Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان یک پیشکسوت فوتبال گفت: : نفت مسجدسلیمان به همه تیم‌ها نشان داد اگر کناره‌های استقلال را از کار بیندازید، این تیم پلن دومی برای رسیدن به دروزاه حریفان ندارد.

سیاوش بختیاری‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص دیدار شب گذشته نفت مسجدسلیمان مقابل استقلال تهران، اظهار کرد: نفت در این دیدار واقعاً عالی بازی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نفتی که هر ساله با مشکلات عدیده‌ای مواجه بوده و از کمترین امکانات سخت‌افزاری، نرم‌افزاری و مالی برخوردار است و همیشه در پایان فصل هوادارانش خون به دل می‌شوند تا این تیم در لیگ برتر بماند، شب گذشته مقابل  قهرمان فصل گذشته لیگ، یک بازی خوب و روان انجام داد که دوست و دشمن از بازی نفت مسجدسلیمان مقابل استقلال لذت بردند.

وی ادامه داد: نفت مسجدسلیمان بازی بسیار زیبایی ارائه به نمایش گذاشت و به نظر من شاگردان رضا مهاجری برتری مطلق بر استقلال تهران داشتند. البته در شروع مسابقه، حریف حدود ۵ دقیقه بازی را به دست گرفت اما هر چه از جریان بازی گذشت، بازیکنان نفت مسجدسلیمان با یک بازی بسیار هوشمندانه و متفکرانه و با دادن پاس‌های کوتاه و زمینی تسلط خود را بر میدان و تیم استقلال نشان دادند.

این پیشکسوت فوتبال بیان کرد: نفت با آگاهی از اینکه استقلال برای رسیدن به دروازه حریفان کناره‌های زمین را همیشه مورد تاخت و تاز خود قرار می‌دهد، با بستن کناره‌های زمین پلن هجومی استقلال را برهم زدند و راه نفوذی به این تیم ندادند. شاید در نیمه اول در چند مورد استقلالی‌ها خطراتی روی دروازه نفت ایجاد کردند اما با شروع نیمه دوم دیدیم که نفت مسجدسلیمان با برتری نفرات در کناره‌های زمین، وینگرهای چپ و راست استقلال را خلع سلاح کردند. البته نفت در مجموع این تیم را خلع سلاح کرد و این زنگ خطری برای استقلالی‌ها است.

وی افزود: نفت مسجدسلیمان به همه تیم‌ها نشان داد اگر کناره‌های استقلال را از کار بیندازید، این تیم پلن دومی برای رسیدن به دروزاه حریفان ندارد. همچنین تعجب می‌کنم از برخی سایت‌های خبری که یکی از بازیکنان استقلال را به عنوان برترین بازیکن این دیدار انتخاب کردند در حالی که همه ایران شاهد بود شنانی، بازیکن جوان و خوزستانی نفت بارها با حرکات طولی خود و تکنیک بالایش خط هافبک استقلال را تحت تأثیر بازی زیبای خود قرار داد. بازیکنی که با حرکاتش و تکنیک ناب خوزستانی باعث بالارفتن توان روحی نفت مسجدسلیمان شد.

بختیاری‌زاده خاطرنشان کرد: باید به بازیکنان نفت مسجدسلیمان نمره بیست داد. شاید این دیدار مساوی شد و گلی دربر نداشت اما نفت با یک بازی بسیار زیبا، هجومی و بدون ترس و استرس از نام بزرگ استقلال به همه نشان داد که نفت مسجدسلیمان امسال با فصل‌های قبل متفاوت است و به نظر من این مهم به مدیریت خوب هدایت یزدی در این باشگاه برمی‌گردد که در سکوت و آرامش و علی‌رغم به این که کمترین کمک‌های مالی و معنوی به این تیم می‌شود، تیم خوبی را روانه لیگ برتر کرده است.  امیدوارم این روند خوب نفت مسجدسلیمان تا پایان لیگ ادامه داشته باشد و همین نوع بازی که مقابل استقلال را انجام داد را در دستور کار خود قرار دهد. البته اجرایی شدن چنین برنامه‌ای به مسئولان و تیم بیرون از زمین برمی‌گردد که نفت را تنها نگذارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان تيم فوتبال نفت مسجد سلیمان تيم فوتبال استقلال تهران نفت مسجدسلیمان برای رسیدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۵۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری تیم‌های زیر ١٢ سال ایران برابر حریفان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، دومین روز از رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال غرب آسیا در شرایطی به میزبان اردن برگزار شد که طی آن تیم دختران و پسران کشورمان برابر تیم‌های بحرین و کویت به پیروزی رسیدند.

در مسابقات دختران، شایلین ظفریکایی و لاوین حکیمی در دیدارهای انفرادی برابر رقبای خود به پیروزی دست یافتند، تیم دو نفره ایران نیز با ترکیب شایلین ظفریکایی و لاوین حکیمی از سد بحرین گذشتند تا این بازی ۳ بر صفر به سود ایران تمام شود.

در بخش پسران، آراد زینلی و امیرکسری رنجبر در دو دیدار انفرادی رقبای کویتی خود را شکست دادند، نمایندگان کشورمان در دیدار دونفره نیز برابر حریف پیروز از زمین بازی خارج شدند تا این بازی نیز با برد ۳ بر صفر ایران همراه باشد.

گفتنی است امیرکسری رنجبر، رادین تقوی و آراد زینلی با هدایت امیرحسین اسفندیاری و لاوین حکیمی، شایلین ظفریکایی و سوگند عالیشاهی با هدایت هنگامه عزیزی تیم ایران را تشکیل می‌دهند. در بخش پسران تیم‌های ایران، کویت، اردن، و عراق در گروه اول و تیم‌های سوریه، عربستان، بحرین و لبنان در گروه دوم قرار دارند. در بخش دختران نیز تیم‌های ایران، اردن، لبنان، سوریه و بحرین در یک گروه به مصاف هم می‌روند.

رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال غرب آسیا از سوم تا هشتم اردیبهشت ماه به میزبانی اردن آغاز شده و در حال برگزاری است.

کد خبر 6087952

دیگر خبرها

  • صعود شاگردان شمسایی به فینال در ضیافت پنالتی‌ها
  • شک و تردید درباره رسیدن یک استقلالی به تراکتور
  • گلر استقلالی با دستکش سیدحسین مقابل سپاهان
  • مس صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد
  • مس به ۱/۴ نهایی صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد
  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  • نگاهی به دومین مصاف سپاهان در جام حذفی
  • دبل عجیب به سبک مدافع پیش‌تاخته!
  • برتری تیم‌های زیر ١٢ سال ایران برابر حریفان
  • دانشگر پا به توپ شد/ رقابت نیازمند و میرزازاد برای دروازه