Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرماندهی انتظامی کشور گفت: اجازه هیچ‌گونه هنجارشکنی را در کشور ‌نمی‌دهیم و بدون مماشات با مخلّان امنیت و آرامش کشور به صورت انقلابی برخورد می‌کنیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، سردار قاسم رضایی در مراسم پایان دانش‌آموختگی و اعطای درجه آموزشگاه‌های علمی و تخصصی فراجای اصفهان، اراک، تبریز و کرج که در آموزشگاه افسری ولیعصر (عج) تبریز برگزار شد، با تاکید بر اینکه اتحاد خلل‌ناپذیری بین مردم و حاکمیت وجود دارد، اظهار داشت: علی‌رغم مشکلات و کاستی‌ها، این اتحاد مستحکم، فتنه‌ها را خنثی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با وجود همه توطئه‌ها و مشکلات، ایران شکست‌ناپذیر است چون الگویی چون سیدالشهدا (ع) دارد، افزود: انقلابی بودن، حلقه وصل قوای کشور بوده و همه حول محور ولایت هستند لذا مردم ما در برابر فتنه‌ها تحمیل اراده می‌کنند.

جانشین فرماندهی انتظامی کشور، با اشاره با اینکه امروز قریب به 2 هزار و 600 نفر لباس مقدس انتظامی و خادمی ملت را برتن کردند، ابراز داشت: با پوشیدن این لباس مقدس، شبانه‌روز به این مردم و کشور خدمت می‌کنیم و به همین علت پلیس در نزد ملت عزیز است.

دستگیری 5 نفر از عاملان تیراندازی در ملکشاهی‌/ برخورد قاطع ‌با مخلان امنیت/ به ناامن‌کنندگان اجازه جولان نمی‌دهیمکلاهبردار 110میلیارد تومانی در کردستان بازداشت شد/ با مخلان امنیت به‌جد برخورد می‌کنیم

وی با تاکید بر اینکه خادمان مردم در سرما و گرما در جاده‌ها، شهرها و در سراسر مرزهای کشور بیدارند، تصریح کرد: گرمای بالای 50 درجه و سرمای زیر 20 درجه در مرزها خللی در ماموریت ایجاد نمی‌کند چراکه روحیه انقلابی و دفاع مقدسی در این خادمان جاری است.

سردار رضایی ادامه داد: دانش آموختگان عزیز از امروز خدمت را در لباس مقدس انتظامی آغاز کردند و اولین ماموریت خود را در اربعین اجرا کرده و خادم زائرین امام حسین (ع) خواهند بود، این آغاز مبارک برکات فراوانی را در پی دارد چراکه ما ملت امام حسینیم و ما ملت شهادتیم.

وی با هشدار به بر هم زنندگان نظم و امنیت و آرامش کشور، خاطرنشان کرد: به آن سوی مرزها و فریب خوردگان داخلی و مزدوران آنها اعلام می‌کنیم که اجازه هیچ‌گونه هنجارشکنی در کشور را نمی‌دهیم و بدون مماشات با مخلّان امنیت و آرامش کشور به صورت انقلابی برخورد می کنیم و این پیام ملت و پیام فرماندهی انتظامی است.

سردار رضایی با بیان اینکه ما پاسدار انقلاب و حریم و دستاوردهای انقلاب و آرامش مردم هستیم، اظهار داشت: آرامش و امنیت کشور در سایه مدیریت والای ولی فقیه و خون شهداست و با لبیک ملت فتنه‌ها را خنثی می‌کنیم. انقلاب زنده است و روحیه انقلابی دائمی است چراکه در انتظار فرج روحیه انقلابی جاری باید باشد

وی خاطرنشان کرد: در پیروی از اوامر فرماندهی کل قوا هم، پلیس در مقابل مظلومان رئوف و مهربان و در برابر هر هنجار شکن، مقتدر و بدون تعارف است لذا در نظرسنجی‌های مردمی در صدر قرار داریم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: برخورد می کنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۵۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحول خوبی در بوکس کشور ایجاد شده است/ همدان استعدادهای خوبی دارد

اکبر احدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به مسابقات بوکس نوجوانان قهرمانی کشور اظهار کرد: از نظر فنی سطح مسابقات بالا بود و نفرات برتر جهت مسابقات قهرمان آسیا به اردو تیم ملی دعوت خواهند شد.

وی افزود: استعدادهای خوبی را در این مسابقات شناسایی کردیم که قطعا آینده بوکس را خواهند ساخت.

سرمربی تیم ملی بوکس نوجوانان کشور با اشاره به میزبانی ملایر گفت: هیچ نقطه ضعف و کم و کاستی در این چند روزه من ندیدم و ملایر نمره قابل قبولی گرفت.

احدی خاطرنشان کرد: از تمام مدیران استان همدان و شهرستان ملایر برای فراهم کردن بهترین امکانات سپاسگذار هستیم.

وی با بیان اینکه تحول خوبی در رده‌های پایه بوکس ایجاد شده است، بیان کرد: ما در رده‌های پایه پشتوانه‌های خوبی داریم که نویدبخش روزهای خوب برای بوکس کشور است.

سرمربی تیم ملی نوجوانان کشور عنوان کرد: امیدواریم با نگاه مقام عالی وزارت ورزش و کمیته المپیک در تزریق منابع مالی شاهد توسعه روزافزون بوکس باشیم.

کد خبر 6092627

دیگر خبرها

  • سفر سردار رادان به خراسان رضوی به دعوت مردم متدین مشهد
  • تحول خوبی در بوکس کشور ایجاد شده است/ همدان استعدادهای خوبی دارد
  • شکایت رسمی علیه سعید آقاخانی و سریال نون خ
  • ۶ عامل هنجارشکنی پس از بازی تیم‌های ملوان و سپاهان دستگیر شدند + جزئیات
  • بیگانگان به دنبال فروش سلاح در خلیج فارس هستند
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • مردم سیستان و بلوچستان به احدی اجازه تفرقه‌اندازی نمی‌دهند
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • کشف کالای قاچاق در مروست