Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا؛ «کیوان کاشفی» روز چهارشنبه با اشاره به انتشار نتایج آخرین نظرسنجی و مطالعات شاخص فضای کسب و کار کشور مربوط به بهار ۱۴۰۱ از سوی اتاق ایران، اظهار کرد: بر اساس این نظرسنجی کرمانشاه رتبه ۱۱ فضای کسب و کار کشور را بین ۳۱ استان به خود اختصاص داد که چنین جایگاهی طی سال‌های اخیر برای اولین بار به دست آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از ارتقا ۶ پله‌ای جایگاه کرمانشاه نسبت به فصل قبل از آن (زمستان ۱۴۰۰) خبر داد که در جایگاه ۱۷ کشور بودیم و تاکید کرد: نسبت به بهار سال گذشته که در جایگاه ۳۱ کشور و استان آخر بودیم نیز ۲۰ پله ارتقا جایگاه داشتیم.

عضو هیات رئیسه اتاق ایران همچنین از بهبود شاخص فضای کسب و کار کرمانشاه نسبت به میانگین کشور برای اولین بار هم خبر داد و عنوان کرد: در شرایطی میانگین شاخص فضای کسب و کار کشور ۶.۷ بوده، کرمانشاه با کسب عدد ۵.۹۲ جایگاه بهتری نسبت به میانگین کشور داشته است.

کاشفی خاطرنشان کرد: این در حالی است که در فصل بهار مانند رویه‌ای که در اکثر سال‌ها داریم در مجموع در کشور شاخص فضای کسب و کار بدتر شده که عمدتا ناشی از افزایش دستمزدها و نوسانات قیمتی در اوایل سال است.

وی سپس اشاره‌ای هم به مهمترین مولفه‌های اثرگذار در نامناسب بودن فضای کسب و کار کرمانشاه بر اساس نظرسنجی‌ها داشت که تقریبا با مولفه‌های کشور همراستا بوده و گفت: غیرقابل‌پیش‌بینی بودن و تغییرات قیمت مواد اولیه و محصولات، دشواری تأمین مالی از بانک‌ها، بی‌ثباتی سیاست‌ها، قوانین و مقررات و رویه‌های اجرایی ناظر بر کسب‌وکار و در نهایت رویه‌های غیرمنصفانه و ناعادلانه ممیزی و دریافت مالیات چهار عامل اثر گذار بر نامناسب بودن فضای کسب و کار بوده است.

به گفته رئیس اتاق کرمانشاه، در دوره‌های گذشته عمدتا، بی‌ثباتی سیاست‌ها، قوانین و مقررات و رویه‌های اجرایی ناظر بر کسب‌وکار شاخص اول بود که اکنون به نظر می‌رسد دولت سیزدهم تلاش کرده ثبات بیشتری را در حوزه قوانین و مقررات برقرار کند.

کاشفی اضافه کرد: پیش‌بینی پذیرکردن اقتصاد کشور خواسته مهم ما در سفر رئیس جمهور به کرمانشاه هم بود که خوشبختانه تا حدودی محقق شده است.

وی در ادامه ضمن ابراز خرسندی از بهبود جایگاه کرمانشاه در فضای کسب و کار کشور، این امر را ناشی از همراهی دستگاه‌های مختلف با پارلمان بخش خصوصی و نهادینه شدن فرهنگ بهبود فضای کسب و کار بین دستگاه‌ها دانست و ابراز امیدواری کرد این رویه ادامه پیدا کند.

وی معتقد است، فضای کسب و کار اصلی‌ترین مولفه در جذب سرمایه‌گذار به یک استان است و اگر بخواهیم ایجاد اشتغال و رونق سرمایه‌گذاری را در کرمانشاه داشته باشیم باید باز هم برای بهبود جایگاه فضای کسب و کار کرمانشاه تلاش کنیم.

برچسب‌ها اتاق ایران کرمانشاه دولت سیزدهم بهبود فضای کسب و کار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اتاق ایران کرمانشاه دولت سیزدهم اتاق ایران کرمانشاه دولت سیزدهم بهبود فضای کسب و کار فضای کسب و کار کرمانشاه شاخص فضای کسب و کار فضای کسب و کار کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۴۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاپ شات؛ روزی که آسمان انگلیس با شاهکار ژوزه مورینیو آبی شد

چلسی از سال 2004 تمامی جام‌های ممکن را فتح کرده است. شروع این ماجراجویی با آقای خاص رقم خورد. 

طرفداری | 30 آوریل سالگرد آغاز دوران باشکوه چلسی در فوتبال انگلیس محسوب می‌شود. 

18 سال پیش در چنین روزی، چلسیِ تحت ژوزه مورینیو در اولین فصل حضور مرد پرتغالی در فوتبال انگلیس، نخستین جام لیگ برتر تاریخش را فتح کرد. آبی‌ها در هفته سی و پنجم فصل 05-2004 با بریس فرانک لمپارد مقابل بولتون عنوان قهرمانی خودشان را مسجل کردند. چلسی در فصل یادشده طی 38 بازی آمار 25 کلین شیت را به ثمر رساند. شمار گل‌های دریافتی چلسی در مجموع فصل عدد 15 را نمایش می‌داد که بهترین رکورد در تاریخ لیگ برتر محسوب می‌شود. تیم تحت هدایت مورینیو پیش از هفته سی‌ام تنها 9 گل دریافت کرده بود. اگر شکست 1-0 هفته‌های ابتدایی مقابل منچسترسیتی رقم نمی‌خورد، چلسی نیز مانند آرسنال می‌توانست به عنوان تیم «شکست‌ناپذیر»، جام طلایی لیگ برتر را دریافت کند. 

چلسی مخوف لیگ برتر، ماجراجویی اروپایی خودش را نیز با صدرنشینی مقتدرانه در گروهی متشکل از زسکا مسکو، پورتو و پاری سن ژرمن آغاز کرد. پس از کامبک 4-2 در استمفوردبریج مقابل بارسلونا که در مجموع منجر به صعود 5-4 به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان شده بود، فوتبال متوجه قدرت تیم ژوزه مورینیو شد. آن‌ها در دور بعدی بایرن مونیخ را نیز در مجموع با نتیجه 6-5 از پیش رو برداشتند. با این حال، در نیمه نهایی تمام انگلیسی همه‌چیز برای آبی‌ها به نحوی دیگر پیش رفت. تساوی بدون گل در استمفوردبریج به معنای دردسری بزرگ در ورزشگاه آنفیلد بود. لیورپول که در کنار شکست رفت و برگشت در لیگ برتر، فینال لیگ کاپ را نیز به چلسی واگذار کرده بود، قصد نداشت فرصت انتقام را از دست بدهد. آن‌ها در دیدار برگشت با تکل گل لوئیس گارسیا که از آن به عنوان «گل روح» یاد می‌شود، با حذف چلسی پس از 20 سال راهی فینال اروپایی شدند. ژوزه مورینیو پس از بازی معتقد بود ضربه گارسیا از خط دروازه عبور نکرده است. 

چلسی در اولین فصل ژوزه مورینیو در تمامی رقابت‌ها 107 گل به ثمر رساند که سهم بهترین گلزن آن‌ها یعنی فرانک لمپارد 19 گل بود. دو جام و نرخ پیروزی بیش از 70% کافی بود تا از چلسیِ 05-2004 به عنوان یکی از بهترین تیم‌های لیگ برتر انگلیس یاد کرد. بسیاری از رکوردهای آن تیم تا به امروز دست نخورده باقی مانده‌اند. 

مروری بر آغاز دوران ژوزه مورینیو در چلسی اولین ملاقات با مردی که به وسیله چلسی یک امپراتوری ایجاد کرد روزهایی که همه‌چیز فرق داشت «به آبراموویچ گفتم: فقط پول این مهاجم را پرداخت کن. او برای ما گل‌های زیادی خواهد زد» بعد از قهرمانی در یکی از بهترین فینال‌های لیگ کاپ به‌زودی هم‌تیمی خواهید شد

 

بازگشت به نیوکمپ  لوئیس گارسیا! گل شده بود؟

 

جشن قهرمانی در استمفوردبریج روزی که همه‌چیز نهایی شد

 

جاودان

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • فرانسه جایگاه خود را بین ۱۰ اقتصاد برتر از دست می‌دهد
  • تاپ شات؛ روزی که آسمان انگلیس با شاهکار ژوزه مورینیو آبی شد
  • ببینید/شادی جالب یک جفت لک‌لک‌ بعد از اولین تخم‌گذاری
  • پرسپولیس کنعانی را سرپنجه می‌خواهد
  • با اولین هت‌تریک فصل: لوا مدعی پی‌چی‌چی شد (عکس)
  • (عکس) برای اولین بار این جایگاه ورزشگاه آزادی برای پرسپولیس باز شد!
  • اولین جایگاه سوخت هیدروژن برای کامیون ها افتتاح شد
  • عکس| برای اولین بار جایگاه غربی آزادی برای پرسپولیس باز شد!
  • بهترین فصل ادن هازارد، گل ها و مهارت های برتر (۲۰۱۵/۱۶) / فیلم
  • برگزاری اولین نشست کمیته پایش، ارزیابی و بهبود شاخص های لجستیک