Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، نمایش «پدر» به نویسندگی فلوریان زلر و کارگردانی آروند دشت آرای شامگاه سه شنبه هشتم شهریور ماه با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم داود رشیدی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

رضا کیانیان یکی از بازیگران نمایش «پدر» پس از پایان اولین اجرای این اثر نمایشی به نمایندگی از گروه اجرایی، ضمن قدردانی از استقبال مخاطبان از تماشاگران حاضر در سالن خواست تا به احترام سالروز درگذشت داود رشیدی یک دقیقه سکوت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احترام برومند بازیگر، گوینده و همسر مرحوم داود رشیدی هم که به دعوت گروه اجرایی در اولین اجرای این اثر نمایشی در تالار اصلی تئاتر شهر حضور یافته بود، ضمن ابراز خرسندی از استقبال خوب مخاطبان در اولین اجرای این نمایش توضیح داد: از گروه اجرایی نمایش بابت اقدام ارزشمندشان در گرامیداشت مرحوم داود رشیدی قدردانی می کنم و امیدوارم با تلاش و زحمتی که در به صحنه بردن این اثر نمایشی انجام دادند، شاهد استقبال چشمگیر مخاطبان باشیم. کما اینکه استقبال قابل توجه روز اول می تواند نشانه خوبی برای به صحنه رفتن نمایشی مفید و موثر برای تماشاگران باشند.

نمایش «پدر» به نویسندگی فلوریان زلر، کارگردانی آروند دشت آرای و بازی رضا کیانیان، لیلی رشیدی، سعید چنگیزیان، مارین ون‌هولک، سوگل خلیق، بهزاد کریمی، نجوا صاحب‌الزمانی هر روز ساعت ۲۰ به مدت زمان ۹۰ دقیقه در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر به صحنه می رود. این در حالی است که دانشجویان تمامی رشته های تحصیلی می توانند هر روز با مراجعه به گیشه و ارائه کارت دانشجویی به صورت محدود از تخفیف ۳۰ درصدی قیمت بلیت نمایش برخوردار شوند.

عکس از کیارش مسیبی است.

کد خبر 5578087 آروین موذن زاده

منبع: مهر

کلیدواژه: رضا کیانیان لیلی رشیدی سعید چنگیزیان آروند دشت آرای تئاتر شهر داوود رشیدی تئاتر ایران فیلم کوتاه هنرمندان تئاتر کارگردان تئاتر حضور هنر ایران در جهان فیلم سینمایی محرم 1401 بازیگر تئاتر اربعین حسینی جشنواره تئاتر مقاومت تئاتر شهر خانه سینما بیست و نهمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان فیلم درخت خاموش داود رشیدی تئاتر شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۵۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماشای «العهد الأبدی» در کارون

ایسنا/خوزستان به منظور اشاعه‌ فرهنگ و هنر و در راستای فعالیت‌های هنری، نمایشنامه عربی «العهد الأبدی» کاری از هنرمندان گروه تئاتر اشراق شهرستان کارون به صحنه می‌رود.

سید کاظم قریشی، کارگردان این نمایش، در این باره به ایسنا گفت:  این نمایش با همت هنرمندان گروه تئاتر اشراق شهرستان کارون از ۱۷ تا ۲۱ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳ در فرهنگسرای مهدیه کوت عبدالله اجرا می‌شود.

این پیشکسوت تئاتر افزود: نمایش «العهد الابدی» با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کارون، شهرداری و شورای اسلامی شهر کوت عبدالله، فرهنگسرای مهدیه و انجمن هنرهای نمایشی شهرستان کارون روی صحنه می‌رود.

این نویسنده گفت: این نمایش به مسایلی درباره‌ مرگ، زندگی، امید و جایگاه زن در جامعه می‌پردازد.

نویسنده این نمایش سالم باوی، کارگردان سید کاظم قریشی و  بازیگران هادی ناصری، آمنه ناصری، عزیزه سینایی، عدنان ناصری، رضا باوی و مرام ناصری هستند.

مشاور هنری: عبدالعظیم عساکره، موسیقی و افکت و منشی صحنه: فردوس ناصری و روابط عمومی: سید احسان نوری از دیگر عوامل نمایش «العهد الابدی» به شمار می‌آیند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تئاترحوزه هنری استان به جشنواره سراسری بچه های مسجد راه یافت
  • پایان جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • حضور ۱۴ گروه در جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • نویسنده «نون‌خ‌۵» تحقیقات جدی درباره محیط‌زیست و کولبرها انجام داد
  • نویسنده «نون‌خ‌۵» تحقیقات جدی درباره محیط‌زیست و کولبر‌ها انجام داد
  • تماشای «العهد الأبدی» در کارون
  • نمایش قهرمان اسکیت ایران به مناسبت روز خلیج فارس
  • پوستر جدید «نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی» منتشر شد
  • شش نمایش همراه جشنواره تئاتر رضوی شدند
  • بازیگران «نون خ 5» با مخاطبان گفتگو کردند