Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر کل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گفت: دانش آموزان دغدغه‌های خود را ‌در چهاردهمین کنگره اتحادیه درباره موضوعات کنکور و محتوای کتب درسی با مسوولان بیان می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه جامعه ایران اکونومیست، حسین تاریخی امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهارداشت: در آستانه برگزاری چهاردهمین کنگره اتحادیه هستیم که از روز شنبه ۱۲ شهریور ماه با حضور وزیر آموزش و پرورش و نماینده رهبری آغاز  به کار می کند و در آن سیاست‌های اتحادیه انجمن‌های اسلامی برای سال پیش رو و اولویت‌های این اتحادیه مشخص‌ می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دبیر کل شورای عالی آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: در کنار این برنامه ریزی راهبردی برگزاری انتخابات اتحادیه انجمن‌های اسلامی انجام می‌شود که بر این اساس اعضای مرکزی دانش آموز و غیر دانش آموز مشخص می‌شوند.

تاریخی یادآور شد: دانش آموزان در این اجلاسیه از ابتدای تابستان باهم رقابت و جلب نظر را کسب کرده‌اند و قرار است که به عنوان منتخبین در این کنگره حضور پیدا کنند و با آغاز  به کار کنگره، اعضای جدید شورای مرکزی رقم می خورد.

وی ادامه داد: بخشی از زمان کنگره برای دعوت از مسوولان اختصاص پیدا کرده تا دانش‌آموزان درباره دو موضوع کنکور با توجه به اضطراب و سردگمی‌های دانش آموزان و مسئله 
کتب درسی با مسوولان صحبت کنند.

دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش یاد آور شد: امیدواریم با حضور مسوولان فرصت ارائه دغدغه‌ها صورت گیرد، تلاش در کنگره  این است که با شروع سال تحصیلی، مجموعه مناسبی داشته باشیم.

تاریخی با بیان اینکه دانش آموزان منتخب و مسوولان استانی و کادر اتحادیه در کنگره شرکت می کنند،   افزود: در کنار برنامه کنگره امسال برنامه اربعین در بازده زمانی تحصیلی برگزار نمی‌شود بنابراین  امکان حضور دانش آموزان فراهم است و امیدواریم فرصت حضور آنها به خوبی رقم بخورد.

وی خاطر نشان کرد: با وجود رغبت دانش آموزان در مرزهای مهران و شملچه امیدوارم میزبانی مناسبی داشته باشیم و همچنین در کربلای معلی در روزهای ۲۴ و ۲۵ شهریور مراسم مشترکی را با حضور دانش آموزان و مسوولان اتحادیه خواهیم داشت.

وی افزود: از همه دانش آموزان مخصوصا اعضای انجمن اسلامی برای حضور در این مراسم معنوی دعوت می کنم.

ادامه دارد...

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: مدارس ، اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان ، داوطلبان کنکور

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: مدارس اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان داوطلبان کنکور اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۴۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ احسان طاهری گفت: از مجموع هزارو ۳۵۱ دانش آموز سمپادی استان بیش از سی درصد از دانش آموزان در مرحله مدرسه‌ای کنگره قرآنی مدارس سمپاد استان شرکت کردند.
وی افزود: ۲۰۰ دانش آموز سمپادی در رشته قرآئت قرآن کریم، ۱۲۳ دانش آموز در رشته حفظ، ۳۵۰ دانش آموز در رشته مفاهیم شرکت کردند.
وی گفت: ۵۰ نفر از دانش آموزان امتیاز لازم را برای شرکت در مرحله استانی کنگره قرآن کریم کسب کردند که امروز در مرحله استانی با هم به رقابت و برگزیدگان استانی برای معرفی به مرحله قطبی معرفی خواهند شد.

دیگر خبرها

  • مدرسه، جایی برای گفتگوی رو در رو با دانش‌آموزان
  • تاسیس انجمن در جهت کاهش آسیب اجتماعی در بین دانش‌آموزان
  • تاریخی: مدرسه جایی برای گفتگوی رو در رو با دانش‌آموزان است
  • دشمن به دنبال ایجاد یاس و ترس در دل ماست/ مدرسه جایی برای گفتگوی رو در رو با دانش آموزان
  • ورود هوش مصنوعی به تشخیص‌‌های آزمایشگاهی/ لزوم آشنایی دانش‌آموزان با علوم آزمایشگاهی
  • برگزاری آزمون کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده
  • مسوولان برای رفع دغدغه های کارگران تلاش کنند
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری
  • انتقال تعدادی از دانش آموزان با ماشین‌های ارتش برای حضور در کنکور سراسری
  • توزیع کتب درسی براساس محل تحصیل دانش آموزان