Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-28@13:28:17 GMT

آمار کرونا ایلام ۹ شهریور؛ بدون فوتی و ۱۹ ابتلای جدید

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۹۴۸۷۰

آمار کرونا ایلام ۹ شهریور؛ بدون فوتی و ۱۹ ابتلای جدید

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام از ابتلای ۱۹ نفر به کرونا طی ۲۴ ساعت اخیر در مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی این استان خبر داد.

جاسم محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به افزایش آمار مبتلایان به کرونا در استان ایلام، اظهار کرد: تاکنون تعداد ۸۳ هزار و ۷۲۱ نفر بیمار مبتلابه کرونا در کل استان بستری شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان آمار بیماران جدید مبتلابه ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، افزود: در این بازه زمانی ۱۹ مورد مثبت جدید بیماری کرونا در استان شناسایی شده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام با تأکید بر اینکه درحال‌حاضر ۱۴ بیمار مبتلابه کرونا در مراکز درمانی استان ایلام بستری هستند، تصریح کرد: در ۲۴ ساعت اخیر شش بیمار جدید در بیمارستان‌ها بستری شده‌اند و تاکنون کل آمار بهبودیافته‌ها ۸۲ هزار و ۱۰۵ نفر بوده است.

وی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته هیچ مورد فوتی براثر ابتلاء به کرونا در استان ایلام گزارش نشده و مجموع فوت‌شدگان ناشی از کرونا تاکنون یک هزار و ۲۷۷ نفر بوده است.

کد خبر 601229

منبع: ایمنا

کلیدواژه: آمار کرونا در ایلام وضعیت کرونا در ایلام آمار بستری های کرونا در ایلام فوت شدگان کرونا در ایلام بهبودیافتگان کرونا در ایلام وضعیت قرمز کرونا در ایلام ویروس کرونا آخرین اخبار ویروس کرونا کرونا در ایران ابتلا به کرونا شیوع کرونا آمار ابتلا به کرونا آخرین آمار ابتلا به کرونا در ایران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق استان ایلام ۲۴ ساعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۴۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین: دکتر میثم معزی در این خصوص افزود: در کمتر از پنج روز موفق به انجام ۱۰ عمل پیوند شدیم که به جرأت یک جهش بی سابقه بوده و از همه عزیزان تشکر می کنیم چرا که قطعا این حرکت و همبستگی در ادامه منجر به نجات بسیاری از بیماران خواهد شد.

وی ادامه داد: طی این هفته ده عمل پیوند اعضا داشتیم که ۴ مورد آن به پیوند کبد و ۶ مورد آن به پیوند کلیه اختصاص یافت.

دکتر معزی در خاتمه اظهار داشت: تشکر ویژه و صمیمانه دارم از رضایت خانواده های بیماران اهدا کننده و کلیه اعضای گروه پیوند، اعم از گروه های جراحی پیوند ، جراحی عروق، ارولوژی ، بیهوشی و کلیه پرستاران و کادر پشتیبانی، که با اقدامات لازم و فوری زمینه ساز این حرکت شایسته شدند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899579

دیگر خبرها

  • چرا آمار خودکشی پزشکان بالا رفته؟ / این طبقه مانند گذشته نزد مردم محترم نیست
  • آمار عجیب پرسپولیس بدون کاپیتان؛ سرنوشتی که بدون عالیشاه گره می خورد!
  • آمار مرگ در ایران | افزایش تعداد فوتی‌ها | آمار مرگ مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان
  • رشد کمتر از انتظار اقتصاد ژاپن
  • یک فوتی و یک مصدوم بر اثر انفجار گاز در نیشابور
  • ناکامی پلیس آمریکا در مهار اعتراضات ضد صهیونیستی
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره استان ایلام با ۴ فوتی
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره با ۴ فوتی
  • نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • تولید ۶۳ میلیارد کیلووات ساعت برق هسته‌ ای طی یک دهه در نیروگاه اتمی بوشهر