Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناصحی مقدم در جلسه علنی شورای شهر زنجان با اشاره به اینکه دولت امسال عملیات اجرایی و کلنگ زنی پارک هاشمی‌نژاد را پس از یکسال به زمین زد، گفت: با این کار تلاش می‌شود یک پارک در شأن مردم ایجاد شود که در این زمینه اعضای شورای شورای هر ماه سر پروژه حاضر شده و شرایط را بررسی کنند و امیدواریم طبق برنامه پیش برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او با گرامیداشت هفته دولت، یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر افزود: هر چند دوره ریاست شهید رجایی بسیار کوتاه بود، اما اثرات مثبت آن پس از ۴۰ سال همچنان باقی مانده بطوریکه انگار این شهید سالیان سال ریاست کشور را برعهده داشته و علت این امر خصوصیات رفتاری او و نوع برخورد با مردم بود.

این عضو شورای شهر زنجان ادامه داد: این رفتار شهید رجایی نشان می‌دهد که با مردم بودن و با آن ها ارتباط داشتن چه میزان می‌تواند در حل مشکلات اثرگذار و مثمر ثمر واقع شود و با این حال امیدواریم خداوند به تمام مسوولان چنین توفیقی عطا کند.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان به فرا رسیدن اربعین حسینی (ع) اشاره کرد و گفت: شورا و شهرداری در سه محور مشارکت دارند و در این میان کمک به مواکب عراق، استقرار موکب‌ها در مهران و برگزاری برنامه در مزار شهدای گمنام از جمله آن بشمار می‌رود.

او با بیان اینکه اربعین یک رخداد عظیم سیاسی، اجتماعی و عبادی است، افزود: این واقعه فقط برای شیعیان و ایرانیان و یا عراق نیست بلکه تمامی مسلمانان و مستضعفان را شامل می‌شود؛ با این حال امیدواریم بعد از ۲ سال وقفه کرونا امسال زیارت اربعین باشکوه‌تر برگزار شود.

ناصحی مقدم با بیان اینکه عده‌ای قصد دارند تا این برنامه عظیم را به هم بریزند و عده‌ای درحال همراهی این شیاطین هستند، ابراز امیدواری کرد با رفع موانع این رویداد با عظمت بیشتری برگزار شود.

دیگر عضو شورا شهر زنجان نیز در این جلسه با تشکر از اقدامات انجام شده شهرداری در فصل تابستان، به خصوص در محلات محروم گفت: طبق بازدید از محله نائب آقا، انتظارات اهالی تاحدود زیادی برطرف شده هرچند که برخی اقدامات جزئی نیز همچنان نیاز است که مورد انجام قرار گیرد.

مرادلو با بیان اینکه اغلب مردم قدردان، ارائه خدمات انجام شده در سطح شهر هستند، افزود:، اما عده اندکی از مردم نیز سعی می‌کنند تا اقدامات انجام شده را کوچک و بی اهمیت جلوه دهند و حتی این موضوع را بیان می‌کنند که شهرداری قیر رایگان دریافت کرده و آغاز به نهضت آسفالت‌ریزی کرده است، اما واقعا چنین نیست و نباید چنین اقدامات بزرگ را عادی پنداری کرده و ساده جلوه دهیم.

او با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته چنین حجمی از آسفالت ریزی در خیابان‌ها و معابر شهری زنجان انجام نگرفته بود، ادامه داد: باید قدردان این اقدامات بود و بنابراین اعضای شورا نیز نباید نسبت به اقدامات انجام شده عادی انگاری کنند.

مرادلو با بیان اینکه در بحث بازار و کف‌سازی در ۲ سال گذشته ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار پیش‌بینی شد، اما با رایزنی‌ها به ۸۰۰ میلیون تومان رسید، افزود: این میزان مبلغ در راسته بازار بالا به یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان رسید، اما امروز شاهدیم که بالای ۱۰ تا ۱۵ میلیارد تومان در راستای بازار در حال هزینه هستیم که این نگاه بلند شهرداری و شورای شهر است و مردم نیز این موضوع را دیده و لمس می‌کنند.

وی اظهار داشت: امسال حجم سنگین کار انجام شده و امیدواریم با همت شهردار اتفاقات بهتر رخ دهد چرا که رضایت شهروندان را به دنبال دارد.

این عضو شورای شهر زنجان از شهرداری درخواست کرد که اقدامات کوچه سیدلر را زودتر شروع کند، چرا که کوچه امام جمعه متصل به این کوچه است، خاطر نشان کرد: بحث تکلیف خیابان‌های اطراف سبزه میدان نیز باید مشخص شود.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای شهر زنجان آسفالت ریزی معابر کف سازی بازار شهر زنجان شورای شهر انجام شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۴۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخی به دنبال تضعیف دستاوردهای مدیریت شهری هستند

رئیس شورای اسلامی شهر اراک گفت: دریافتی اعضای شورای شهر ۱۰ میلیون تومان است و اعداد و ارقامی که در فضای مجازی مطرح می‌شود، شایعه و کذب است.

داوود قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مرکزی با بیان اینکه در شورای شهر اراک خبری از بریز و بپاش‌ها و حیف و میل بیت‌المال نیست، اظهار کرد: در شورای ششم اقدمات کم نظیر و در برخی موارد بی‌نظیری انجام شده و فعالیت شورا در حوزه مدیریت شهری قابل دفاع است.

وی افزود: در حوزه مالی و بودجه‌ریزی اقدامات خوب و کم نظیری صورت گرفته است.

رئیس شورای اسلامی شهر اراک خاطرنشان کرد: در موضوع حمل‌ونقل عمومی و ترافیک نیز پیگیری‌های شورا در موضوع خرید اتوبوس‌ها و میدل باس‌ها، نصب پل‌های هوایی و تکمیل تقاطع‌های غیرهمسطح، اصلاح هندسی معابر و بازگشایی بسیاری از معابر اقدامات شایسته‌ای انجام شده است.

قربانی اضافه کرد: در حوزه خدمات شهری نیز موضوع تفکیک زباله از مبدا و احداث بازارچه‌های عرضه میوه و تره‌بار هم در حال انجام است و هم اینک اقدامات مربوط به ساخت‌وساز این بازارچه‌ها انجام شده است و در حال انجام امور مربوط به بهره‌برداری از آن‌ها هستیم.

وی تاکید کرد: نوسازی وسایل بازی در پارک‌های سطح شهر و موضوع هوشمندسازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی انجام شده است و نزدیک به ۱۰۰ درصد از خودروهای سنگین سازمان عمران و ترافیک را تغییر و تحول داده‌ایم.

رئیس شورای اسلامی شهر اراک با بیان اینکه تکمیل سه تقاطع غیرهمسطح در دو سال گذشته انجام شده است، اضافه کرد: تجهیز سالن همایش پارک شهر و مناسب‌سازی آن از دیگر اقدامات فرهنگی شورا بوده است و با راه‌اندازی خط تولید قطعات بتنی، شهرداری را در نیاز به محصولات بتنی خودکفا کرده‌ایم.

قربانی اضافه کرد: در موضوع سازمان فرهنگی ورزشی نیز ۱۰ زمین چمن مصنوعی نوسازی و تجهیز شده و ایجاد زورخانه ورزش‌های باستانی و پهلوانی نیز در شورا ششم انجام شده است.

وی تاکید کرد: توجه و تاکید اعضای شورا و الزام شهردار به ارائه توضیحات و گزارش هفتگی در راستای اقدامات و برنامه‌های مهم شهری از جمله بازی‌های هیجانی، پارک آبی، پارک بانوان شماره دو، احداث فرهنگسرا و اجرای فاز دو آرامستان است.

رئیس شورای اسلامی شهر اراک اظهار کرد: طرح دره نورالشهدا که بیش از دو دهه مورد غفلت قرار گرفته بود، در این دوره شورا ششم با بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار در حال اجرا است و سرمایه‌گذاری درحوزه زیرساخت‌ها در این منطقه انجام شده است.

قربانی گفت: دریافتی اعضای شورای شهر ۱۰ میلیون تومان است و اعداد و ارقامی که در فضای مجازی مطرح می‌شود شایعه و کذب است.

وی افزود: برخی از افراد معلوم الحال و فرصت طلب خزعبلاتی را به طور عمدی و از سر ناآگاهی در فضای مجازی مطرح می‌کنند تا به این وسیله دستاوردهای مدیریت شهری را تضعیف کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر اراک با بیان اینکه روایت‌پردازی‌های نادرست موجب جریحه‌دار شدن قلوب مردم می‌شود، تصریح کرد: برخی افراد با روایت‌های شائبه برانگیز و با تهمت و دروغ‌پردازی بدون ارائه سند، اقدامات موثر مدیریت شهری را نادیده می‌گیرند و به دنبال ماهی‌گیری از آب گل آلود هستند.

قربانی اضافه کرد: منحرف کردن افکار عمومی گناهی نابخشودنی است، چراکه روایت‌های شائبه برانگیز موجب ناامیدی مردم از نظام اسلامی می شود، این افراد باید پاسخگوی تهمت‌ها و روایت‌پردازی‌های دروغین خود در پیشگاه الهی و مردم شریف اراک باشند.

وی گفت: اینگونه رفتارها هرگز مانع استمرار فعالیت‌ها نخواهد شد و با یاری خداوند متعال مسیر توسعه و پیشرفت برای شهر هموارتر می‌شود و ادامه پیدا می‌کند.

کد خبر 749238

دیگر خبرها

  • دوچرخه‌هایی که در تهران محو شدند/ شانس گرفته شده از مردم را به آن‌ها بازگردانیم
  • برخی به دنبال تضعیف دستاوردهای مدیریت شهری هستند
  • پرواز مشهد به تهران به فرودگاه هاشمی نژاد بازگشت
  • لزوم تسریع در اجرای آیین نامه توزیع دارو در بستر سکو‌های اینترنتی
  • پروژه شهرداری الکترونیک به صورت ۱۰۰ درصدی در سنندج انجام شده است
  • کلنگ‌زنی ۲ پروژه تقاطع تکیه و چمن و پارکینگ طبقاتی در سنندج
  • لزوم صدور پروانه‌های ساختمانی در کمتر از یک‌ماه
  • توجه مدیریت شهری به توسعه زیرساختی شهر چالوس
  • واریز ۷۱۲ میلیارد تومان به حساب دهیاری‌های استان
  • اجرای ۱۲۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته کار و کارگر در زنجان