Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@07:58:31 GMT

لیگ برتر و دسته یک تیراندازی زنان به ایستگاه دوم رسید

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۹۵۷۲۹

لیگ برتر و دسته یک تیراندازی زنان به ایستگاه دوم رسید

به گزارش ایرنا از فدراسیون تیراندازی، هفته دوم لیگ برتر تپانچه زنان که به میزبانی آتبین برگزار می‌شود، هیات البرز برابر فولاد هرمزگان قرار می‌گیرد، هیات فارس با هیات کرمان دیدار می‌کند، آتبین و شهید زین الدین قم نیز به ترتیب به مصاف هیات مازندران و مقاومت می‌رود.

درهفته دوم لیگ برتر تفنگ و به میزبانی برلیان ۲۲، دانشگاه آزاد و تیگرا به مصاف تیم‌های شهید زین الدین قم و دریاچه ارومیه می‌روند، برلیان ۲۲ با مقاومت روبه‌رو می‌شود و فولاد مبارکه سپاهان حریف نیروی زمینی ارتش خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دیدارهای لیگ دسته یک تپانچه و در گروه الف که به میزبانی موسسه ایثار ایلام برگزار می‌شود، ایرانیان نیشابور با کوثر هوافضای سپاه روبه‌رو شده و موسسه ایثار ایلام و هیات همدان به ترتیب با سهام سها گستر مازندران و شرکت ملی حفاری دیدار می‌کنند.

در ادامه هفته دوم لیگ دسته یک تپانچه گروه ب و به میزبانی هیات هرمزگان، تیم‌های هیات تهران، هیات هرمزگان و دانشگاه آزاد به ترتیب برابر رایمون، کوثر قزوین و تیگرا قرار می‌گیرد.

شهرداری فردیس نیز در این هفته قرعه استراحت دارد. در هفته دوم لیگ دسته یک تفنگ که به میزبانی موجان برگزار می‌شود، فولاد هرمزگان و خلیج بوشهر به مصاف سام سها گستر مازندران و هیات خراسان رضوی می‌روند.

همچنین موجان با پاس و شهید چمران میبد با موسسه ایثار ایلام دیدار می کند. در دیگر دیدار نیز هیات همدان حریف شرکت ملی حفاری خواهد بود. هیات البرز در این هفته استراحت دارد.

منبع: فدراسیون تیراندازی برچسب‌ها ایرنا ورزشگاه آزادی فدراسیون تیراندازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایرنا ورزشگاه آزادی فدراسیون تیراندازی ایرنا ورزشگاه آزادی فدراسیون تیراندازی هفته دوم لیگ دسته یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۵۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی شمشیربازان خراسانی برای حضور در لیگ برتر

ایسنا/خراسان رضوی رئیس هیات شمشیربازی خراسان رضوی گفت: لیگ برتر پسران کشور به زودی برگزار می‌شود و تیم قدرتمندی برای اعزام به این دور از رقابت‌ها تشکیل شده‌است.

علی یعقوبیان در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص برنامه‌های هیات شمشیربازی خراسان رضوی در نیمه اول سال ۱۴۰۳، اظهار کرد: طی سال جاری در اولین مرحله انتخابات هیات را پیش رو داریم که اگر همه چیز به خوبی پیش برود برنامه‌های خود را با قدرت پیش خواهیم برد. خوشبختانه با توجه به انگیزه و توان شمشیربازان خراسانی هم اکنون ۵ بازیکن ملی پوش در بخش های مختلف داریم که یک بازیکن در تیم ملی فلوره، ۳ بازیکن در تیم ملی اپه و یک بازیکن در تیم ملی سابر هستند.

وی افزود: لیگ برتر پسران کشور را در پیش داریم که تیم قدرتمندی برای اعزام به این دور از رقابت‌ها تشکیل شده است. همچنین تیم دختران در دور رفت لیگ برتر سوم شدند که امیدواریم سومی را حفظ کنند که در کشور صاحب مقام باشیم.

رئیس هیات شمشیربازی خراسان رضوی در ادامه عنوان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده با توجه به مناسبات، مسابقات داخلی را در پیش داریم که در ماه مبارک رمضان مسابقات جام رمضان با استقبال مطلوب بازیکنان برگزار شد، که در بخش اپه زیر ۱۴ سال دختران ساجده سادات قریشی موفق به کسب مقام اول شد و الهه رزق خواه مقام دوم و بنیتا طلایی و فاطمه رزق‌خواه موفق به کسب رتبه سوم مشترک شدند. همچنین در بخش اپه بزرگسالان بانوان مهشید نیازی مقام اول را کسب کرد و تیام عباس نژاد، الینا عرفانیان و آیلین علی اکبری به ترتیب دوم و مقام سوم مشترک را کسب کردند.

یعقوبیان در پایان به تمرکز بر رده سنی پایه تاکید کرد و گفت: هم اکنون در حال سرمایه گذاری در رده سنی پایه هستیم که ان‌شاءالله بتوانیم در این حوزه نیز صاحب مقام باشیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • میزبانی غرفه خراسان رضوی از ‌هیات‌های تجاری کشورهای خارجی در روز اول نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ 
  • بازدید هیات هرمزگانی از نمایشگاه صنعت شیشه در چین
  • اتفاق عجیب در والیبال ایران؛ بازنده‌ای که هیچ وقت سقوط نمی‌کند
  • بازدید هیات هرمزگانی از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک کشور چین
  • ناکامی هندبالیست های قم از صعود به لیگ دسته اول کشور
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با برنلی
  • بازدید هیات تجاری هرمزگان از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک چین
  • ورود هیات تجاری و اقتصادی استان هرمزگان به کشور چین
  • محبی نبود، رونالدو گل 3 امتیازی زد
  • آمادگی شمشیربازان خراسانی برای حضور در لیگ برتر