Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@08:34:44 GMT

ارسال پیامک انبوه از طریق اینترنت چگونه است؟

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۹۵۱۹۰

ارسال پیامک انبوه از طریق اینترنت چگونه است؟

پیامک یا sms به‌عنوان یک ابزار ارتباطی از طریق سرویس‌های ارسال پیام کوتاه نظیر موبایل و تلفن‌های جیبی است.

به گزارش ایسنا به نقل از پیام‌رسان، بسیاری از مردم تصور می‌کنند که دیگر ارسال پیامک تبلیغاتی رایگان کاربردی ندارد و پس از 3 دهه از اختراع این فناوری، امروزه ارسال اس‌ام‌اس جای خود را به شبکه‌های اجتماعی داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارسال اس‌ام‌اس از طریق اینترنت می‌تواند یکی از گزینه‌های احتمالی باشد. امروزه نرم افزارها و سایت‌های پیامکی مختلفی وجود دارد که این خدمات را به صورت اختصاصی به کسب و کارها و برندها ارائه می‌دهند.

در این مطلب به معرفی انواع روش‌های ارسال پیامک انبوه اینترنتی از قبیل ارسال تکی و گروهی، ارسال پیامک به مشاغل، ارسال منطقه‌ای، ارسال از نقشه و ... می پردازیم.

سامانه پیامک اینترنتی چیست ؟

سامانه پیامکی یک سیستم ارسال اس‌ام‌اس به صورت انبوه می‌باشد که افراد با دریافت پنل‌ اس‌ام‌اس از این سامانه‌ها می‌توانند از طریق اینترنت پیامک ارسال کنند.

برای مشاهده قیمت پنل اس‌ام‌اس می‌توانید صفحه تعرفه و خرید پنل اس ام اس را مطالعه بفرمایید.

بسیاری از سایت‌های اینترنتی خارجی و ایرانی وجود دارند که امکان ارسال پیامک از طریق اینترنت را فراهم می‌کنند .

سایت‌های خارجی از جمله opentextingonline  یا textfree مناسب کسب‌وکارها و افراد در ایران نیست. چرا که تنها محدود به کشور خودشان هستند و خدمات پیامک اینترنتی را به ایرانی‌ها ارائه نمی‌کنند.

برای استفاده از یک سایت اینترنتی پنل اس‌ام‌اس می‌توانید از پیام‌رسان به آدرس payam-resan.com مراجعه کنید و از خدمات پیامکی بهره ببرید. در ادامه به معرفی خدمات بازاریابی پیامکی که این سامانه ارسال پیامک اینترنتی ارائه می‌دهد می‌پردازیم .

سامانه پیامکی پیام‌رسان، یک نرم افزار تحت وب بدون نیاز به نصب می‌باشد. یعنی شما تنها کافی است تا وارد سایت پیام‌رسان شوید و ثبت نام کنید.

پس از ثبت نام رایگان در این سامانه، شما صاحب یکی از بهترین پنل اس ام اس رایگان خواهید شد.

ارسال پیامک انبوه با کمک گوگل

یکی از خدمات پرکاربرد گوگل، نقشه‌ی اینترنتی (گوگل مپ) است. سامانه پیامکی پیام‌رسان به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید روی نقشه‌ی گوگل ارسال کنید.

استفاده از نقشه‌ی اینترنتی ارسال پیامک بسیار آسان است. تنها با انتخاب ناحیه مورد نظر می‌توانید اس‌ام‌اس انبوه ارسال نمایید.

ارسال پیامک تکی و گروهی از اینترنت

برای آن که بتوانید به شماره‌های مخاطبین خودتان از طریق اینترنت پیامک گروهی ارسال کنید، نیاز به یک شماره اختصاصی دارید .

این خطوط اختصاصی که معمولا با پیش شماره‌های 5000,  3000,  2000 و ... هستند. این شماره‌ها معادل سیم کارت‌های قدیمی هستند.

با ثبت نام در پنل اس‌ام‌اس رایگان پیام‌رسان شما صاحب یک خط اختصاصی هدیه نیز می‌شوید. یعنی بدون پرداخت هزینه می‌توانید اس‌ام‌اس از طریق اینترنت بفرستید.

سپس می‌توانید متن پیامک خود را به صورت تکی و گروهی ارسال کنید.

ارسال پیامک به مشاغل از طریق اینترنت

یکی از ویژگی‌های سامانه پیامکی پیام‌رسان، ارائه بانک شماره به روز و تفکیک شده می‌باشد. این بدین معناست که شما می‌توانید پیامک‌های اینترنتی خود را بر اساس مشاغل و اصناف ارسال کنید.

مثلا تنها برای پزشکان یا کسانی که در صنف درمان مشغول هستد اس‌ام‌اس بفرستید.

بیش از 100 صنف و مشاغل مختلف تحت پوشش ین سامانه می‌باشد.

ارسال پیامک صوتی از طریق اینترنت

برای اینکه بتوانید متن خودتان را به یک آوای صوتی تبدیل کنید نیازمند ابزار اینترنتی هستید. با استفاده از هوش مصنوعی و گوینده مجازی پیام‌رسان می‌توانید تماس صوتی  تبلیغاتی را به صورت اینترنتی ارسال نمایید.

ارسال پیامک از وبسایت و فروشگاه اینترنتی

برای آن که بتوانید در هر زمان با مشتریان اینترنتی خودتان در ارتباط باشید، نیاز دارید تا سایت خودتان را به یک پنل اس‌ام‌اس متصل کنید .

با دریافت وب سرویس پیامکی رایگان (API) می‌توانید از سایت خودتان پیامک ارسال نمایید.

سامانه پیامکی پیام‌رسان؛ پنل اس‌ام‌اس رایگان اینترنتی

ارسال پیامک به روش‌های آسان در کمترین زمان از طریق اینترنت امکان‌پذیر است که کافیست با یک ثبت نام رایگان پنل اس‌ام‌اس شروع کنید تا همکاران سامانه پیام‌رسان مرحله به مرحله  در ارسال پیامک از طریق اینترنت در کنارتان باشند.

جهت ثبت نام و دریافت پنل اس‌ام‌اس رایگان (+خط اختصاصی هدیه )، عدد 111 را به 20005060 پیامک کنید تا در سامانه پیام‌رسان ثبت نام کنید .

آدرس اینترنتی پیام رسان: payam-resan.com

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ارسال پیامک پیامک تبلیغاتی پنل اس ام اس رایگان طریق اینترنت پنل اس ام اس سامانه پیامک سامانه پیام ارسال پیامک ارسال کنید ارسال پیام ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۵۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعلل کویرتایر در تحویل فروش های اینترنتی

 

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، در روز‌هایی که قیمت لاستیک خودرو و سایر لوازم آن روزبه‌روز گران‌تر می‌شود، خرید لاستیک‌های دولتی تنها راهی است که شهروندان می توانند این وسیله ضروری خودرو را تقریباً نصف قیمت بخرند. برای ثبت نام لاستیک دولتی کویر ۴ روش مختلف وجود دارد که ۳ مورد از آنها اینترنتی است و بیشتر فرایند آنها به صورت آنلاین انجام می‌شود. اما شهروند خبرنگار ما مدعی است این شرکت تایرهایی را که اینترنتی خریده است ، تحویل نداده و درخواست رسیدگی دارد.

متن شهروند خبرنگار ما:

شرکت کویر تایر در فروش های اینترنتی تمام وجه تایر را بصورت برخط از مشتری دریافت می کند اما از ارسال تایرها خبری نیست.

امکان خرید لاستیک از طریق سامانه های فروش شرکت های تولید کننده فراهم شده است اما فروش های اینترنتی شرکت کویرتایر با گذشت مدت زمان اعلامی، به دست مشتریان نمی رسد و هیچ یک از شماره های تماس شرکت پاسخگوی مشتریان نیست.

در بخش پیگیری سفارشات بعد از تاخیرهای طولانی، عنوان می شود که مرسوله از طریق تیپاکس ارسال شده است اما کد پیگیری ثبت شده در سایت کویرتایر، در سامانه پیگیری تیپاکس وجود ندارد و شرکت تیپاکس هم اعلام می کند که چنین مرسوله ای را تحویل نگرفته است.

 مشتریان تمام هزینه های خرید و ارسال لاستیک را به حساب کویرتایر واریز کرده اند و هیچ راهی برای پیگیری سفارشات ندارند، روابط عمومی شرکت کویرتایر هم پاسخگوی مشتریان نیست.

دیگر خبرها

  • اعلام تعرفه‌های تخفیفی ایرانسل ویژه حج ۱۴۰۳
  • پویش مجازی «خاطره ای از معلمم» در البرز اجرا می‌شود
  • امکان ارسال پیوست بدون اینترنت در واتس‌اپ
  • عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید
  • وب‌سایت‌هایی که بازدید می‌کنید چقدر ایمن هستند؟
  • وزیر ارتباطات: معافیت مالیاتی کسب و کارهایی که از سکوهای داخلی استفاده کنند
  • معافیت مالیاتی کسب و کارهایی که از سکوهای داخلی استفاده کنند
  • نارضایتی کاربران از ارسال نشدن پیامک بانکی برای تراکنش‌های کمتر از ۳۰ هزار تومان
  • کسب درآمد از ایتا ممکن شد! (راه های کسب درآمد از ایتا)
  • تعلل کویرتایر در تحویل فروش های اینترنتی