Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی‌محمد اکبری گفت: سردار شهید سلیمانی اکسیر معنویت در قشر جوان جامعه را غیرت دینی، ولایت‌مداری، شهامت و شجاعت می‌دانستند که اگر در وجود یک فرد قرار گیرد بالاترین مدرک یک فرد است تا به مقام شهادت برسد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) استان چهارمحال و بختیاری در حاشیه آیین افتتاحیه طرح یاوران ولایت و دوره توانمند سازی مربیان تربیتی دانش آموز سازمان بسیج دانشجویی استان که در سالن اجتماعات خانه معلم آموزش و پرورش ناحیه یک شهرکرد برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بیش از 2443 شهید گرانقدر استان اظهار کرد: بیش از 36 هزار شهید دانش آموزی و 4 هزار شهید جامعه فرهنگی در کشور وجود دارد که باید قدر دان آن ها باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی(ع)، رحلت پیامبر اسلام(ص) و ایام شهادت امام سجاد(ع) بیان کرد: در سال‌های گذشته متاسفانه بخاطر بیماری منحوس کرونا فاصله ای بین مجموعه‌های تربیتی، فرهنگی و بخصوص مجموعه های مرتبط با سپاه از جمله راهیان نور و دانش آموزی ایجاد شد.

 سردار اکبری گفت: امسال این توفیق حاصل شد که در راستای طرح های دانش آموزی از جمله راهیان نور و طرح های متعددی مثل طرح شهید بهنام محمدی، طرح شهید فهمیده و طرح یاوران ولایت حضور پیدا کنیم، با تلاش های ارزنده سازمان بسیج دانش آموزی استان به مدت 6 الی 7 ماه تعداد 300 نفر خواهر و برادر از مجموع کل دانش آموزان استان چهارمحال و بختیاری به عنوان نخبگان دانش آموزی یاوران ولایت مشخص شدند.

اکبری تصریح کرد: طرح یاوران ولایت دانش آموزی به صورت متمرکز در مرکز استان و سایر شهرستان ها اجرایی خواهد شد و از اهداف اصلی این طرح تربیت نیروی انسانی طراز انقلاب می باشد.

وی الگوی یک نیروی واقعی طراز انقلاب را شهیدان بهنام محمدی، حسین فهمیده و حاج قاسم سلیمانی بیان کرد و گفت: شهیدان محمدی و فهمیده در ایام جوانی به شهادت رسیدند ولی یک جوانی مثل حاج قاسم سلیمانی ماند و بعد از چهل و چند سال تلاش شبانه روزی آنهم برای حفظ نظام و دستاورد های انقلاب اسلامی به شهادت رسید.


اکبری ادامه داد: بدنبال آن هستیم تا جوانانی را در راستای راه شهدا چه در آموزش و پرورش و چه در سپاه تربیت کنیم، طرح های راهبردی و تحولی در دوسال گذشته برای آموزش و پرورش ابلاغ و شروع شد که هدف آن تربیت نیروهای طراز انقلاب است. 

وی ابراز کرد: نیروهای طراز انقلاب نیرو های تربیت یافته دوران اول انقلاب در زمانی که کشور متخاصم به ما حمله کرد به میدان رفته بیش از 36 هزار دانش آموز به شهادت رسید، تعدادی از این شهدا در دوران انقلاب به شهادت رسیده اند تعداد زیادی از آنها در دفاع از انقلاب اسلامی و در جنگ تحمیلی حضور پیدا کردند و شهید و جانباز و ایثارگر شدند.
فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) استان خاطرنشان کرد: نیروهای دانش آموز طراز انقلاب باید امروز در فضا و جایگاه شهدا و الگو های برتر آن زمان تنفس کنند.

وی بیان کرد: سردار شهید سلیمانی اکسیر معنویت در قشر جوان جامعه را غیرت دینی، ولایت مداری، شهامت و شجاعت می دانستند که اگر در وجود یک فرد قرار گیرد بالاترین مدرک یک فرد است تا به مقام شهادت برسد.

اکبری همچنین با اشاره به سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت ادامه داد: شهید محمد علی رجایی در طول 28 روزه ریاست جمهوری خود طرح ها و خدمات ماندگاری را رقم زد که برای دولت اسلامی یک الگو بود.

وی گفت: امروز اگر مدیران نظام مقدس جمهوری اسلامی به مدت مسئولیت خود نگاه نکنند و فقط مسئولیت خود را بپذیرند و خدمت کنند باید شهیدان رجایی و باهنر را الگوی خود قرار دهند.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) اظهار کرد: طرح یاوران ولایت امروز به دنبال نخبگانیست که در گذشته همچون شهیدان محمدی، فهمیده، رجایی، باهنر و حاج قاسم سلیمانی خود را نشان دادند.

سردار اکبری در آخر ضمن اشاره به شعار یاوران ولایت دانش آموزی افزود: جهاد تبیین یعنی جلوگیری از تحریف انقلاب اسلامی با گذشت 43 سال از خطر ها و تهدید ها و قدرتمند شدن این نظام تا جایی که امروز دنیا محتاج امکانات دفاعی و تجهیزات نظامی نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
    انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: طرح یاوران ولایت طراز انقلاب دانش آموزی طرح ها یک فرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۵۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| عکس صمیمانه رهبر انقلاب با قهرمانان تیم ملی والیبال دانش‌آموزی

صبح امروز اعضای تیم ملی والیبال دانش ‌آموزی که به تازگی قهرمان جهان شدند، با رهبر معظم انقلاب دیدار داشتند.

دیدار رهبر یا تیم ملی والیبال دانش آموزی

دیگر خبرها

  • یادواره شهدای دانش آموزی شهرستان نیر
  • علم‌آموزی همواره در آیات و روایات مورد تاکید بوده است
  • تعیین تکلیف اردوگاه دانش‌آموزی شهید چمران پس از ۱۸ سال
  • جامعه نیازمند بهره‌گیری از سیره عملی شهید مطهری است
  • عکس| عکس صمیمانه رهبر انقلاب با قهرمانان تیم ملی والیبال دانش‌آموزی
  • شهادت‌طلبی از شاخصه‌های نیروهای نظامی ایران است
  • دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب + عکس
  • عکس یادگاری اعضای تیم ملی والیبال دانش‌آموزی با رهبر انقلاب
  • عکس/ دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب
  • دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب