Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، «سیدمهدی وفایی» روز چهارشنبه در نشست هم اندیشی مربیان و نمایندگان سبک‌های کاراته کنترلی و آزاد استان همدان اظهار داشت: همدان جایگاه خوبی به لحاظ برخورداری از مربیان با دانش و موفق دارد و با تلاش آن‌ها و برنامه ریزی هدفمند هیات کاراته استان توانسته‌ایم در میادین مختلف حضوری درخشان داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی موفقیت ورزشکاران این رشته ورزشی در میادین ملی و فراملی مرهون تلاش و پشتکار مربیان سازنده دانست و اضافه کرد: امسال به دنبال کسب عناوین جهانی و تصاحب جایگاه‌های بین المللی در مسابقات این رشته ورزشی هستیم.

وفایی بیان کرد: سال گذشته توانستیم در میادین بین المللی به ویژه مسابقات آسیایی بر سکوهای قهرمانی قرار بگیریم و به طور قطع امسال این رویکرد با توان و قدرت بیشتری دنبال می‌شود.

رییس هیات کاراته همدان، سال گذشته را برای هیات کاراته استان همدان بسیار مطلوب ارزیابی کرد و گفت: ۲ دوره اردوی رده‌های مختلف سنی آقایان و بانوان هر کدام در همدان برگزار شد که تاثیر بسزایی در ارتقای سطح علمی و عملی مربیان، داوران و ورزشکاران رشته کاراته استان داشت.

وفایی با اشاره به اینکه ۲ مربی مستعد این استان به‌ عنوان مربیان تیم ملی در بخش بانوان و آقایان رقابت‌های آسیایی حضور داشتند، گفت: همچنین ۲ همدانی برای نخستین‌بار به اردوی تیم ملی راه پیدا کردند که یکی از آن‌ها موفق به حضور در مسابقات آسیایی و کسب مدال برنز آسیا شد.

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۲ مسابقه بزرگ کشوری در استان برگزار شده است، افزود: با توجه به زیرساخت‌های مناسب کاراته استان بسیاری از سبک‌ها به دنبال برگزاری مسابقات خود در همدان هستند.

رییس هیات کاراته همدان، ساماندهی سبک‌ها، حمایت از قهرمانان، سرمایه گذاری در رده‌های سنی پایه، اشاعه کاراته در روستاها و شهرستان‌ها، پیگیری امور قهرمانان و اخذ مجوز دوره‌های مربیگری را از مهمترین برنامه‌های امسال برشمرد.

در این جلسه مربیان و نمایندگان سبک‌های کاراته استان ضمن تشریح گزارش عملکرد ۶ ماهه نخست امسال، به بیان دغدغه‌ها و دیدگاه‌های خود پیرامون کاراته استان پرداخته و پیشنهادهایی در خصوص اجرای برنامه‌های آتی در ۴ ماهه دوم سال ارایه کردند.

برچسب‌ها تیم ملی ایران همدان کاراته

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیم ملی ایران همدان کاراته تیم ملی ایران همدان کاراته کاراته استان هیات کاراته تیم ملی سبک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۵۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین انیمه‌های سریالی که در بهار امسال نباید از دست بدهید

به گزارش خبرآنلاین، در اینجا چهار مورد از بهترین انیمه‌های سریالی بهار امسال را معرفی کرده‌ایم؛ سریال‌هایی که انیمه‌دوست‌ها بی‌صبرانه انتظار تماشای آن‌ها را کشیده‌اند.

۱. سرزمین شنی؛ سریال (Sand Land: The Series)

بر اساس گزارش فرادید؛ این یکی از مورد انتظارترین انیمیشن‌های امسال است که خالق داستان آن آکیرا توریامای افسانه‌ای است. شخصیت اصلی سریال رائو است؛ کلانتری که در یک جهان برهوت پسا آخرالزمانی با کمک چند شیطان مرموز به دنبال منبع آب می‌گردد. آن‌ها می‌خواهند یک دریاچۀ گمشده را پیدا کنند و برای این منظور باید از خطرات شگفت و هولناک صحرا عبور کنند.

۲. باد شکن (Wind Breaker)

این از آن انیمه‌هایی است که علاقمندان ژانر اکشن و مبارزه‌ای نباید از دستش بدهند؛ داستان سریال دربارۀ دانش‌آموزی به اسم هاروکا است که تصمیم می‌گیرد به یک دبیرستان پر از خلافکار بپیوندد تا بتواند خودش را به شخصیتی قوی‌تر تبدیل کند.

۳. عروس دریایی نمی‌تواند شب شنا کند (Jellyfish Can't Swim in the Night)

این سریال داستان چهار دختر جوان را دنبال می‌کند؛ یک هنرمند که اعتماد به نفسش را از دست داده، یک خواننده، یک آهنگساز و یک یوتیوبر. آن‌ها با هم در قالب یک گروه هنری متحد می‌شوند تا برای خودشان راهی در دنیا پیدا کنند و بتوانند نسخۀ بهتری از خودشان را بسازند.

۴. کایجو شماره ۸ (Kaiju No. ۸)

این سریال شخصیتی به اسم کافکا را دنبال می‌کند؛ مردی که رویای حضور در نیروی دفاع ضد کایجو (ضد هیولا) را دارد. ابتدا به نظر می‌رسد که رویای او به خاطر بالا رفتن سنش از دست رفته باشد؛ اما دوباره قانون سربازگیری نیروی دفاع تغییر می‌کند و راه برای پیوستن کافکا باز می‌شود. اما در همین حین یک اتفاق تکان‌دهنده می‌افتد؛ یک کایجو به کافکا حمله می‌کند و او را به موجودی عجیب و متفاوت تبدیل می‌کند.

۲۲۰۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900923

دیگر خبرها

  • جزییات سهمیه ایران در لیگ نخبگان و قهرمانان
  • بهترین انیمه‌های سریالی که در بهار امسال نباید از دست بدهید
  • چرا تریپل اچ در درفت امسال یک تگ تیم محبوب را از بین برد؟/اخبار WWE
  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس
  • ده روسی: ترکیب ناپولی در سطح اینتر است؛ اندیکا از ابتدای بازی به میدان می‌رود
  • جبهه پایداری به دنبال تصاحب هیات رئیسه مجلس است
  • تداوم همکاری رم با سردار آزمون در گروی کسب‌ سهمیه لیگ قهرمانان اروپا
  • حمایت اساتید دانشگاه در آمریکا از دانشجویان حامی فلسطین
  • پشتوانه‌سازی و قهرمان‌پروری از مهمترین برنامه‌های هیات اتومبیلرانی خوزستان
  • طلایی شدن تنها سهمیه کشتی فرنگی همدان در جام تختی