Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-01@21:30:47 GMT

امنیت آسمان کشور از نمادهای قدرت بازدارندگی ایران است

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۹۴۴۶۶

امنیت آسمان کشور از نمادهای قدرت بازدارندگی ایران است

رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: شبکه دفاعی کشور توانسته امنیت پهنه آسمان ایران را صیانت کند و آمادگی‌های خود در پاسخگویی سریع به تهدیدات را از نمادهای قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی قرار دهد.

به گزارش مشرق، سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با صدور پیامی ضمن گرامیداشت روز پدافند هوایی، نوشت: پدافند هوایی با برخورداری از جایگاه و نقش راهبردی و سرنوشت‌ساز در نیروهای مسلح و شبکه دفاعی کشور با هوشمندی و هوشیاری توانسته است امنیت پهنه‌ی آسمان ایران اسلامی را صیانت کند و آمادگی‌های خود در پاسخگویی سریع و قاطع به تهدیدات و خطرات فراروی فضای میهن اسلامی را از نمادهای قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام او بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

فرارسیدن دهم شهریورماه «روز پدافند هوایی» را به فرماندهان و آحاد مدیران و کارکنان مجاهد شبکه یکپارچه و مطمئن پدافند هوایی کشور که مایه امنیت و افتخار ملت ایران و نیروهای مسلح هستند، تبریک و تهنیت می‌گویم.

خدای بزرگ را خاضعانه شاکریم که پدافند هوایی با برخورداری از جایگاه و نقش راهبردی و سرنوشت‌ساز در نیروهای مسلح و شبکه دفاعی کشور با هوشمندی و هوشیاری توانسته است امنیت پهنه‌ی آسمان ایران اسلامی را صیانت کند و آمادگی‌های خود در پاسخگویی سریع و قاطع به تهدیدات و خطرات فراروی فضای میهن اسلامی را از نمادهای قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی قرار دهد.

شجاعت و صلابت محافظان و مدافعان سرافراز قلمرو هوایی کشور که با بیداری نافذ و هوشیاری مثال‌زدنی و خلاقیت، نوآوری و روزآمدسازی تجهیزات و تاکتیک‌ها و آمیختن آن با ایمان و توکل الهی، سد محکمی برابر دشمنان میهن عزیز اسلامی ایجاد کرده‌اند برای ملت عظیم‌الشأن ایران آرامش‌بخش و غرورآفرین و برای بدخواهان انقلاب و نظام اسلامی موجب هراس، ناامیدی و ناکامی است.

به مناسبت این روز مبارک و خجسته که به پاس رشادت‌ها، مجاهدت‌ها و حضور مستمر و مقاوم به نام دلاورمردان پدافند هوایی نیروهای مسلح مزیّن گشته است بر خود وظیفه می‌دانم از همت سترگ و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر و شبانه‌روزی نگهبانان غیور و مقتدر مجموعه پدافند هوایی نیروهای مسلح در ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌ویژه فرماندهی و کارکنان قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ع) قدردانی نموده و با اظهار خرسندی از اشراف اطلاعاتی و آمادگی‌های همه‌جانبه آنان برای رویارویی موفق با تهدیدات متصور، توفیق آنان در اجرای مأموریت‌های خطیر و راهبردی محوله تحت تدابیر فرامین و منویات مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) را از درگاه خداوند قادر متعال طلب می‌کنم.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح

سرلشکر پاسدار محمد باقری

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت سرلشکر باقری ستاد کل نیروهای مسلح ارتش جمهوری اسلامی ایران انقلاب نیروهای مسلح خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت جمهوری اسلامی نیروهای مسلح پدافند هوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۴۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آگاهی‌بخشی مهمترین پایه پدافند غیرعامل است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی ظهر سه شنبه در دیدار با جانشین سازمان پدافند غیرعامل کشور به میزبانی دفتر خود با بیان اینکه آگاهی‌بخشی در خصوص تهدیدات مهمترین پایه پدافند غیرعامل است، تاکید کرد: مردم باید نسبت به تهدیدات نرم دشمنان نیز آماده باشند.

وی خواستار بکارگیری جوانان مومن انقلابیِ دارای عزم و اراده در بخش‌های مختلف برای آگاهی بخشی به مردم در خصوص جنگ نرم شد و افزود: آگاهی‌بخشی در خصوص تهدیدات تنها به زلزله و سیل نیست.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه آموزش همگانی برای مقابله با تهدیدات بسیار اهمیت دارد، گفت: جذب جوانان به عرصه‌های مختلف دفاع از کشور یک راهبرد مهم برای سازمان پدافند غیرعامل باشد.

مطیعی یکی از راهکارهای تقویت پدافند غیرعامل را آگاهی رسانی به جوانان دانست و ابراز کرد: دشمنان برای اعمال جنگ نرم علیه ملت ایران طراحی‌های پیچیده ای دارند که نیاز است هرکس در هر جایگاهی رسالت خود را در مقابله با این تهدیدات عمل کند.

وی همچنین بیان کرد: سلاح و قطب‌نمای بصیرت می‌تواند کشور را نسبت به تهدیدات بیگانگان بیمه کند.

کد خبر 6093272

دیگر خبرها

  • شناسایی، پایش و رصد تهدیدات موجود و پیش بینی تمهیدات مناسب
  • آگاهی‌بخشی مهمترین پایه پدافند غیرعامل است
  • نیروهای یگان ویژه موجب ارتقاء احساس امنیت شهروندان است
  • هشدار جدی فرمانده ارشد ارتش به دشمنان: جواب هر تجاوز و نگاه نامناسبی را با قدرت می دهیم /پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • موافقت با جدول توزیع اعتبارات نیروهای مسلح در بودجه سال ۱۴۰۳
  • امیر آشتیانی: راهبرد نیروهای مسلح تأمین امنیت خلیج فارس و تنگه هرمز است
  • همدلی نیروهای مسلح مثال‌زدنی است
  • وزیر دفاع: راهبرد نیروهای مسلح تامین امنیت خلیج فارس است
  • راهبرد نیروهای مسلح تأمین امنیت خلیج فارس و تنگه هرمز است
  • افزایش قدرت در حوزه نظامی عملیات «وعده صادق» را رقم زد