Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، این نمایشگاه از روی یازده شهریورماه بمدت ۲۱ روز در گالری دنا تهران برگزار می‌شود و بنا به گفته جواد پورصمد" هنرمند ارومیه‌ای، در این نمایشگاه تصاویری در سایز ۷۰×۱۰۰ و در حالت سیاه و سفید به نمایش درخواهدآمد.

جواد پورصمد در خصوص تاریخچه عکس‌ها گفت: آغاز عکاسی من همزمان با جنگ بوده و در سال ۷۰ که آوارگان عراقی در حملات رژیم بعث عراق به سمت ایران گسیل شدند و مجبور بودند به سختی و مشقت از طریق کوه و صخره به مرزهای ایران بیایند، این تصاویر از ۲۰ روز حضور آنها گرفته شده و برای اولین بصورت نمایشگاه عمومی به دید عموم گذاشته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار امیدواری کرد، رایزن فرهنگی کشور عراق نیز برای دیدن تصاویر به نمایش گذاشته شده در نمایشگاه حضور یابد زیرا دیدن واقعیاتی از شرایط بحرانی و زندگی سخت بشری در این کشور همسایه اهمیت زیادی دارد.

نمایشگاه عکس "مرز سرگردانی" از یازده شهریورماه به مدت ۲۱ روز در گالری دنا واقع در خیابان سپهبد قرنی تهران پذیرای حضور علاقمندان به دوران جنگ و عکس خواهدبود.

46

کد خبر 1668442

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: نمایشگاه هنری عکس استان آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۴۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یمن میهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، علی رمضانی قائم مقام و سخنگوی سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، در صفحه اجتماعی خود نوشت؛
«علیرغم تلاش جامعه فرهنگی هند، نظر به ادامه محدودیت حضور اتباع این کشور در ایران پس از عملیات وعده صادق و اتمام فرصت رفع محدودیت بعد از دیدار اخیر سفیر هند، حضور این کشور منتفی شد و یمن مهمان ویژه سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود.»

سی و پنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در مصلی امام خمینی (ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • پانزدهمین اجلاس روسای راه‌آهن‌ کشورهای اکو برگزار می‌شود 
  • پانزدهمین اجلاس روسای راه‌آهن‌های کشور‌های اکو برگزار می‌شود
  • راهیابی فیلم کوتاه هنرمند گیلانی به فستیوال پاناما
  • قهرمان لیگ برتر ایران همزمان فدراسیون و AFC را تهدید کرد
  • قهرمان لیگ برتر و تهدید توامان فدراسیون و AFC!
  • انصراف گیتی‌پسند از لیگ فوتسال
  • یمن میهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • یمن مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • حضور بازرگانان محصولات کشاورزی و شیلات در نمایشگاه ایران اکسپو
  • «نیست‌وَش» افتتاح شد/ تخیلی که بر مبنای خیال صورت می‌گیرد