Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@10:43:27 GMT

درخواست پلیس البرز برای شناسایی مامور قلابی

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۹۵۵۰۰

درخواست پلیس البرز برای شناسایی مامور قلابی

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد نادربیگی روز چهارشنبه اظهار داشت: در پی ارجاع چندین فقره پرونده کلاهبرداری سایت دیوار از سوی فردی با لباس کارکنان انتظامی بر تن داشته، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری قرار گرفت.
وی افزود: بررسی‌های اولیه کاراگاهان حاکی از این بود که متهم با شناسایی طعمه های خود از طریق سایت دیوار، به هنگام مراجعه به محل اعلام شده از سوی مالباخته لباس کارکنان انتظامی را به تن می کرد و با ارائه رسید جعلی پرداخت اقلام مختلف اعم از گوشی طلا و غیره را دریافت و متواری می شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 نادربیگی خاطرنشان کرد:  کارآگاهان پس از انجام تحقیقات گسترده و به کارگیری اقدامات پلیسی در نهایت موفق به شناسایی و دستگیری متهم شده و تاکنون ۱۹ نفر از مالباختگان را شناسایی کرده اند.
وی یادآورشد : با دستور دادیار شعبه ۱۶ دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۳ کرج تصویر بدون پوشش متهم منتشر می‌شود تا چنانچه شهروندان توسط این شخص مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند برای پیگیری پرونده خود به پلیس آگاهی استان البرز واقع در کرج- میدان طالقانی- بلوار تعاون -ساختمان پلیس آگاهی مراجعه کنند.
 

برچسب‌ها البرز دادیار کلاهبرداری پلیس آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: البرز دادیار کلاهبرداری البرز دادیار کلاهبرداری پلیس آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۵۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل در خراسان شمالی

سردار سعید مطهری‌زاده در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: در پی اقدامات اطلاعاتی و پلیسی ماموران سازمان اطلاعات شهرستان شیروان یک نفر متهم به کلاهبرداری میلیاردی از تعدادی از شهروندان در این شهرستان شناسایی شد.

وی در ادامه افزود: ماموران طی یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر نموده و به مقر پلیس انتقال دادند.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی خاطر نشان کرد: این متهم دارای سوابق متعدد کلاهبرداری با مبالغ میلیاردی در استان خراسان رضوی بوده و به مدت ۷ سال متواری شده بود و به همین جهت از سوی پلیس بین الملل تحت تعقیب بود که با تیزهوشی ماموران پلیس شیروان دستگیر شد.

این مقام ارشد انتظامی در پایان گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 6092555

دیگر خبرها

  • باند سارقان خودرو در نهاوند منهدم شد
  • انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • اعتراف به ۴۰ فقره سرقت از انباری در شرق تهران
  • شگرد عجیب یک کلاهبردار برای خرید سکه و طلا
  • بازداشت کلاهبردار دارای اعلان قرمز اینترپل در شیروان
  • دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل
  • کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل دستگیر شد
  • بازداشت کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل در خراسان شمالی
  • دستگیری مدیر قلابی کلاهبردار سایت دیوار
  • انهدام شرکت هرمی کیونت در کرج