Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالحسین ادیبان روز چهارشنبه با بیان این مطلب به خبرنگاران افزود: این میزان کود با ۶۱ کارگزار توزیع، در سطح شهرستان های استان تحویل کشاورزان شده است. 
وی اظهار داشت: میزان نیاز استان به کودهای مذکور توسط سازمان جهاد کشاورزی اعلام می شود و شرکت خدمات حمایتی نیز نسبت به تامین آن اقدام می کند.
ادیبان خاطرنشان کرد: تمامی کودهای ارسالی به شهرستان های استان کنترل کیفی و با بالاترین کیفیت تحویل کشاورزان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآورشد: در این زمینه می توان به نمونه برداری ۳۷ نمونه از کودهای وارداتی و اخذ تاییدیه از آزمایشگاه معتبر اشاره کرد.
مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان زنجان افزود: ۷۰ درصد اوره مورد نیاز کشت پاییزه سال جاری استان تامین شده و آماده توزیع است.

برچسب‌ها کود پتاسه سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کود پتاسه سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان زنجان کود پتاسه سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۴۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز مزرعه دانه های روغنی در لرستان

 به گزارش خبر گزاری صداو سیمای استان لرستان؛گردهمایی کارشناسان،کشاورزان و مدیران جهاد کشاورزی لرستان در گرامیداشت روز مزرعه دانه های روغنی در روستای الماس آباد سلسله برگزار شد .
 روز مزرعه آسان ترین روش برای انتقال دانش فنی و تجربه کشاورزان پیشرو است .
امسال در شهرستان سلسله یک هزار و ۵۰۰ هکتار از اراضی به کشت کلزا اختص اص یافته که 25 درصد کل سطح زیر کشت دانه های روغنی استان است .
۶ هزار هکتار دانه روغتی در استان  کشت شده ۳ هزار و ۵۰۰ کلزا کشت شده است.میانگین برداشت کلزا در استان و کشور سه تا سه و نیم تن است. 
 کارشناسان جهاد کشاورزی لرستان یش بینی می‌کنند امسال ۸ هرار تن انواع  دانه‌های روغنی در استان برداشت شود که هزار تن بیشتر از سال گذشته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • روز مزرعه دانه های روغنی در لرستان
  • مدیران استان بوشهر برای رفع مشکلات کشاورزان پای کار باشند
  • ۵۶ درصد صادرات زنجان به کشور ترکیه اختصاص دارد
  • افزایش ۱۰۰ درصد کشت کلزا در شهرستان نهاوند
  • رفع نگرانی کشاورزان با مصرف کود یارانه ای
  • کاهش سهمیه سوخت تراکتورداران مهمترین دغدغه کشاورزان اسدآبادی
  • عدم کفایت مستمری نهادها و یارانه نقدی برای پوشش فقرمطلق
  • افزایش ده درصدی مصرف برق در خراسان رضوی
  • بازدید رایگان از موزه تاریخ طبیعی زنجان
  • افزایش بهره‌وری با استفاده کشاورزان از فناوری شرکت‌های دانش‌بنیان