Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@09:16:45 GMT

داروسازان در کنار تیم درمان حرکت کنند

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۹۵۶۶۳

داروسازان در کنار تیم درمان حرکت کنند

به گزارش خبرنگار مهر، نیایش محبی، روز چهارشنبه در نوزدهمین همایش انجمن علمی داروسازان ایران که در محل هتل المپیک تهران برگزار می‌شود، گفت: در گذشته داروسازان و داروخانه‌ها جایگاه مناسبی در تیم درمان نداشتند اما با پیشرفت علم، نقش این گروه در روند درمان بیشتر شد و به جایگاه امروز دست یافتند.

وی افزود: جایگاه امروز داروسازی در نظام سلامت جایگاه ارزشمندی است و داروسازان نیز باید توجه داشته باشند که بخشی از یک تیم هستند و همواره باید در راستای بهترین تصمیمات برای بهبود بیماران حرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوزدهمین همایش انجمن علمی داروسازان ایران از نهم تا یازدهم شهریور ۱۴۰۱ در مرکز همایش‌های بین المللی هتل المپیک تهران در حال برگزاری است.

کد خبر 5578112

منبع: مهر

کلیدواژه: انجمن علمی داروسازان داروسازی سازمان غذا و دارو واکسن کرونا ویروس کرونا آمار کرونا طرح دارویار وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی سازمان بیمه سلامت روز داروساز واکسیناسیون شیوع کرونا بهرام عین اللهی سازمان نظام پزشکی واکسیناسیون کرونا اهدای خون داروسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۵۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش علمی خلیج فارس هویت ملی و تاریخی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، معاون فرهنگی واجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش از برگزاری رویداد‌های متنوع فرهنگی، علمی وهنری گرامیداشت روز خلیج فارس در کیش خبر داد.

علیرضا فاطمیان پور گفت: همایش علمی خلیج فارس هویت ملی و تاریخی با حضور پیروز مجتهد زاده یکی از صاحب نظران بین المللی حوزه خلیج فارس، فردا یکشنبه نهم اردیبهشت در مرکز همایش‌های بین المللی کیش برگزار می‌شود.

وی افزود: جشن خانوادگی روز ملی خلیج فارس به همراه آیین اختتامیه جشنواره کیش بهشت خانواده ها نیز ساعت ۱۹ دوشنبه دهم اردیبهشت در یکی از کشتی های تفریحی اجرا خواهد شد.

 علیرضا فاطمیان پور افزود: پخش زنده ویژه برنامه تلویزیونی روز ملی خلیج فارس از ساعت ۸ صبح به مدت ۴۵ دقیقه از شبکه سه سیما و از ساعت ۱۳ تا ۱۳:۴۵ دقیقه از شبکه دو سیما، اجرای رزمایش دریایی از ساعت ۸ صبح و برگزاری اجتماع دانش آموزی به همراه اجرای برنامه‌های روز ملی خلیج فارس در اسکله تفریحی از برنامه‌های در نظر گرفته شده دوشنبه دهم اردیبهشت است.

پخش نماهنگ اجرای اثر هنری خوشنویسی زیرآب هنرمند کیش حسین ابارشی و رونمایی از پوستر پنجمین جشنواره تئاتر کافه و ساحل کیش از دیگر برنامه‌های روز ملی خلیج فارس است.

دیگر خبرها

  • ۴۰ درصد افراد نابارور بچه دار می‌شوند
  • سفیر ازبکستان: از داروسازان ایرانی استقبال می‌کنیم
  • درمان ناباروی با IVF در ایران چقدر موفقیت‌آمیز است؟ |‌ احتمال بارداری از یک ماه تا یک سال پس از ازدواج چند درصد است؟
  • اعطای جایزه ملی البرز به ۱۶۰۰ نخبه علمی
  • ارائه ۱۱ مقاله در همایش علمی «اسوه حسنه» در مرکز گلستان
  • همایش علمی خلیج فارس هویت ملی و تاریخی
  • همبستگی دانشگاه پیام‌نور شیراز با دانشگاهیان حامی فلسطین در غرب
  • برگزاری همایش هوش مصنوعی و طلا و جواهر در یزد
  • دانشجویان دانشگاه پیام‌نور شیراز هم به جرگه حامیان ضدصهیونیست‌ها پیوستند
  • نشست هم اندیشی انجمن های علمی و کانون های فرهنگی دانشگاه یاسوج