Web Analytics Made Easy - Statcounter

«گودرز حبیبی» بازیکن سال‌های دور استقلال در گفت‌وگو با ایرنا با اشاره به نمایش آبی‌پوشان در هفته چهارم لیگ برتر باشگاه‌های ایران مقابل نفت مسجدسلیمان و قبول تساوی بدون گل برابر این حریف، اظهار داشت: نمایش‌های استقلال در این فصل به دل نمی‌چسبد. مشخص نیست این تیم با چه روش و تاکتیکی بازی می‌کند و باید پرسید برنامه استقلال برای رسیدن به گل چیست؟ ساختار فنی استقلال با مشکلاتی زیادی روبه‌روست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ایراد دیگری که از ریکاردو ساپنتو می‌توان گرفت این است که از بازیکنان در پست اصلی خود استفاده نمی‌کند. کوین یامگا باید پشت مهاجمان بازی کند تا از تکنیک و سرعت خود استفاده کند اما او در منطقه‌ای به کار گرفته می‌شود که بازدهی زیادی ندارد. محمد محبی جایش وسط زمین است؟ اینها به شناخت و آگاهی مربی بستگی بستگی دارد، اینکه بداند کدام بازیکنان در چه پست‌هایی بازی کنند موضوعی نیست که بگوییم به زمان نیاز دارد، اینها دیگر از مسائل ابتدایی تلقی می‌شود.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: تمام تیم‌ها شیوه و روش بازی استقلال را یاد گرفته‌اند، چراکه این تیم فقط یک تاکتیک دارد. توپ را به کناره‌ها می‌برد تا روی دورازه حریفان ارسال کند و این روش به‌راحتی مهار می‌شود.استقلال با ادامه این روند در هفته‌های آینده با چالش روبه‌رو خواهد شد.

حبیبی تصریح کرد: خسرو حیدری که در هیچ تیمی سابقه مربیگری نداشته اشتباه بزرگی کرد که حضور در کادرفنی استقلال را قبول کرد. وقتی او مربی یک تیم نوجوانان نیز نبوده چگونه به تیم بزرگسالان آمد.او بازیکن بزرگی در این فوتبال بوده و نباید خودش را با یک تصمیم اشتباه خراب می‌کرد.

وی تاکید کرد: مشکل استقلال این است که معلوم نیست چه کسی برای این تیم یارگیری کرد. آن فردی که برای استقلال یارگیری کرد تا حالا پایش به توپ خورده است؟ آیا او بازیکن شناس بوده؟ آیا وی می‌دانست براساس منطق فوتبالی و نیاز فنی تیم باید یارگیری کرد؟ ‌می‌خواهم بپرسم چرا یک هافبک طراح جذب نشد اما مهاجمان زیادی را به خدمت گرفت که استقلال با چالش مواجه شود. اگر مبنای یارگیری استقلال فوتبالی بود هیچ وقت حاشیه‌ای که برای ارسلان مطهری رخ داد به وجود نمی‌آمد و یا کاوه رضایی به تراکتور نمی‌رفت.

بازیکن سال‌های دور استقلال در پایان گفت: کاوه رضایی با استقلال دو ماه تمرین کرد اما به خاطر اشتباهات باشگاه، به تراکتور رفت، چرا زودتر فهرست خروجی استقلال مشخص نشد؟ ارسلان مطهری با رفتار محترمانه باشگاه استقلال روبه‌رو نشد چطور می‌خواهد از نظر فوتبالی و روانی به سطح بالا بازگشته و برای استقلال بازی کند؟

برچسب‌ها باشگاه استقلال کوین یامگا گودرز حبیبی خسرو حیدری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه استقلال کوین یامگا گودرز حبیبی باشگاه استقلال کوین یامگا گودرز حبیبی خسرو حیدری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۵۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نام استقلال به استقلال خلیج فارس تغییر یافت

به گزارش صدای ایران از فرارو،عبدالعلی علی عسکری، مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس با اشاره به اینکه پسوند «خلیج فارس» نقطه اشتراک تمامی شرکت‌های گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس است، گفت: بر اساس همین سیاست، در راستای حفظ وحدت رویه، سیاست حاکمیت شرکتی و همچنین روز مبارک خلیج فارس، بر اساس تصمیم مالکان جدید، تیم محبوب استقلال، به استقلال خلیج فارس تغییر می‌یابد.


وی ادامه داد: این اقدام، گامی مهم برای اصلاح ساختار‌های اقتصادی، سودده کردن این باشگاه، حرکت استقلال خلیج فارس در تراز جهانی و ان‌شاءالله کسب توفیقات در شأن این تیم در عرصه‌های بین‌المللی است.

دیگر خبرها

  • دلیل نمایش ضعیف بلینگام برابر بایرن مشخص شد
  • سرنوشت دیدار تراکتور و استقلال در دستان دو بازیکن
  • ۱۱ بازیکن نکونام برای فتح تبریز | امید آبی ها به یک بازیکن
  • آیا استقلال این ملی‌پوش را می‌خواهد؟
  • پنج بازیکن مشترک بین استقلال و تراکتور؛ انگیزه مطهری برای درخشش
  • پنج بازیکن مشترک بین استقلال و تراکتور/ انگیزه مطهری برای درخشش
  • ارسلان قبل از استقلال گیتار به دست شد (عکس)
  • دو جوان استقلالی همچنان سرشار از انگیزه (عکس)
  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!
  • نام استقلال به استقلال خلیج فارس تغییر یافت