Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@06:32:31 GMT

تشکیل ستاد بازگشایی مدارس در یزد

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۹۴۳۱۰

تشکیل ستاد بازگشایی مدارس در یزد

سیفی رئیس شورای شهر یزد از تشکیل ستاد بازگشایی مدارس در استان یزد به منظور برنامه‌ریزی در راستای فراهم‌کردن زمینه‌های مناسب برای این امر خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، عزیزالله سیفی امروز در هشتاد و چهارمین جلسه علنی شورای شهر یزد گفت: قرار است آموزش‌ها پس از دو سال، از مهرماه به‌صورت حضوری از سر گرفته شود، در این میان دستگاه‌های اجرایی باید اقدامات خود را برای رفع مشکلات و نیازهای دانشجویان و دانش‌آموزان در نظر بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  رئیس شورای اسلامی شهر یزد ادامه داد: به دلیل مشکلات ترافیکی در آغاز مهرماه نیاز است تا دستگاه‌ها از جمله سازمان حمل و نقل شهری نسبت به وظایفی که دارند توجیه شوند.   وی گفت: باتوجه به بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها و همچنین با هدف برنامه‌ریزی در راستای فراهم‌کردن زمینه‌های مناسب و تمهیدساز برای بازگشایی هرچه با‌شکوه‌تر مدارس لازم است ستادی با نام بازگشایی مدارس تشکیل شود.   سیفی افزود: این ستاد باحضور آموزش و پرورش، فرمانداری، سازمان حمل و نقل و سایر دستگاه های مربوطه، برنامه ای ارائه دهد تا دانش آموزان و والدین هنگام بازگشایی مدارس با مشکل روبرو نشوند.   انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: بازگشایی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۴۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت ستاد ملی جمعیت بر دستگاه‌ها در قانون جوانی جمعیت

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، انسیه کتابچی معاون نظارت و پایش ستاد ملی جمعیت گفت: بازدید و نظارت‌ها به صورت مستمر هفتگی و سرزده از دستگاه‌ها و نهاد‌های مختلف از تهران تا شهر‌های دیگر انجام می‌شود.

کتابچی افزود: هم اکنون بیشتر مواد قانونی ما جایگاه خودشان را در اجرا پیدا کردند و باید وارد میدان شد و ببینیم دستگاه‌ها چه مشکلات و چالش‌هایی در حوزه اجرای این قانون دارند و این چالش‌ها را بتوانیم برطرف کنیم تا مردم بتوانند از خدمات بهتر قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت بهره ببرند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بازگشایی بازارچه‌های هنگه‌ژال و سیف در حال پیگیری است
  • تشکیل ستاد وصال شیرین در راستای تسهیل ازدواج جوانان در کشور
  • ستاد پشتیبانی آزمون برای امتحان نهایی در استان سمنان تشکیل شود
  • اولین نتایج سفر اردوغان به عراق/ تشکیل ستاد عملیات مشترک بین آنکارا و بغداد
  • نظارت ستاد ملی جمعیت بر دستگاه‌ها در قانون جوانی جمعیت
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران
  • مدارس یزد چهارشنبه غیرحضوری شد
  • مدارس زرند فردا تعطیل است
  • ستاد بحران: مدارس زرند فردا تعطیل است
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند در روز چهارشنبه