Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم رونمایی از دیوارنگاره جهان پهلوان غلامرضا تختی با حضور رئیس فدارسیون کشتی و جمعی از مسئولان و مردم برگزار شد.

مراسم رونمایی از دیوارنگاره جهان پهلوان غلامرضا تختی صبح امروز (چهارشنبه نهم شهریور) با حضور رضا صیادی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران، امیر یزدی شهردار منطقه 12، علیرضا دبیر رئیس فدارسیون کشتی و جمعی از مسئولان و مردم برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، به مناسبت زادروز جهان پهلوان تختی که به عنوان روز ملی کشتی در تقویم رسمی ثبت شده است، مراسم رونمایی از دیوارنگاره جهان پهلوان غلامرضا تختی در محله شوش تهران با حضور مسئولان فدراسیون کشتی، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران و شهردار منطقه ۱۲ تهران برگزار شد.

دبیر در این مراسم، طعنه‌ای هم به رئیس سابق فدراسیون کشتی زد. رسول خادم چهار روز پیش در پستی اینستاگرامی از بی‌توجهی اهالی ورزش نسبت به روز ملی کشتی انتقاد کرد. او در صفحه شخصی‌اش نوشت: «روز ملی کشتی مصادف است با زادروز پهلوان غلامرضا تختی بزرگ. نام جاودانی که چند سالی است بسیاری در تلاشند تا در پشت نام های نان آور و مال آور دیگر کمرنگش کنند!»

خادم در ادامه متن، کنایه‌ای هم به مسئولان فعلی فدراسین زد و شعری هم ضمیمه متن خود کرد: «و چه تلخ است هنگامی که در این تلاش، همراهی کسانی از خانواده ورزش و کشتی هم به چشم می خورد... بگذریم! حالم چو دلیری است که از بخت بد خویش/ در لشگر دشمن پسری داشته باشد!»

امروز هم دبیر، کنایه خادم را بی‌پاسخ نگذاشت. هرچند او اسمی از رئیس سابق فدراسیون نیاورد، اما طعنه‌ای زد که مشخص بود مخاطبی غیر از رسول خادم ندارد.

رئیس فدراسیون کشتی در این مراسم، گفت:

پدرم همیشه می گفت نانی که سر سفره ماست به برکت آقا تختی است چرا که او پدر من را سر کار گذاشت و پدرم همیشه دنباله رو تختی بود.

رئیس فدراسیون کشتی با تشکر از سازمان زیباسازی تصریح کرد:

امیدوارم در این مسیر باشید و دعا کنید ما هم در این مسیر باشیم. البته نباید به دنبال تبلیغات برای خود باشیم و کسانی که می خواهند کاندیدا شوند مدام می گویند این کار را می کنم یا فلان کار را می کنم و نیازی به این کارها نیست.

دبیر اظهار داشت:

یکی از قهرمانان نقد کرده بود چرا فدراسیون کشتی برای روز آقا تختی کاری نمی کند. اولا من و آن آقا کسی نیستیم که برای تختی کاری کنیم. سال های گذشته با برگزاری یک مراسم و دعوت از چند سبلریتی کار تبلیغاتی می کردند تا خودشان را با نام تختی گنده کنند. امسال بالای ۵۰۰ شهر برای روز کشتی و تولد آقاتختی مسابقه گذاشتند، ما باید این کارها را بکنیم تا کشتی و جامعه ی آن بزرگ و گسترده شود.

وی ادامه داد:

آقا تختی هر وقت حالش بد بود به کربلا می رفت. این ها را باید بولد و بزرگ کنیم. اسم نمی آورم اما باید آن دنیا جواب بدهند. آن قهرمانی که با تفکر خراب، بحث خودکشی تختی را مطرح کرد باید جواد بدهد. صد در صد می گویم او این کار را نکرد. کسانی که این حرف را می زنند یک درصد احتمال بدهند تختی این کار را نکرده پس آن دنیا جواب او را چگونه می دهند.

رئیس فدراسیون کشتی خاطرنشان کرد:

هیچ‌وقت نتوانستم به این جواب برسم که کشتی بزرگتر است یا تختی؟ خیلی ها به کشتی و ورزش می چسبند تا خودشان را گنده کنند اما من هنوز به این جواب نرسیدم که تختی بزرگتر است یا کشتی. هیچوقت از مراسم رونمایی و این کارها خوشم نمی آید اما برای این مراسم خیلی دوست داشتم حضور داشته باشم.

دبیر افزود:

همه از کشتی خاطره دارند یا کشتی گرفته اند. ۸۲ درصد مدال های مملکت ما را کشتی آورده و بقیه رشته ها ۱۸ درصد مدال گرفته اند که البته این خوب نیست.

به گزارش ایسنا، رئیس فدراسیون از مدیرعامل سازمان زیباسازی خواست، تصویر خوبی از آقا تختی در جای خوب شهر طراحی شود.

رضا صیادی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران نیز در این مراسم گفت:

امیدواریم با انتشار تصویر قهرمانان، مرام این بزرگان را در سطح شهر تکثیر کنیم و از اینکه توانستیم با رونمایی از دیوارنگاره جهان پهلوان تختی در این جهت گام برداریم، بسیار خوشحالیم.

اخبار داغ 

انتقاد یک روزنامه ورزشی از میثاقی؛ آنتن زنده تلویزیون دست چه کسانی است؟ افشاگری فغانپور علیه میرشاد ماجدی: نگذار بگویم شب قبل از بازی با لبنان کجا بودی! / فیلم گل دوم دیبالا به مونتزا (رم 2-0 مونتزا) توقف در 236 بازی پیاپی در لالیگا؛ اینیاکی ویلیامز پس از 6 سال مصدوم شد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مدیرعامل سازمان زیباسازی پهلوان غلامرضا تختی مراسم رونمایی فدراسیون کشتی رئیس فدراسیون آقا تختی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۵۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) مراسم رونمایی از کتب نقض حقوق بشر در کانادا و سوئد

(عکس) مراسم رونمایی از کتب نقض حقوق بشر در کانادا و سوئد

دیگر خبرها

  • کشتی‌گیر کرمانشاهی نائب‌قهرمان جام تختی شد
  • (عکس) مراسم رونمایی از کتب نقض حقوق بشر در کانادا و سوئد
  • میزبان مسابقات جام تختی کشتی آزاد مشخص شد
  • زنجان میزبان جام تختی آزاد؛ برگزاری جام هاشمی‌نژاد در خرداد
  • تغییر زمان و مکان کشتی آزاد جام تختی
  • جام بین‌المللی یا آبروریزی ملی! چرا جام تختی با این شکل برگزار می‌شود؟/ شعار بیلبوردهای شهردار را باور کنیم یا میزبانی درجه۳ دبیر را ؟
  • تغییر احتمالی زمان و مکان جام تختی کشتی آزاد
  • طعنه‌زنی سنگین به دو مدیر ارشد اقتصادی دولت رئیسی
  • طعنه سنگین میرسلیم به وزیر اقتصاد و رئیس بانک مرکزی
  • طعنه سنگین میرسلیم به وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی