Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@22:15:19 GMT

مورینیو به هنگام تعویض شدن دیبالا چه چیزی به او گفت؟

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۹۴۳۹۰

مورینیو به هنگام تعویض شدن دیبالا چه چیزی به او گفت؟

سرمربی تیم فوتبال رُم ضمن ابراز رضایت از عملکرد تیمش مقابل مونتزا، فاش کرد که موقع تعویض شدن مهاجم آرژانتینی‌اش چه چیزی به او گفته است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم،  ژوزه مورینیو که شاگردانش شب گذشته (سه‌شنبه) در هفته چهارم سری A ایتالیا با نتیجه 3 بر صفر تیم مونتزا را از پیش رو برداشتند و با 10 امتیاز صدرنشینی خود را تداوم بخشیدند، پس از این بازی درباره زننده دو گل تیمش در این دیدار گفت: فصل گذشته وقتی با یوونتوس در ورزشگاه المپیکو بازی داشتیم و وقتی دیبالا تعویض شد، به او گفتم که "تو پسر واقعا خوبی هستی".

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی هم موقع تعویض کردن پائولو دوباره همان جمله را به او گفتم و با هم به این موضوع خندیدیم که اوضاع از آن زمان تا به حال چقدر تغییر کرده است.  

وی در ارزیابی بازی هم اظهار داشت: روی هم رفته این بهترین بازی ما از حیث آرامشی که در بازی برای رسیدن به نتیجه‌ دلخواهمان داشتیم، بود، اما این بازی بیشتر از چیزی که به نظر می‌رسید، سخت بود. مونتزا در این دیدار مشکلاتی را برای ما در مقطع آغازین بازی به وجود آورد و مجبور شدیم آنها را سخت تحت‌فشار قرار دهیم. مونتزا تیم خیلی جالبی است و وقتی مصدومان‌شان بازگردند، تیم به مراتب بهتری خواهند شد.

مورینیو برای دیبالا لقب جدید انتخاب کرد

سرمربی پرتغالی تیم فوتبال رُم در ادامه خاطرنشان کرد: امشب شب دیبالا بود، اما تامی آبراهام هم در این بازی خیلی خوب بود. با این سبک بازی آبراهام و با وجود بازیکنانی همچون بلوتی، الدور شومرادوف ما بهتر خواهیم شد و آنها در خط حمله به ما کمک خواهند کرد. دیبالا در این بازی فوق‌العاده بود، او بازیکنی فوق‌العاده بااستعداد است و در کارهای دفاعی هم به ما کمک کرد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پائولو دیبالا رم سری A ژوزه مورینیو پائولو دیبالا رم سری A ژوزه مورینیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۴۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بالاتر از فرگوسن، مورینیو و کلوپ؛ رکورد تاریخی گواردیولا در لیگ برتر انگلیس!

سرمربی موفق اسپانیایی بهترین درصد پیروزی در تاریخ لیگ برتر انگلیس را در اختیار دارد.

طرفداری | پپ گواردیولا به رکورد 221 برد در لیگ برتر انگلیس رسید.

دیدار تیم‌های ناتینگهام فارست و منچسترسیتی در چارچوب هفته سی‌وپنجم لیگ برتر انگلیس با برتری 2-0 سیتیزن‌ها به پایان رسید. منچسترسیتی که پس از ناکامی مقابل در لیگ قهرمانان اروپا به شرایط آرمانی همیشگی بازگشته، برای تکرار قهرمانی در لیگ مصمم است و انتظار لغزش آرسنال را می‌کشد.

با پیروزی منچسترسیتی مقابل ناتینگهام فارست، پپ گواردیولا به آمار تحسین‌برانگیز 221 پیروزی در 300 بازی در لیگ برتر انگلیس رسید. در تاریخ پرمیرلیگ سابقه نداشته که سرمربی‌ای پس از 300 بازی، این تعداد برد را به دست آورد. گواردیولا با اختلافی فاحش نسبت به سرمربیان نامدار تاریخ لیگ انگلیس توانسته در 73 درصد مسابقات، سیتی را به برد برساند. پس از سرمربی اسپانیایی، ژوزه مورینیو و یورگن کلوپ در 300 بازی ابتدایی خود به ترتیب آمار 189 و 188 برد را به ثبت رساندند.

بیش‌ترین پیروزی به عنوان سرمربی در لیگ برتر انگلیس پس از 300 بازی ابتدایی

 

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • دلیل اصلی سفید شدن مو‌های ژوزه مورینیو فاش شد
  • بالاتر از فرگوسن، مورینیو و کلوپ؛ رکورد تاریخی گواردیولا در لیگ برتر انگلیس!
  • پائولو دیبالا موثرترین بازیکن سری آ در تقویم سال ۲۰۲۴
  • آیا برخورد سرد صلاح هنگام تعویض تنش بین او و کلوپ را به وجود آورد؟ / از نگاه دوربین تماشاگران
  • هدیه آخر هفته سردار به دیبالا
  • اشتفان افنبرگ: رئال مادرید مقابل منچسترسیتی خوش‌شانس بود؛ در برنابئو، فندک به سمتم پرت کردند
  • قاسمپور: خط دفاع پرسپولیس سردرگم است/ آلومینیوم چیزی برای از دست دادن نداشت
  • تعویض‌های اوسمار پرسپولیس را زمین زد
  • عادی نیست که پرسپولیس از تیم دهم جدول ۱۰ گل بخورد | درویش در تمدید قرارداد اوسمار حوصله کند | او تیم را خلع سلاح کرد | آدم به کارهای اوسمار شک می کند
  • وقتی هوش مصنوعی از هر چیزی توپ درست کنه! (عکس)