگیرد، در بازی برگشت نیز زیدان به او اعتماد کرد و لوکاس در برنابئو مدافع راست رئال شد.

نه اشرف و نه ناچو و نه هیچ گزینه دیگری به لوکاس ترجیح داده نشد. رئال با لوکاس در دفاع راست به سومین فینال متوالی لیگ قهرمانان اروپا راه یافت و او آزمون را با موفقیت پشت سر گذاشت تا زیدان به انتخاب و اعتمادش افتحار کند.

رئال مادرید-بایرن اولین آزمون بزرگ لوکاس به‌عنوان مدافع راست بود. در بازی‌های قبلی لوکاس همیشه نقش وینگر را برعهده می‌گرفت اما پس از بایرن-رئال، زیدان و سپس مربیان بعدی رئال متوجه شدند که می‌توان روی لوکاس به‌عنوان مدافع راست نیز حساب کرد. لوکاس هفته قبل در ال‌کلاسیکو بی‌نظیر کار کرد و فردا شب نیز رئالی‌ها چشم بسته به او در آلیانز اطمینان دارند.

دیگر خبرها

  • تولد ستاره جدید رئال برابر بایرن!
  • احتمال جریمه شدن دومفریس به خاطر تمسخر مدافع میلان
  • پرسپولیس و پارادوکس مدافعان میانی؛ ستاره‌های منجی یا پاشنه آشیل؟
  • اینتر ۲ - ۰ تورینو/ قهرمان به پیروزی‌هایش ادامه می‌دهد + فیلم
  • پیروزی اینتر در نخستین قضاوت تمام زنانه سری A
  • ماروتا: همکاری اینتر و اینزاگی هنوز به میانه راه هم نرسیده است
  • فنرباحچه 2-1 بشیکتاش؛ پیروزی آسان قناری‌ها برابر حریف ده نفره
  • مدافع موردعلاقه نکونام آماده حضور مقابل آبی پوشان
  • مدافع موردعلاقه نکونام آماده حضور مقابل آبی‌پوشان!
  • ۵ هدیه اینتر به اینزاگی برای فصل آینده