Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی جهانی امروز چهارشنبه در گفت و گو با رسانه‌ها با اشاره به فعالیت سه هزار تعاونی در لرستان و در بخش‌های مختلف این استان اظهار داشت: از این تعداد ۳۲۳ مورد با دو هزار و ۳۷۱ عضو و دو هزار و ۷۲۵ فرصت شغلی توسط بانوان راه اندازی شده اند.

این تعاونی‌ها در حوزه های مشاغل خانگی، فرش دستباف، صنایع دستی، کشاورزی و… فعال هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان در ادامه با اشاره به ایجاد ۹۶ تعاونی در حوزه های مختلف کشاورزی، خدمات و صنعت با عضویت هزار و ۷۱۷ نفر در دولت سیزدهم افزود: در صورت بهره برداری از این تعداد تعاونی، هزار و ۴۸۷ فرصت شغلی در استان ایجاد می‌شود.

جهانی با اشاره به معرفی ۱۷۰ تعاونی استان به بانک ها برای دریافت ۱۶۶ میلیارد تومان تسهیلات تصریح کرد: طی یک سال گذشته تعاونی‌های لرستان بیش از ۲۵ هزار و ۳۱۷ دلار از محصولات خود را به خارج از کشور صادر کرده اند.

کد خبر 5578011

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان علی جهانی تعاونی هفته دولت بوشهر اربعین حسینی ویروس کرونا کرمانشاه اربعین 1401 افتتاح طرح عمرانی خطبه های نماز جمعه گرگان آمار کرونا دولت سیزدهم گناوه قزوین سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۴۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۸۴ میلیون دلاری بانک جهانی به افغانستان

بانک جهانی در بیانیه‌ای اعلام کرد ۸۴ میلیون دلار برای مبارزه با مشکلات اقتصادی و اجرای پروژه‌های معیشتی به افغانستان کمک می‌کند.

براساس بیانیه بانک جهانی مبلغ ۷۰ میلیون دلار آن از طریق صندوق امانی افغانستان (ای.‌آرتی.‌اف) و انجمن انکشاف بین‌المللی (آی.‌دی.‌ای) برای اجرای پروژه‌های معیشتی در افغانستان هزینه خواهد شد.

مسئول بخش افغانستان بانک جهانی تصریح کرد: انجمن توسعه بین‌المللی در ۱۸ ماه گذشته چارچوب مشخص و مؤثری را برای هزینه این مبلغ در بخش‌های اشتغال، به‌ویژه برای زنان و دختران در افغانستان تهیه کرده است.

به گفته ملیندا گود، با این کمک، آی.‌دی.‌ای می‌تواند به ارائه خدمات خود در بخش‌های مختلف برای مردم افغانستان در شش حوزه و ۲۶ ولایت ادامه دهد.

مسئول بخش افغانستان بانک جهانی همچنین اذعان داشت: این طرح با اعتبارات جدید، فعالیت‌های خود را در مناطق شهری و روستایی افزایش می‌دهد، فرصت‌های معیشتی بیشتری را برای زنان فراهم می‌کند و برای بازگشت‌کنندگان افغانستانی شرایط اشتغال و برخی خدمات دیگر را ارائه می دهد.

کد خبر 6093978 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • فرصت توسعه صادرات محصولات و ماشین‌آلات کشاورزی به ترکمنستان
  • صادرات ۴.۱ میلیارد دلاری نفت/ تراز تجاری مثبت شد
  • چین اولین مقصد صادرات کالاهای ایرانی/ باید بازار چین را بشناسیم
  • کمک ۸۴ میلیون دلاری بانک جهانی به افغانستان
  • تجارت ۱.۳۶۴میلیارد دلاری ایران و ترکیه/ رشد ۱۶درصدی صادرات ترکیه به ایران
  • صادرات ۸۰۰ میلیون دلاری ترکیه به ایران در ۳ ماه
  • گسترش بازار صادراتی دانش بنیان‌های ایرانی در ۱۶ کشور دنیا
  • صادرات ۸۰ میلیون دلاری محصولات تعاونی ها در مازندران
  • صادرات ۶.۲ میلیارد دلاری کشاورزی در ۱۴۰۲/ واردات گندم نصف شد
  • ظرفیت ۵۰ میلیارد دلاری تجارت ایران و چین