Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@23:06:39 GMT

شرط معدل سه سال آخر برای کنکور ۱۴۰۴ اجرا شود

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۹۵۵۵۲

شرط معدل سه سال آخر برای کنکور ۱۴۰۴ اجرا شود

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: به دلیل اینکه ما در قانون رتبه‌بندی معلمان هیچ تفاوت و تبعیضی را قائل نشده‌ایم، هر چه سریعتر رتبه بندی در خصوص معلمین طرح مهرآفرین توسط دولت اجرا شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عبدالرضا مصری در نشست علنی امروز _چهارشنبه نهم شهریورماه_ مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: چون ما در قانون هیچ تفاوت و تبعیضی قائل نشدیم، خواهش می‌کنیم دولت هرچه سریع‌تر رتبه بندی معلمان را در مورد مهرآفرین اجرا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تعداد زیادی از کسانی که در آزمون سراسری شرکت کردند، متاسفانه سازمان سنجش نمره آنها را اعلام نکرده که این هم تبعیض دوم است. کسی که در کنکور شرکت کرده اگر تقلبی صورت گرفته اعلام و به دادگاه معرفی کنید، اما نمی‌شود به میل خودتان بگویید اینها یک بار دیگر آزمون دهند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دسته سوم کسانی هستند که شرط معدل برای آنها گذاشتید، اظهار کرد: نمی‌شود برای خیابانی که تا حالا دوطرفه بوده و اگر امروز تابلوی یکطرفه می زنیم بگوییم کسانی هم که در گذشته از اینجا عبور کرده‌اند جریمه شوند.

مصری تاکید کرد: اگر قرار است شرط معدل سه سال آخر باشد، باید کنکور ۱۴۰۴ شرط معدل سه ساله برگزار شود که امیدواریم به این موضوعات توجه شود.

کد خبر 601251

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کنکور سراسری کنکور داوطلب کنکور کنکور دکتری کنکور ۱۴۰۰ داوطلبان کنکور کنکور ۱۴۰۱ کنکور 99 کنکور ارشد اعلام نتایج کنکور 1400 تغییرات کنکور 1401 تغییرات کنکور ۱۴۰۲ سازمان سنجش کنکور کارشناسی ارشد شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شرط معدل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۵۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی دو قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در اجرای اصل ۱۲۳ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، «قانون تفسیر ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی» را که در جلسه علنی ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ به تأیید شورای نگهبان رسید، برای اجرا به وزارت کشور، وزارت راه و شهرسازی، وزارت امور اقتصادی و دارایی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابلاغ کرد.

رئیس جمهور همچنین «قانون ارجاع اختلاف بین شرکت مادر تخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) و شرکت کنت ترکیه به داوری» را که در جلسه علنی ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ به تأیید شورای نگهبان رسید، برای اجرا به وزارت نیرو و نهاد ریاست جمهوری (معاونت حقوقی رئیس جمهور) و وزارت امور خارجه ابلاغ کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • جزئیات ترمیم معدل داوطلبان کنکور اعلام شد
  • بهترین منابع جمع‌بندی کنکور (تجربی، انسانی و ریاضی)
  • رئیس‌جمهور ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • رئیسی دو قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • رئیسی ۲ قانون برای اجرا ابلاغ کرد +جزئیات
  • رئیسی ۲ قانون را ابلاغ کرد
  • رتبه‌بندی داروخانه‌ها بر چه اساسی است؟
  • مطالبات رتبه بندی فرهنگیان گلستان تا خرداد ماه تسویه می شود
  • اقدامات آموزشی و رتبه بندی معلمان
  • رئیسی: هدف رتبه بندی معلمان افزایش شان و منزلت معلم است (فیلم)