Web Analytics Made Easy - Statcounter

«علیرضا صفی زاده» روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: نهمین و آخرین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان در صربستان از امروز آغاز شد.

وی ادامه داد: در این اردوی آماده‌سازی که در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده کمپ تیم‌های ملی کشتی شهید حاج قاسم سلیمانی برپا شده است، دانیال شریعتی از همدان حضور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان اضافه کرد: این کشتی گیر همدانی همراه با محمدحسین محمدیان (مازندران) ، امیرعلی آذرپیرا (تهران) و میثم عبدی (تهران) در این اردو و در وزن ۹۷ کیلوگرم به تمرین خواهد پرداخت.

صفی زاده خاطرنشان کرد: رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان روزهای ۲۴ تا ۲۷ شهریورماه در شهر بلگراد کشور صربستان برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین دور جدید اردوی تیم ملی تپانچه از امروز با حضور بانوی مستعد همدانی در سایت تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز شد.

سخنگوی ورزش و جوانان همدان یادآور شد: مینا قربانی از همدان در بخش دختران در این اردوی آماده‌سازی حضور دارد.

وی اضافه کرد: تیراندازان کشورمان خود را بر حضور در مسابقات جهانی تیراندازی که ۲۰ مهر ماه تا ۳ آبان‌ماه امسال در مصر برگزار می‌شود، آماده می‌کنند.

استان همدان دارای ۸۵ هزار ورزشکار سازمان یافته در ۵۰ رشته ورزشی است.

برچسب‌ها استان همدان تیم ملی تپانچه تیم ملی کشتی آزاد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان همدان تیم ملی تپانچه تیم ملی کشتی آزاد استان همدان تیم ملی تپانچه تیم ملی کشتی آزاد ملی کشتی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۴۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد گچساران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، این اردو در چهاربیشه شهرستان گچساران با عنوان پویش لبخند اردوی جهادی خود را به مدت دو روز برگزارشد.
این اردو در زمینه‌های فرهنگی، ورزشی، آموزشی، بهداشتی و درمان، مشاوره، دامپزشکی، مسائل روز سیاسی، جهاد تبیین ارائه خدمت شد.

دیگر خبرها

  • حسن یزدانی پیش از بوداپست به اردوی تیم ملی اضافه می‌شود؟
  • دعوت از ۲ کشتی گیر استان فارس به اردوی تیم ملی
  • دعوت از ۲ کشتی گیر فارس به اردوی تیم ملی
  • اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد گچساران
  • حضور پیشکسوتان تیم ملی فوتبال در اردوی آزادکاران جوان
  • حضور ورزشکار خوزستانی در اردوی تیم ملی واترپلو
  • بانوی کبدی کار استان همدان در اردوی تیم ملی
  • فراخواندن ورزشکار دختر کردستانی به اولین مرحله اردوی امادگی تیم ملی کبدی بانوان کشور
  • درخشش ورزشکار مراغه‌ای در مسابقات شنای آزاد 
  • محمدی: حضور اکبر فلاح در کمیته فنی خیلی ارزشمند است