Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@18:46:02 GMT

نکاتی که حین سفارش طراحی سایت باید توجه کنید

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۹۵۷۴۳

نکاتی که حین سفارش طراحی سایت باید توجه کنید

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، عصر کنونی به عصر دیجیتال معروف است چرا که بشر برای رفع کوچکترین نیازهای خود نیز اقدام به دریافت کمک از اینترنت و فضای مجازی می کند. از طرفی دیگر روزانه بر تعداد کسب و کارهایی که در اینترنت فعالیت می کنند افزوده شده و بازار از حالت رقابت سنتی خارج می شود. پیش از این رقابت ها به صورت منطقه ای صورت می پذیرفت و هر کسب و کاری با دیگر رقبای خود در منطقه ای که دارای فروشگاه بود رقابت می کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینترنت شرایطی را فراهم کرده است که شما با تمامی افرادی که هم صنف هستید رقابت کنید.

بنابراین می توان گفت برقراری ارتباط گسترده با مخاطب و رقابت در سطح جهانی می تواند افزایش اعتبار، ارتقا بازدید، افزایش کسب درآمد و رونق کسب و کار را نیز به همراه داشته باشد. دریافت این مزایا در گرو وب سایتی است که برای کسب و کار خود طراحی کرده اید. اگر تصمیم به سفارش طراحی سایت گرفته اید بهتر است با شرایط بستن قرارداد با شرکت های طراحی سایت آشنایی داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه طراحی سایت و سئو سایت می توانید با شماره های درج شده تماس حاصل نمایید و از مشاوره رایگان مجموعه نبض نت بهره مند شوید.

راهنمای سفارش طراحی سایت

اولین نکته در مورد شروع فرایند طراحی سایت انتخاب نوع وب سایت است. وب سایتی که قرار است برای شما طراحی شود یک طراحی سایت فروشگاهی است یا شرکتی؟ محصولی به فروش می رسانید و یا اینکه به ارائه خدمات می پردازید؟ در حالت کلی وب سایت ها به دو صورت مختلف طراحی می شوند. وب سایت شما می تواند به صورت کاملا اختصاصی و با کدنویسی طراحی شود و یا اینکه از طریق قالب های آماده و با وردپرس سایت خود را دریافت کنید. تفاوت اصلی این دو روش طراحی در کدهایی است که نوشته می شود. در واقع در صورتی که از قالب های آماده استفاده شود کدی نوشته نمی شود مگر اینکه طراح شما دارای تخصص در زمینه کدنویسی باشد.

در ابتدا مشخص کنید سایت اختصای می خواهید و یا وردپرسی. در نظر داشته باشید این دو سایت از نظر قیمت تفاوت بسیار زیادی دارند. پیشنهاد می کنیم در صورتی که نیازی به امکانات خاص در وب سایت خود ندارید از طراحی سایت با وردپرس استفاده کنید. همچنین شما می توانید برای اطمینان از انتخاب خود با طراحان مجموعه نبض نت مشورت کنید. برخی از امکانات توسط کدنویسی اضافه بر روی وب سایت های وردپرسی قابل پیاده سازی هستند. شما می توانید امکانات مورد نظر خود را با طراحان نبض نت در میان بگذارید و با اطلاعات کافی در مورد نوع وب سایت خود تصمیم گیری کنید.

در زمینه سفارش طراحی سایت در نظر داشته باشید که وب سایت شما باید از نظر بصری و محتوا و همچنین از نظر فنی کاملا ایده آل باشد. همچنین امکانات اولیه مانند چت آنلاین، پشتیبانی آنلاین، راه های ارتباطی، طراحی UI و UX و ... به طور کامل در وب سایت رعایت شده باشد. مواردی که بیان شد نیازهای اولیه یک وب سایت می باشد برای داشتن آن ها نیازی به پرداخت هزینه اضافی ندارید.

نکات مهم پیش از اینکه سایت خود را سفارش دهید

یکی از مهم ترین نکات پیش از شروع طراحی سایت، تعیین اهداف و مشخص کردن مخاطبان است. وب سایت را به چه منظوری راه اندازی می کنید؟ هدف شما تماس کاربر است و یا ثبت سفارش؟ مشخص کردن هدف باعث می شود که نحوه دسترسی کاربر به سایت را نیز طرح ریزی کنید. بدین صورت که کاربر با مراجعه به سایت سردرگم نشود و به راحتی بتواند به هدف خود از وارد شدن به سایت دست پیدا کند.

طراحی سایت یک پروژه بلند مدت است و مانند هر پروژه دیگری ممکن است به مشکلاتی برخورد کند و در نتیجه نیاز به بررسی و تصحیح داشته باشد. بنابراین شرکتی را انتخاب کنید که دارای پشتیبانی باشد. بسیاری از شرکت ها پس از طراحی و تحویل سایت دیگر پشتیبانی ارائه نمی دهند و یا در ازای ارائه پشتیبانی، هزینه ای را دریافت می کنند. شما عزیزان می توانید به مدت یکسال به صورت کاملا رایگان از پشتیبانی مجموعه نبض نت بهره مند شوید و نگرانی بابت سایت نداشته باشید.

از دیگر نکات مهم در زمینه سفارش طراحی سایت انتخاب لوگو و نام سایت است. وب سایت بر اساس لوگو شما طراحی می شود. در واقع می توان گفت اگر طراح سایت شما باتجربه باشد پیش از شروع طراحی سایت در ابتدا درخواست لوگو می دهد. چرا که طراحی بخش های مختلف سایت و انتخاب نوع رنگبندی کاملا به لوگو وابسته است. در صورتی که هنوز برای سایت خود لوگو طراحی نکرده اید می توانید از طراح لوگوی مجموعه نبض نت کمک بخواهید. طبیعتا زمانی که طراحی سایت و طراحی لوگو را به یک شرکت می سپارید با هزینه های کمتری می توانید این پروژه را به سرانجام برسانید.

می دانید که طراحی سایت به تنهایی کافی نیست و می بایست ماه ها تلاش کرد تا سایت به نتایج برتر گوگل دست پیدا کند. بدین طریق می توان به تعداد مشتریان بی نهایتی دست پیدا کرد. برخلاف تصور عموم سئو سایت از همان روزهای ابتدایی طراحی سایت شروع می شود. این تکته در گرو تجربه طراح سایت شماست. بسیاری از نکات طراحی بر اثر تجربه کاری بدست می آید. بسیاری از طراحان تازه کار در مورد طراحی سایت بر اساس اصول سئو اطلاعاتی ندارند و ممکن است وب سایت شما به سختی به نتایج برتر دست پیدا کند. بنابراین در انتخاب شرکت طراح دقت لازم را داشته باشید.

محدوده تعرفه سفارش طراحی سایت

همین حالا با چند شرکت طراحی سایت تماس بگیرید و تعرفه های طراحی سایت را دریافت کنید. با قیمت های متنوعی روبرو می شوید و ممکن است هیچ نقطه اشتراکی میان قیمت ها به دست نیاورید. آنچه که این قیمت ها را از هم متمایز می کند خدماتی است که هر شرکت برای شما در نظر گرفته است. بنابراین به فکر یک طراحی سایت ارزان با کوهی از مشکل نباشید. در عین حال گول هزینه های سنگین طراحی سایت را نیز نخورید. قیمت طراحی سایت کاملا معقول است و متناسب با امکاناتی می باشد که شما برای وب سایت خود در نظر گرفته اید.

دریافت قیمت طراحی سایت: ۰۹۱۲۶۷۱۸۱۵۱

اگر به هر دلیلی قیمت های طراحی سایت برای شما معقول نبود می توانید با شماره های درج شده تماس حاصل نمایید و از طراحی سایت اقتصادی مجموعه نبض نت بهره مند شوید.

سفارش سایت وردپرس یا اختصاصی؟

شاید این سوال هنوز برای شما یک گره وانشده باشد. پاسخ این سوال نزد طراحان سایت نبض نت است. امکاناتی را که برای وب سایت خود در نظر گرفته اید لیست کنید و آن را در اختیار طراحان سایت نبض نت بگذارید. پس از جلسه ای که میان طراحان برای سفارش وب سایت شما صورت می گیرد. نتیجه نهایی برای امکان پیاده سازی امکانات مورد نظر شما روی وردپرس اعلام می گردد. در نظر داشته باشید با وردپرس می توانید با هزینه بسیار کمتر یک سایت نیمه اختصاصی داشته باشید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5578109

منبع: مهر

کلیدواژه: طراحی سایت کسب و کارهای اینترنتی تبلیغات کسب و کار قیمت خرده فروشی بازار تهران قیمت مرغ قیمت گوشت قیمت خودرو قیمت میوه قیمت مسکن گوشت قرمز صنعت خودروسازی گوشت مرغ خرید و فروش خودرو بازار خودرو قیمت میوه و تره بار سفارش طراحی سایت داشته باشید وب سایت شما وب سایت خود دست پیدا برای شما قیمت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۵۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت سفارش ۱۳۰ هزارتن برنج در ۲ ماهه ابتدای سال

مسیح کشاورز در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: اواخر سال ۱۴۰۱ و سال گذشته قیمت هرکیلو برنج ایرانی به ۱۵۰ هزارتومان رسید که براین اساس تفاهم نامه ای میان انجمن  و استانداران گیلان و مازندران منعقدشد که با حذف واسطه ها و دلالان، برنج به طور مستقیم خریداری می شود که براین اساس قیمت هرکیلو برنج هاشمی به ۸۰ هزارتومان و ارقام پرمحصول کمتر از این نرخ رسید که همین امر منجر به رونق بازار شد.

به گفته او، سال گذشته با وجود رونق بازار برنج ایرانی، معاون اول رئیس جمهور بعد از دوره ممنوعیت دستور دادند که ثبت سفارش برنج در راستای حمایت از تولید داخل انجام نشود که براین اساس در ۲ ماهه پایانی سال گذشته ثبت سفارش بسته شد.

کشاورز ادامه داد: رونق تولید داخل منجر به عرضه برنج ایرانی در بازار شد به طوریکه دیگر محصولی در انبارها باقی نماند و از طرفی برای ۲ماهه ابتدای امسال تنها ۱۳۰ هزارتن برنج برای واردات ثبت سفارش شده که در نهایت کمبود عرضه منجر به نوسان قیمت در بازار شده است که استمرار این روند، بازار برنج در سال جدید هم تحت تاثیر خود قرار می دهد. 

دبیر انجمن تولیدکنندگان و تامین کنندگان برنج ایرانی قیمت کنونی هرکیلو برنج هاشمی را ۱۱۰ تا ۱۵۰ هزارتومان، برنج پرمحصول بر پایه ۸۰ هزارتومان و ارقام برنج هندی و پاکستانی در محدوده ارقام پرمحصول اعلام کرد.

او گفت: با توجه به آنکه حداکثر تولید برنج ایرانی ۲ میلیون و ۵۰۰ هزارتن خواهد بود، از این رو برای رسیدن بازار به ثبات انتظار می رود تا قبل از دوره ممنوعیت ۸۰۰ هزارتن تا یک میلیون تن برنج وارد کشور شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • ارسال سریع تکنولایف در تبریز راه‌اندازی شد
  • عوامل موثر بر قیمت طراحی سایت ۱۴۰۳
  • ماز مارکت؛ بهترین سایت برای خرید کتاب کمک درسی
  • برای ثبت شرکت خدماتی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟
  • با سفارش نمی‌توان مأموریت مبارزه با فساد را دنبال کرد
  • ثبت سفارش ۱۳۰ هزارتن برنج در ۲ ماهه ابتدای سال
  • آیا پاسپورت برای آیلتس لازم است؟ نکاتی که باید بدانید!
  • اعضای شورای شهر اصفهان سال گذشته روی چه موضوعاتی بیشتر تمرکز داشتند؟
  • سرمربی تیم ملی والیبال: هیچ قولی نمی دهم؛ باور نمی کنم سفارش شده باشم
  • انواع اتصالات لوله داربستی و نکاتی که باید بدانید