Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، طی مراسمی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان سه طرح مهم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان همزمان با هفته دولت با اعتباری بیش از ۸۰ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی شد.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، ابتدا با حضور در محل دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان سلف سرویس این دانشکده را با اعتباری بالغ بر شش میلیارد تومان افتتاح و مورد بهره برداری قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با افتتاح سلف سرویس دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان بیش از ۱۰۰ نفر از اساتید و دانشجویان از خدمات مناسب رفاهی بهره مند می شوند‌‌.

دکتر کامرانی در ادامه افتتاح پروژه‌های هفته دولت دانشگاه علوم پزشکی استان با حضور در محل اورژانس پیش بیمارستانی و فوریت های پزشکی استان کلنگ آغاز عملیات اجرایی احداث سوله مدیریت بحران مرکز فوریت‌های پزشکی استان را بر زمین زد.

سوله مدیریت بحران مرکز فوریت های پزشکی استان با هدف پشتیبانی حوادث غیر مترقبه با زیربنای بیش از هزار متر و با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان احداث خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، در ادامه با حضور در شهرک پیامبر اعظم پروژه مهم آزمایشگاه مرجع استان را کلنگ زنی کرد.

دکتر کامرانی در آئین کلنگ زنی آزمایشگاه مرجع استان عنوان کرد: آزمایشگاه مرجع استان در زمینی به مساحت ۶ هزار متر مربع در پنج طبقه و اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان احداث می‌شود..

وی گفت: با احداث ساختمان آزمایشگاه مرجع استان هرمزگان به قطب آزمایشگاهی جنوب کشور تبدیل خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: احداث آزمایشگاه مرجع یکی از نیازهای ضروری استان بود که با همکاری سه جانبه استانداری، دانشگاه علوم پزشکی و وزارت بهداشت احداث و تجهیز می‌شود.

وی افزود: در هفته دولت امسال در مجموع ۵۲ پروژه بهداشتی، درمانی و آموزشی با تلاش دانشگاه علوم پزشکی در سطح استان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت که نقش بسزایی در ارتقاء شاخص‌های بهداشتی و درمانی استان خواهد داشت.

کامرانی گفت: زیرساخت‌های حوزه بهداشت و درمان هرمزگان برای ارائه خدمات مناسب بهداشتی و درمانی به مردم استان بیش از پیش نیازمند تقویت است و برای تحقق این مهم، همه به ویژه بنگاه‌های اقتصادی از محل مسئولیت‌های اجتماعی رسالت مهمی دارند.

انتهای پیام/ 3728

منبع: فارس

کلیدواژه: احسان کامرانی معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان سوله مدیریت بحران امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان بهداشتی و درمانی استان آزمایشگاه مرجع استان دانشگاه علوم پزشکی میلیارد تومان پزشکی استان معاون سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۵۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط‌ جنین در یزد

ایسنا/یزد معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: یک مرکز مداخله گر در امور درمانی و سقط جنین در یزد پلمب شد.

دکتر «سید کاظم رضوی» افزود: هیچ یک از کارکنان این مرکز غیرقانونی، تخصص پزشکی نداشتند و با پیگیری و تلاش کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه و همکاری دادستانی و پلیس اماکن، پس از طی مراحل قانونی، پملپ انجام شده و مدارک موجود به مقامات قضایی و همچنین دفتر حقوقی دانشگاه ارائه شد.

وی اظهار کرد: یکی از وظایف حوزه معاونت درمان دانشگاه های علوم پزشکی حفظ سلامت آحاد جامعه است و برخورد با مراکز غیرمجاز و مداخله‌گر در امور درمانی در حوزه پزشکی با جدیت در دستور کار قرار دارد.

به گزارش ایسنا و به نقل از وبدا یزد، رضوی از مردم درخواست کرد ضمن خودداری از مراجعه به واحدها و موسسه‌های غیرمجاز درمانی، هرگونه تخلف یا دخالت غیرمجاز افراد بدون صلاحیت در موضوع درمان‌ را از طریق سامانه ۱۹۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشف و ضبط ۱۲۰۰ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی غیرمجاز در کاشان
  • یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد پلمب شد
  • آغاز عملیات اجرایی احداث شهرک داتیک بندرعباس
  • پلمب یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط‌ جنین در یزد
  • آیین کلنگ زنی احداث ۱۳۴ واحد نهضت ملی مسکن در شهر گهرو برگزار شد
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل منصوب شد
  • رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل تغییر کرد
  • ارائه خدمات درمانی بهداشتی به اتباع مجاز و غیرمجاز در سیستان و بلوچستان
  • جلسه هم اندیشی ساماندهی خدمات بهداشتی و درمانی اتباع خارجی در سیستان و بلوچستان
  • بیمارستان نیایش خرم‌آباد ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد