Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-01@12:45:49 GMT

بازار خدمت به مردم محروم در لباس جهادگران بسیجی گرم شد

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۹۶۰۲۴

بازار خدمت به مردم محروم در لباس جهادگران بسیجی گرم شد

گروه‌های جهادی به منظور خدمت به مردم اینبار درکشکک رامیان حاضر شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما؛ براساس منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب، مردمی شدن بسیج جلوه بیشتری پیدا کرده و بر همین اساس سازمان بسیج سازندگی درصدد است یک هزار قرارگاه جهادی بزرگ را راه اندازی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایجاد قرارگاه های جهادی مبین آن است که بسیج برای همه مردم است و در مشکلات و سختی ها در کنار مردم ایستاده و از سویی دیگر این فعالیت‌های جهادی بستری مناسب برای تقویت روحیه خودباوری و ایثارگری است که شاید این دو موضوع مهمترین رکن در گام دوم انقلاب برای رسیدن به آرمان بلند انقلاب اسلامی باشد.

براساس مقتضیات زمان کارکردهای بسیج متفاوت بوده روزی بسیج در میدان جنگ ایثارگری می کرد و امروز در لباس خدمت به مردم آجر از روی آجر بر می دارد.

بسیاری از خدماتی که بسیج به مردم ارائه می دهد از کانال بسیج سازندگی است که در حال حاضر با تشکیل کارگروه های مختلف و با تاسی از تفکر علوی خدمت رسانی به مردم و رفع محرومیت ادامه دارد.

تفکر علوی و تاسی از نهضت حسینی دو تفکر غالب در بسیج سازندگی و قرارگاههای جهادی است و در این راستا در ایام محروم و صفر شاهد رونق بازار گروه های جهادی هستیم که در مناطق محروم استان گلستان خدمت گذاری می کنند.

گروه های جهادی قرارگاه عهد جهاد بسیج دانشجویی و همچنین اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان به منظور خدمت به مردم اینبار در کشکک رامیان حاضر شدند و یکی از اقدامات این جهادگران عمرانی و آموزشی در مدرسه و سلامت و فرهنگی پیگیری کردند.

حجت الاسلام عباس گرزین، مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان در بازدید از فعالیت های این گروه های جهادی و پروژه نیمه تمام خانه عالم این روستا اظهار کرد: جهادگران بسیجی باید قدر این لحظه ها را بدانند و فرصت برای خدمت به مردم کم پیش می آید و شاید مدت زمان آن اندک باشد ولی در زندگی انسان تاثیر به سزایی دارد و منجر به تحول در حال می شود.

گرزین بیان کرد: هدف ما از حضور در جمع جهادگران عرض خسته نباشید و خداقوت است و بازدید از این روستا با مردم نیز گفتگو کردیم و مشکلات روستای کشکک بررسی شد و مردم این منطقه مشکلاتی داشتند که از مهمترین آنها اشتغال، آب است و ما نیز از طریق نهادهای مربوطه این مسائل را پیگیری خواهیم کرد.

وی افزود: علاوه بر فعالیت های جهادی کلاس های آموزشی نیز برای حالی محل در نظر گرفته شده است و همچنین در راستای حمایت از محرومین چند بسته معیشتی نیز در این روستا توزیع شد.

این مقام مسئول متذکر شد: مقام معظم رهبری نگاه ویژه ای به جهادگران دارد و توصیه کرده که مسئولان در بین مردم باشند و فعالیت های جهادی و خدمت رسانی باعث ایجاد انگیزه و امید آفرینی بین مردم می شود.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: گروه های جهادی خدمت به مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۶۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقام نخست طرح عهد خدمت از آن گروه‌های جهادی خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ شرکت ۵۰ گروه جهادی خوزستان در طرح عهد خدمت موجب شد این استان از نظر تعداد گروه‌های شرکت کننده مقام نخست را در سطح کشور کسب کند.
طرح عهد خدمت با هدف آبادانی و رسیدگی به مناطق کم برخوردار کشور با حضور ۱۷ هزار دانشجوی جهادگر برگزار شد. در استان خوزستان ۵۰ گروه جهادی بسیج دانشجویی در مناطق محروم نقش آفرینی کردند که در کشور مقام اول را کسب کردند.
در این گروه‌های جهادی خوزستان، هزار و ۱۹۲ دانشجو حضور داشتند که از نظر تعداد پس از استان تهران رتبه دوم را کسب کردند. خدمت رسانی گروه‌های جهادی خوزستان در حوزه‌های عمرانی، آموزشی، بهداشتی درمانی، فرهنگی و تربیتی و مشاوره و روانشناسی، سبک زندگی اسلامی، اقتصاد مقاومتی صورت گرفت. توزیع بسته‌های معیشتی، پخت غذای گرم، توزیع نان، لوازم التحریر، کیف و کفش و پوشاک از دیگر خدمات این گروه‌ها بود.

دیگر خبرها

  • فرهنگ جهادی و تفکر بسیجی راهکار تحقق «ما می توانیم»
  • با مشارکت ۱۰هزار گروه جهادی بیش از ۲۰هزار پروژه در مناطق محروم اجرایی خواهد شد
  • رسالت بسیج، تسهیل خدمت‌رسانی به مردم است
  • ظرفیت نخبگان بسیجی قم در رونق تولید باید به کار گرفته شود
  • نقش‌آفرینی ورزشکاران بسیجی گوشه‌ای از افتخارات بسیج است
  • سردار زهرایی: سال گذشته ۱۱ هزار گروه جهادی به بسیج پیوستند
  • مقام نخست طرح عهد خدمت از آن گروه‌های جهادی خوزستان
  • اعزام ۶۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان بوشهر
  • شهردار و رییس شورای زرند در لباس پاکبانی (عکس)
  • قدردانی از کارگران بسیجی نمونه اراکی